Automatisch geupdate kaartjes #2

  • Topicstarter Requiem for a Dream
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16564

Guest
ten eerste geeft die darkchest niets met fobie te maken...
en was dat ironisch bedoelt,
en waarom zou science van een hoger niveau zijn als ik vragen mag?

Hihi, zal .PD dalijk even betoeterd opkijken als hij ziet dat een War!(?) lid FoBie prijst.

En Science? Tja, dat was gewoon een Aardse God, een Levende Legende, een Keuwning zonder Kreuwn.

Misschien mag je zijn karakter niet, zijn forumhouding niet of zijn propaganda niet, maar volgens mij heeft hij ingame genoeg kunstjes laten zien om aan te tonen dat hij het spelletje snapt.

Ik weet niet welk hoger niveau .PD precies bedoelt, maar ik vermoed speelstyle-niveau.
 

DeletedUser26330

Guest
Hihi, zal .PD dalijk even betoeterd opkijken als hij ziet dat een War!(?) lid FoBie prijst.

En Science? Tja, dat was gewoon een Aardse God, een Levende Legende, een Keuwning zonder Kreuwn.

Misschien mag je zijn karakter niet, zijn forumhouding niet of zijn propaganda niet, maar volgens mij heeft hij ingame genoeg kunstjes laten zien om aan te tonen dat hij het spelletje snapt.

Ik weet niet welk hoger niveau .PD precies bedoelt, maar ik vermoed speelstyle-niveau.

Je overdrijft wel een tikje;). Je kan het ook gewoon neerzetten als Science is een pro als het om TW gaat, dus ook wat betreft propganda ;) (heerlijke propaganda).
 

DeletedUser25333

Guest
Ik heb ook eens wat geëxperimenteerd met kaartjes maken. Hier mijn stammendominantie:
dominantiestammen.jpg

Nog niet alles werkt even goed eraan, zo worden de namen van sommige stammen op het moment dat ik dit schrijf nog niet goed weergegeven, maar dat fix ik wel ;)

Het update ieder uur

Als iemand nog kaartjesrequests heeft zegt ie 't maar

Dat doe je netjes xai, een talent opgestaan!

Kun je maken een kaartje van de ODA spelers top tien of vijftien, gewoon ODA punten/dorpenpunten, waarbij de restricties zijn;

- niet meer dan 20 dorpen gedurende de laatste 30 dagen verloren.
- meer dan 500.000 dorpenpunten, per 30 dagen te verhogen met 100.000 punten.

Dat zou een goede weerspiegeling zijn van de echt actieve vechters en de moraalbrekers en dalers/stoppers eruit halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat doe je netjes xai, een talent opgestaan!

Kun je maken een kaartje van de ODA spelers top tien of vijftien, gewoon ODA punten/dorpenpunten, waarbij de restricties zijn;

- niet meer dan 20 dorpen gedurende de laatste 30 dagen verloren.
- meer dan 500.000 dorpenpunten, per 30 dagen te verhogen met 100.000 punten.

Dat zou een goede weerspiegeling zijn van de echt actieve vechters en de moraalbrekers en dalers/stoppers eruit halen.
Dankje voor het compliment, zal binnenkort eens kijken of ik dat kan maken.
 

DeletedUser

Guest
Dat doe je netjes xai, een talent opgestaan!

Kun je maken een kaartje van de ODA spelers top tien of vijftien, gewoon ODA punten/dorpenpunten, waarbij de restricties zijn;

- niet meer dan 20 dorpen gedurende de laatste 30 dagen verloren.
- meer dan 500.000 dorpenpunten, per 30 dagen te verhogen met 100.000 punten.

Dat zou een goede weerspiegeling zijn van de echt actieve vechters en de moraalbrekers en dalers/stoppers eruit halen.

In andere woorden: "mag ik ook op een kaartje?"

Het dominantiekaartje ziet er mooi uit, ik mis alleen de stammarkeringen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook eens wat geëxperimenteerd met kaartjes maken. Hier mijn stammendominantie:
dominantiestammen.jpg

Nog niet alles werkt even goed eraan, zo worden de namen van sommige stammen op het moment dat ik dit schrijf nog niet goed weergegeven, maar dat fix ik wel ;)

Het update ieder uur

Als iemand nog kaartjesrequests heeft zegt ie 't maar

hoe doe je die procenten? want als k verschillende kaartjessites vergelijk verschillen die percentages nogal deftig veel,...
 

DeletedUser

Guest
Wat ik doe is: ik neem het puntentotaal van alle dorpen met een stam in het continent. En dan reken in daar de percentages van elke stam van. Zo worden stamloze spelers en barbarendorpen niet meegeteld, vind ik beste manier
 

DeletedUser25333

Guest
In andere woorden: "mag ik ook op een kaartje?"

Het dominantiekaartje ziet er mooi uit, ik mis alleen de stammarkeringen.

och, dat lijkt me een wat gefrustreerde reactie. ik sta er in de nieuwste gewone versie al op zodra geupdated dus een ander kaartje zou ik niet nodig hebben. Ik heb om dit kaartje gevraagd om een goed beeld te zien van ODA zonder moraalbrekers of stoppers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op het moment dat je het kaartje aanvroeg stond je, als ik me niet vergis, nog 16e. Ook voor het kaartje van hezhi kom je niet in aanmerking. Dus gefrustreerd? Misschien, maar daarom nog niet minder waar.
 

DeletedUser25333

Guest
Op het moment dat je het kaartje aanvroeg stond je, als ik me niet vergis, nog 16e. Ook voor het kaartje van hezhi kom je niet in aanmerking. Dus gefrustreerd? Misschien, maar daarom nog niet minder waar.

en jij bent?
 

DeletedUser

Guest
Heb 't ff druk met een war, zal na de war als we winnen wel kaartje maken ^^.(voor wie mee wilt doen aan de war, stuur al je troepen naar de stam joan. Als aanval natuurlijk :))
 

DeletedUser

Guest
Die kaartjes spelen vals. Ik heb hoger percentage dan 7die er opstaan en toch sta ik er niet op
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, .emp heeft ondertussen miljoen punten in het continent, maar toch staat het continent nog niet op de lijst...
 

DeletedUser

Guest
Pff ik haat deze kaartjes. Dan hebik 7de hoogste percentage bij spelerdominatiekaartje en dan is mijn prachtige cluster nog niet aangeduid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan