Automatisch geupdate kaartjes

Reactiescore
1.694
Ja we stoppen, maar dat komt niet door jullie. Geniet van de gratis miljoenen. Leer wel treintjes te versturen, of clears voor je edels. Iig, sommigge stamgenoten :)

Faalde jij ook al niet op w21? Of vergis ik me nou?
 

DeletedUser63648

Guest
als je me op stats zoekt, dan zie je dat ik nooit daar gespeeld heb ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan Cgrains naam mohniels bekend voorkomen als hij op een ander account op w21 gespeeld zou hebben?
 

DeletedUser63648

Guest
Ik ben nog nergens anders begonnen omdat ik nooit mooie referenties had, daar het mijn eerste wereld was.dus ik speel alles solo tot nog toe. En je weet zelf ook wel dat 2 werelden solo best lastig te combineren valt met een leven.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog nergens anders begonnen omdat ik nooit mooie referenties had, daar het mijn eerste wereld was.dus ik speel alles solo tot nog toe. En je weet zelf ook wel dat 2 werelden solo best lastig te combineren valt met een leven.
1 deftig account is lastig te beheren solo, dat weet ik omdat ik het ook doe.
Iemand met jouw mond zou zelf een topaccount moeten hebben.. Maar dat heb je niet
dus lower your ego '.'

Hoe kan Cgrains naam mohniels bekend voorkomen als hij op een ander account op w21 gespeeld zou hebben?
oja, het bestaat niet dat mensen je kennen onder een andere naam...
of een soortgelijk account aanmaken omdat ze simpelweg hun paswoord niet meer herinneren/ het gebanned & etc.
 

DeletedUser54620

Guest
1 deftig account is lastig te beheren solo, dat weet ik omdat ik het ook doe.
Iemand met jouw mond zou zelf een topaccount moeten hebben.. Maar dat heb je niet
dus lower your ego '.'
Lieg niet, ik doe echt 4x per dag minstens farmen, omdat jij te lui bent.


oja, het bestaat niet dat mensen je kennen onder een andere naam...
of een soortgelijk account aanmaken omdat ze simpelweg hun paswoord niet meer herinneren/ het gebanned & etc.

SSSSSSH nou eens. Klein Kindje.
 
Bovenaan