Automatisch geupdate kaartjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13535

Guest
je hebt toch besloten de kaarten niet meer op het forum te posten?

jammer:( heb ze altijd handig gevonden en waardeerde het zeer! zal je site zeker gebruiken!
 

DeletedUser

Guest
Ja ze waren idd handig , nu op die site zijn ze te klein , ik kan het bijna niet lezen...

Ik hoop dat je ze terugzet , als mensen commentaar hebben moeten ze je onderwerp maar niet openen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ze waren idd handig , nu op die site zijn ze te klein , ik kan het bijna niet lezen...

Ik hoop dat je ze terugzet , als mensen commentaar hebben moeten ze je onderwerp maar niet openen.

Dan moet je die kaartjes even naar URL balk slepen en dan zie je ze uitvergrooot
 

DeletedUser

Guest
Wereld 9 - Top 15 spelers aantal veroveringen van de maand
&
Wereld 9 - Dominantie spelers

Zit daar een verschil tussen..?
 

DeletedUser25786

Guest
Het zijn dezelfde kaartjes. Kijk maar naar de titel als je op de Spoiler gedrukt hebt.
 

DeletedUser5456

Guest
Ik hou er niet van als mijn posts zo maar aangepast worden. Volgens mij heb ik hier ook zeker geen toestemming voor gegeven. Sterker nog, ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat ik dit niet op prijs stel.

Wat dat betreft erg jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hou er niet van als mijn posts zo maar aangepast worden. Volgens mij heb ik hier ook zeker geen toestemming voor gegeven. Sterker nog, ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat ik dit niet op prijs stel.

Wat dat betreft erg jammer.

Nee dat kan ik idd begrijpen is erg hatelijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan