Automatisch geupdate kaartjes #2

  • Topicstarter Requiem for a Dream
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van dit topic, heb ik er één op Wereld 14 geopend, en op Wereld 12 vanaf nu dus ook. De kaartjes worden dagelijks geupdate.


Top 15 spelers!
topplayers.png


Top 15 stammen!
toptribes.png


Meeste overnames (speler)
fastnoblers.png


Meeste overnames (stam)
topnoblers.png


Hoogste puntengemiddelde
topavgtribes.png


Top 15 ODA (speler)
topkaplayers.png



Dominantie: Speler
topkplayers.png


Dominantie: Stam
topktribes.png



Veel plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zitten leuke nieuwe variaties weer bij. Hoogste puntgemiddelde stam etc..

Mooi gedaan:)
 

DeletedUser25333

Guest
Machtig mooi. Kun je ook een ODA/punten toevoegen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ziet er mooi uit, maar waarom minimaal punten bij stammen en spelerdominatie, ik wil zien dat .Emp C30 domineert :)
 

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van dit topic, heb ik er één op Wereld 14 geopend, en op Wereld 12 vanaf nu dus ook. De kaartjes worden dagelijks geupdate.


Top 15 spelers!
topplayers.gif


Top 15 stammen!
toptribes.gif


Meeste overnames (speler)
fastnoblers.gif


Meeste overnames (stam)
topnoblers.gif


Hoogste puntengemiddelde
topavgtribes.gif


Top 15 ODA (speler)
topkaplayers.gif



Dominantie: Speler
topkplayers.gif


Dominantie: Stam
topktribes.gif



Veel plezier!

Ik wou zeggen waarom deze kaartjes, maar ik zie dat Fobie er bij staat wat natuurlijk mooi is
 

DeletedUser

Guest
de nieuwe sciene relegion is opgestaan maar dan nu uit de stam Fobie :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook eens wat geëxperimenteerd met kaartjes maken. Hier mijn stammendominantie:
dominantiestammen.jpg

Nog niet alles werkt even goed eraan, zo worden de namen van sommige stammen op het moment dat ik dit schrijf nog niet goed weergegeven, maar dat fix ik wel ;)

Het update ieder uur

Als iemand nog kaartjesrequests heeft zegt ie 't maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de nieuwe sciene relegion is opgestaan maar dan nu uit de stam Fobie :cool:

OMG Fobie overschat zichzelf zwaar ze denken net zo veel voor te stellen als spelers als Science de meeste mensen mogen blij zijn als Science ze een complimentje geeft. Science is van een andere klasse.
En Fobie moet sowieso niet denken dat ze ow zo goed zijn ze zijn in de rim begonnen so what? Ik ook. Het is echt geen kunst om nu dit te bereiken als Fobie zijnde.
 

DeletedUser

Guest
OMG Fobie overschat zichzelf zwaar ze denken net zo veel voor te stellen als spelers als Science de meeste mensen mogen blij zijn als Science ze een complimentje geeft. Science is van een andere klasse.
En Fobie moet sowieso niet denken dat ze ow zo goed zijn ze zijn in de rim begonnen so what? Ik ook. Het is echt geen kunst om nu dit te bereiken als Fobie zijnde.

Ik vind dit zo grappig. Ik ben de enige die post en toch is heel Fobie ineens zo? Ik ben altijd al buitenbeentje in Fobie geweest, maar ik zal aantal puntjes opnoemen waarom wat jij zegt niet klopt

-Clancip wordt vaak als meestbelovende speler gezien(door Pi dan toch). Er zijn bij Fobie meedere spelers die 1maand of meer na hem begonnen zijn en toch vlak achter hem of voor hem staan. Ok de punten zeggen niet alles, maar toch al iets
-Ik haal er ff post van Bad wolf bij

Ik vond dit interessant genoeg om even te onderzoeken. Ik heb van alle stammen in de top 10 + FoBie de overnames van de afgelopen week (interns niet meegerekend omdat deze niet bijdragen aan de stamgroei) en de ledenaantallen op een rijtje gezet.

War!
Dorpen geëdeld: 200
Aantal leden: 18
Dorpen per lid: 11,11

Pi
Dorpen geëdeld: 306
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 10,55

KERN
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 21
Dorpen per lid: 10,33

FoBie
Dorpen geëdeld: 205
Aantal leden: 20
Dorpen per lid: 10,25

{R.R}
Dorpen geëdeld: 262
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 9,03

*Rev
Dorpen geëdeld: 217
Aantal leden: 31
Dorpen per lid: 7

T.E.C
Dorpen geëdeld: 198
Aantal leden: 34
Dorpen per lid: 5,82

A.N.S.
Dorpen geëdeld: 237
Aantal leden: 42
Dorpen per lid: 5,64

Magic.
Dorpen geëdeld: 153
Aantal leden: 30
Dorpen per lid: 5,1

eStar»
Dorpen geëdeld: 221
Aantal leden: 50
Dorpen per lid: 4,42

*Reb*
Dorpen geëdeld: 114
Aantal leden: 29
Dorpen per lid: 3,93

Ik heb geen rekening kunnen houden met inactievelingen, aangezien ik dan voor elk individueel lid van al deze stammen na zou moeten gaan of ze actief zijn, maar de cijfers spreken voor zich. War! is qua stamgemiddelde nog steeds de snelst groeiende stam in de top 10, en het feit dat we gepasseerd worden is puur een kwestie van ledenaantal.

Toch mijn complimenten aan FoBie: als een kwart van jullie niet inactief was zouden jullie bovenaan het lijstje staan.

wij maken geen gebruik van moraalbrekerstam/opleidingstam/internstam. Als we dit wel deden zouden we hier eerste staan.
-we blijven continu in rang groeien
-we hebben al verschillende malen stammen uitgeschakeld die groter als ons waren toen we er tegen begonnen
...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit zo grappig. Ik ben de enige die post en toch is heel Fobie ineens zo? Ik ben altijd al buitenbeentje in Fobie geweest, maar ik zal aantal puntjes opnoemen waarom wat jij zegt niet klopt

-Clancip wordt vaak als meestbelovende speler gezien(door Pi dan toch). Er zijn bij Fobie meedere spelers die 1maand of meer na hem begonnen zijn en toch vlak achter hem of voor hem staan. Ok de punten zeggen niet alles, maar toch al iets
-Ik haal er ff post van Bad wolf bij



wij maken geen gebruik van moraalbrekerstam/opleidingstam/internstam. Als we dit wel deden zouden we hier eerste staan.
-we blijven continu in rang groeien
-we hebben al verschillende malen stammen uitgeschakeld die groter als ons waren toen we er tegen begonnen
...

Uhm pietje Clanclip de huidige speler zit er nog niet zo lang op en sinds die erop is komen spelen is het accuont heel snel gegroeid...
 

DeletedUser

Guest
Uhm pietje Clanclip de huidige speler zit er nog niet zo lang op en sinds die erop is komen spelen is het accuont heel snel gegroeid...

Als je bedoelt dat hij er 5dagen op zit. Dan is het niet echt goede waardemeter aangezien hij dan waarschijnlijk zeeën van edels had. Anders vind ik hem niet bepaald snel groeien
 

DeletedUser23188

Guest
OMG Fobie overschat zichzelf zwaar ze denken net zo veel voor te stellen als spelers als Science de meeste mensen mogen blij zijn als Science ze een complimentje geeft. Science is van een andere klasse.
En Fobie moet sowieso niet denken dat ze ow zo goed zijn ze zijn in de rim begonnen so what? Ik ook. Het is echt geen kunst om nu dit te bereiken als Fobie zijnde.

ten eerste geeft die darkchest niets met fobie te maken...
en was dat ironisch bedoelt,
en waarom zou science van een hoger niveau zijn als ik vragen mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan