Automatisch geupdate kaartjes #2

  • Topicstarter Requiem for a Dream
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lololz je zit toch ook niet voor niks in Res. :p

Daar zitten toch alle n00bs ?

Of niet roccometje :)
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt niets over zijn klasse :p,
ik time ook niet altijd.

Bwa het heeft precies tekens dat hij wou timen, maar dat het niet lukte. Ok als er totaal niks in elkaars beurt zit of dat alleen edels achter elkaar maar rest niet getimed is. Maar als er tussen 2aanvallen 2sec zitten heb je blijkbaar toch een poging gedaan, maar de rest is dan nog erger in het water gevallen:p
 

DeletedUser

Guest
Lololz


Ik wou jullie al gaan vergelijken met DEF maar das wel heel knullig :p
 

DeletedUser37205

Guest
Bwa het heeft precies tekens dat hij wou timen, maar dat het niet lukte. Ok als er totaal niks in elkaars beurt zit of dat alleen edels achter elkaar maar rest niet getimed is. Maar als er tussen 2aanvallen 2sec zitten heb je blijkbaar toch een poging gedaan, maar de rest is dan nog erger in het water gevallen:p
Heb ik soms ook :p dat ik bij opera men ok knop vergeet aan te vinken dan zit er ook wat tijd tussen :D

Lololz


Ik wou jullie al gaan vergelijken met DEF maar das wel heel knullig :p
Moet ik die stam kennen :p?
 

DeletedUser

Guest
Nja zijn ongeveer net zo goed als Res. en FoBie hahahahahah (dit was dus een geintje)
 

DeletedUser

Guest
Nee je weet toch dat wij onszelf super goed vinden ?

Ctrl is niks vergeleken met ons.
Zijn dan net beginnertjes hahaha.
 

DeletedUser

Guest
Nee je weet toch dat wij onszelf super goed vinden ?

Ctrl is niks vergeleken met ons.
Zijn dan net beginnertjes hahaha.

Niet iedereen kan zo goed zijn als jullie he?!:eek:

Hebben jullie op een TW-school gezeten? Of heeft fobie een eigen TW-school?
Daar ontbreekt dan zeker wel het vak Nederlands & sociale opvoeding of hoe het ook mag heten op jullie school.:confused:
 

DeletedUser

Guest
News
Oct 30, 2009 - 16:21:28 EDT
I am in the process of converting all future maps into png format (due to their smaller size than gif). I am also editing the website in the background right now to make it more organized for my usage. The website will be back up and running on November 1st.

So think of it as being shut down in memory of all the zombies that have lost their lives on Halloween. Besides you all should be out trick-or-treating :)

letterlijk van op die site van de kaartjes,...
 

DeletedUser25333

Guest
News
Oct 30, 2009 - 16:21:28 EDT
I am in the process of converting all future maps into png format (due to their smaller size than gif). I am also editing the website in the background right now to make it more organized for my usage. The website will be back up and running on November 1st.

So think of it as being shut down in memory of all the zombies that have lost their lives on Halloween. Besides you all should be out trick-or-treating :)

letterlijk van op die site van de kaartjes,...

machtig mooi, sta ik weer eerste en moet liessens weer aan de bak, sukses liessens ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan