Automatisch geupdate Kaartjes

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

ndwmdh.png


2m2jtbb.png


Paar lichte verschillen maar in de overnames van vijandige stammen en het overnemen van barbarendorpen :eek: :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ja dat komt door voornamelijk door de ban van Oosteind logischerwijs.
Waar speel jij btw?
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ja dat komt door voornamelijk door de ban van Oosteind logischerwijs.
Waar speel jij btw?

Oosteind heeft 92 barbarendorpen verovert in de afgelopen 4 weken, hoe verklaar je de overige 263 barbaren dorpen dan? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Glaasjewater en Sensus hebben hun clusters dichtgeedeld, Gala ook wat en wellicht ook andere spelers.
Het verhoogt de dominantie niet, maar het is beter dan stilstaan terwijl de vijanden groeien, daarbij is de groei nog steeds hoger, zelfs door het edelen van 1k BBs (alhoewel het grote merendeel 10k BBs zijn, zoals je kan zien op TWStats).

Ik veronderstel dat je niet wil zeggen waar je speelt dan?
 

DeletedUser65908

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ook grappig dat Divine met 17 leden deze week ongeveer 1499k gegroeid is, en Ghosts met 15 leden en dan nog eens Oosteind niet meegerekend (+DG banned) op ongeveer 1768k komt, terwijl jullie veel meer rim te edelen hebben.

kan je de berekening laten zien want ik kom totaal niet op deze getallen
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Glaasjewater en Sensus hebben hun clusters dichtgeedeld, Gala ook wat en wellicht ook andere spelers.
Het verhoogt de dominantie niet, maar het is beter dan stilstaan terwijl de vijanden groeien, daarbij is de groei nog steeds hoger, zelfs door het edelen van 1k BBs (alhoewel het grote merendeel 10k BBs zijn, zoals je kan zien op TWStats).

Ik veronderstel dat je niet wil zeggen waar je speelt dan?

Excuus, ik speel met onze grote vriend Max :D Waarbij Divine van de vijand edelt (in iets mindere getallen) edelt Ghost in BB-dorpen, chapeau. Daar win je vast de oorlog mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

kan je de berekening laten zien want ik kom totaal niet op deze getallen

Ja, ik heb TWStats gebruikt en gekeken naar de groei van de afgelopen week (ook al komt dat wat achter).
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=tribe&mode=members&id=6468
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=tribe&mode=members&id=2477


Hoe berekende jij het dan? :p

Excuus, ik speel met onze grote vriend Max :D Waarbij Divine van de vijand edelt (in iets mindere getallen) edelt Ghost in BB-dorpen, chapeau. Daar win je vast de oorlog mee ;)

Ja daar winnen we uiteraard geen oorlog mee, dat was dan ook totaal niet de intentie van de post.
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Je probeert dus jezelf blij te maken met een dooie mus. Wauw.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

ndwmdh.png


2m2jtbb.png


Paar lichte verschillen maar in de overnames van vijandige stammen en het overnemen van barbarendorpen :eek: :rolleyes:

Divine mooie stijgende lijn:cool:
 

DeletedUser65908

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ja, ik heb TWStats gebruikt en gekeken naar de groei van de afgelopen week (ook al komt dat wat achter).
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=tribe&mode=members&id=6468
http://nl.twstats.com/nl39/index.php?page=tribe&mode=members&id=2477


Hoe berekende jij het dan? :p



Ja daar winnen we uiteraard geen oorlog mee, dat was dan ook totaal niet de intentie van de post.

ah dan snap ik hem, maar het is meer dan een week, ik had echt op de week gerekend
 

DeletedUser76324

Guest
New maps-self updating

Hi, firstly I am sorry I am writing this in english but I don't speak dutch so...
I took over nickjer's maps and I am now bringing them back to you. It's the NL server now, after last week's .NET server. They're already zoomed it with lowered conditions for the newer worlds. Please tell me if you have tribe families you want to include on the maps. Update time is 00:00 WEDT(GMT+1).


Tribe K Dominance

topktribes.png


Top 15 Tribes

toptribes.png


Top 15 ODA

topkaplayers.png


Top 15 Players

topplayers.png


Top nobling tribes in last 24h

topnoblers.png


Player K Dominance

topkplayers.png


Fastest noblers/day

fastnoblers.png


Average points/player

topavgtribes.png
 

DeletedUser52513

Guest
die nieuwe kaartjes in de begin post kloppen niet, dat zijn de kaartjes van W37 :p
 
Bovenaan