AUT

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite

Een dikke stab? Bekijk jij dan meer eens de context in plaats van altijd weer terug te vallen op wat een NAP is en waar je je aan moet houden. Sophia schooit rondom haar al de hele tijd spelers om haar verder te helpen, goed. Er was afgesproken met onze "NAP" dat ze Sophia niet zouden ondersteunen.

Heb je hier bewijs voor ?

Als enkeling Redhope haar dan toch wil helpen, dan hebben we naar hem 2 verkenningsaanvallen gestuurd.

Hier schend je dus je Niet Aanvals Pact.

We hebben hierbij nooit de stam of het hele NAP gebeuren tussen beiden geviseerd. Het was puur en alleen op Gethope gerricht.

Oh en waaruit blijkt dat dan ? Want in de eerste post van dit topic word wel degelijk een screenshotje getoond dat er een NAP was tussen beide stammen.

Als dat individu dan zo'n drama wilt maken hierrond, laat maar komen, maar ik vind dat we nog steeds recht in onze schoenen staan.

Hier zit je gewoon fout.

We doen niemand van DK iets aan, alleen deed Gethope lastig en kon hij zich niet vinden in het feit dat DK AUT verkiest boven Sophia.
Vertrek dan gewoon uit die stam in plaats van je te verschuilen achter de NAP terwijl je achter de rug toch samenwerkt met Sophia.

Het is een NAP geen BG. Als DK iedereen wilt OS'en die jullie aanvallen is dat hun goed recht aangezien jullie slechts een NIET AANVALS PACT hebben afgesproken. De betekenis zit letterlijk in het woord. De enige die hier wat fout doet is AUT die het niet voor elkaar krijgt een fatsoenlijk target te edelen zonder eerst via een NAP haar deff onschadelijk probeert te maken. Je hebt het letterlijk zelf gezegd, wij hebben hun niet nodig maar zij ons. Dat jullie dan zo retarded zijn om een NAP af te spreken terwijl je de betekenis van zo een diplomatieke samenwerking niet eens kunt vatten... tja dat is jullie probleem. Je stabt hier gewoon je NAP.

PS. als DK nog betrekkingen aan gaat na dit fenomeen zijn hun net zo achterlijk als AUT lol.
 

DeletedUser75812

Guest
Ik haat postjes maken op het forum, maar in dit geval ga ik er op ingaan.

1. Elke diplomatieke beslissing wordt sowieso binnen de stam met iedereen besproken. Dit geval heeft zelfs ons forum niet gehaald en er is nooit een 'officiële gebeurtenis' geplaatst waarin we een NAP met DK zouden hebben en/of dat deze dan weer beëindigd zou zijn.

2. Wat mij betreft is er dus nooit een NAP geweest tussen AUT en DK. De meeste onder ons hadden zelfs geen weet dat er een echte NAP zou zijn. Uit het gehele gesprek van beide spelers kan ik afleiden dat de enigste afspraak die er gemaakt was, is deze tussen Redbull688 en DeathComesRippin (DCR) omdat ze elkaar goed kennen. Eerder ook omdat DCR een beschermende hand boven zichzelf en zijn stam wou in ruil dat DK ons zou bijstaan tegen Sophia.

DeathComesRippin op 08.06. om 22:31 uur
we hebben een NAP momenteel met de stam van sofia dus ze vraagt ons om hulp maar als we een NAP of BG met jou stam kunnen aangaan dan verbreken we het andere NAP en kunnen we jullie desnoods helpen

redbull688 op 08.06. om 22:56 uur
maat we hebben overlegt en een nap zien we wel zitten. bg is het te vroeg voor die al te bepalen. dat zie je in 55 wel met ano

DeathComesRippin op 09.06. om 07:01 uur
ok dankje maat, ik laat mijn leider direct weten en dan verbreken we de NAP met INV2

punten die hierbij te betreuren te vallen qua communicatie
- Redbull trekt dit niet door naar de gehele stam wat uiteindelijk geen groot effect zal hebben op het uiteindelijke verloop.
- DCR trekt dit ook niet echt door naar zijn stam van wat onze voornaamste verwachting is namelijk ons helpen tegen Sophia.

3. In hoofde dat de NAP ontstaan is, wordt er verwacht van DK dat ze ons ook zullen helpen in ruil dat wij hen niet lastig zullen vallen. Wat horen we een aantal dagen later via onder andere de grote mond van JMJsniper en DCR zelf. Dat er toch mensen in zijn stam zijn die Sophia wel helpen qua ondersteuning en dat ze spion(nen) zouden hebben et cetera. Allemaal goed en wel, maar de afspraak was dat AUT en DK elkaar verder helpen en niet juist onze tegenstander ondersteunen, ook al is dit misschien de actie van enkelingen.

4. Mocht het toeval zijn dat net vandaag, terwijl er aanvallen van ons op Sophia lopen, ook de NAP verbroken werd. Dit omdat er nota bene iemand van DK zorgt voor ondersteuning naar Sophia (ooh wie ooh wie) en wij er even ocharme twee verkenningsaanvallen op sturen via Bram. Just as a warning!

DeathComesRippin gisteren om 19:13 uur
is het goed als ik NAP effe ontbind? die ene maakt echt een probleem omdat jullie hem aanvielen en de andere leider is niet on maar van zodra ik kan komt de nap trg goed?

Redbull688 gisteren om 19:22 uur
ja is goed. bij de gene waar ik vannacht de verslagen tegenstanders als ondersteuning zie is ook de sjaak.

Om een lang verhaal kort te maken is heel deze zever enkel en alleen maar om 2 verkenningsaanvallen die gestuurd zijn ter 'waarschuwing' tijdens een zogezegde NAP omdat, jawel, Gethope Sophia ondersteunt.
Dan komt het niet van onze kant dat er zo'n drama of probleem rond gemaakt wordt. Uiteindelijk is Gethope gewoon weer een extra schaapje die onder de hoede staat van grootmeester(es) Sophia.
Wij van AUT hebben er al lang mee leren leven. Maar als iemand Sophia ondersteunt, ga dan niet zitten wenen op het forum dat je 2 verkenningsaanvallen krijgt en dat een zogezegde NAP wordt verbroken!
Dan is het bijna logisch dat er ook iets richting uw eigen dorp kan komen!

Gegroet en goedenacht!

@YoWhite

Een dikke stab? Bekijk jij dan meer eens de context in plaats van altijd weer terug te vallen op wat een NAP is en waar je je aan moet houden. Sophia schooit rondom haar al de hele tijd spelers om haar verder te helpen, goed. Er was afgesproken met onze "NAP" dat ze Sophia niet zouden ondersteunen. Als enkeling Redhope haar dan toch wil helpen, dan hebben we naar hem 2 verkenningsaanvallen gestuurd.

We hebben hierbij nooit de stam of het hele NAP gebeuren tussen beiden geviseerd. Het was puur en alleen op Gethope gerricht.
Als dat individu dan zo'n drama wilt maken hierrond, laat maar komen, maar ik vind dat we nog steeds recht in onze schoenen staan.
We doen niemand van DK iets aan, alleen deed Gethope lastig en kon hij zich niet vinden in het feit dat DK AUT verkiest boven Sophia.
Vertrek dan gewoon uit die stam in plaats van je te verschuilen achter de NAP terwijl je achter de rug toch samenwerkt met Sophia.


@driesss & de mensen van DK, ik zal jullie even een zetje in de goeie richting geven met deze onzin NAP.

Dus eerst heb je volgens je eigen woorden in je eigen stam nooit gesproken van een bindende NAP.
"Wat mij betreft is er dus nooit een NAP geweest tussen AUT en DK. De meeste onder ons hadden zelfs geen weet dat er een echte NAP zou zijn"
Hetgeen wat ik mij dan wel heel erg afvraag, met de woorden als ;
"Wat zouden wij, AUT, nu met een NAP zijn tegen DK? Het is voor ons geen voordeel om hen niet te mogen aanvallen.
Eerder DK die geen last zou hebben van ons in ruil dat zij dus ook onze targets niet verder helpen. Simpel. "


~ Je verbergt het mooi in je woorden zo maar is het niet zo dat jullie juist hen gebruiken?
"- DCR trekt dit ook niet echt door naar zijn stam van wat onze voornaamste verwachting is namelijk ons helpen tegen Sophia."

Je zegt dat er zogenaamd geen voordeel is om hen niet aan te vallen, wat erg leuk is omdat er dus geen vorm van een gevaar richting een stam als DK is vanuit AUT omdat er simpelweg geen toereikend front,cluster ,wat logisch niet een verstandige onderneembaren stap is, en het feit dat Sophia er nog altijd mooi tussen ligt.
Nu willen jullie een NAP, dat eigenlijk een bg vraag is @post YoWhite, die hulp vraagt voor tegen Sophia, zodat jullie (gezamenlijk?) die weg kunnen spelen en geen OS zal ontvangen.
Wat ik zie is dat hun op goed vertrouwen, jullie verder helpen zonder dat er een zekere vaste vorm van win-win situatie is tussen beide. Sterker nog, jullie trekken hieruit het enige grootste voordeel door hulp te vragen op sophia zonder te willen spreken van een BG.
Verder nog niet gesproken over het niet sturen van OS.
Quotte DeathComesRippin:
"Hebben jullie wel mijn post gelezen @firedrakan en @YoWhite dan weet je dat dit niet afgesproken is maar wel een beetje verwacht werd dat we elkaar helpen omdat we naar een BG aan het opbouwen WAREN"

Dan het volgende:
"maat we hebben overlegt en een nap zien we wel zitten. bg is het te vroeg voor die al te bepalen."
Wat er gevraagd word van de stam DK, jullie "voornaamste verwachting" is het helpen tegen Sophia of wel je hebt het hier eigenlijk over een BG met een gezamenlijk doelstelling.

De vraag is dan zeker nog wel, wat is die NAP waard, anders dan het gebruiken van een stam als DK? Wanneer Sophia valt, 'valt' de NAP waarschijnlijk ook, zo gekeken naar de mooie woorden van je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69112

Guest
En stop alstublieft met zulk drama te maken over 2 verkenningsaanvallen in een zogezegde NAP.
Als jij bij elk zulk voorval heel het forum er bij gaat betrekken, halleluja!

Need no further reading. Dat jij zo weinig belang hecht aan 'maar verkenningsaanvallen' en een 'zogezegde nap' zegt genoeg.
De mentaliteit van deze boy is een uitstekende kweekvijver om uit te groeien tot een stabberd in hart en nieren

@Big Bang. wat denk jij? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
760


@driesss & de mensen van DK, ik zal jullie even een zetje in de goeie richting geven met deze onzin NAP.

Dus eerst heb je volgens je eigen woorden in je eigen stam nooit gesproken van een bindende NAP.
"Wat mij betreft is er dus nooit een NAP geweest tussen AUT en DK. De meeste onder ons hadden zelfs geen weet dat er een echte NAP zou zijn"
Hetgeen wat ik mij dan wel heel erg afvraag, met de woorden als ;
"Wat zouden wij, AUT, nu met een NAP zijn tegen DK? Het is voor ons geen voordeel om hen niet te mogen aanvallen.
Eerder DK die geen last zou hebben van ons in ruil dat zij dus ook onze targets niet verder helpen. Simpel. "


~ Je verbergt het mooi in je woorden zo maar is het niet zo dat jullie juist hen gebruiken?
"- DCR trekt dit ook niet echt door naar zijn stam van wat onze voornaamste verwachting is namelijk ons helpen tegen Sophia."

Je zegt dat er zogenaamd geen voordeel is om hen niet aan te vallen, wat erg leuk is omdat er dus geen vorm van een gevaar richting een stam als DK is vanuit AUT omdat er simpelweg geen toereikend front,cluster ,wat logisch niet een verstandige onderneembaren stap is, en het feit dat Sophia er nog altijd mooi tussen ligt.
Nu willen jullie een NAP, dat eigenlijk een bg vraag is @post YoWhite, die hulp vraagt voor tegen Sophia, zodat jullie (gezamenlijk?) die weg kunnen spelen en geen OS zal ontvangen.
Wat ik zie is dat hun op goed vertrouwen, jullie verder helpen zonder dat er een zekere vaste vorm van win-win situatie is tussen beide. Sterker nog, jullie trekken hieruit het enige grootste voordeel door hulp te vragen op sophia zonder te willen spreken van een BG.
Verder nog niet gesproken over het niet sturen van OS.
Quotte DeathComesRippin:
"Hebben jullie wel mijn post gelezen @firedrakan en @YoWhite dan weet je dat dit niet afgesproken is maar wel een beetje verwacht werd dat we elkaar helpen omdat we naar een BG aan het opbouwen WAREN"

Dan het volgende:
"maat we hebben overlegt en een nap zien we wel zitten. bg is het te vroeg voor die al te bepalen."
Wat er gevraagd word van de stam DK, jullie "voornaamste verwachting" is het helpen tegen Sophia of wel je hebt het hier eigenlijk over een BG met een gezamenlijk doelstelling.

De vraag is dan zeker nog wel, wat is die NAP waard, anders dan het gebruiken van een stam als DK? Wanneer Sophia valt, 'valt' de NAP waarschijnlijk ook, zo gekeken naar de mooie woorden van je.

Blablabla *kuch kuch stab *
 

DeletedUser78532

Guest
Mensen AUB stop met hierop te reageren! Er is van beide kanten een fout gemaakt en deze zijn we nu intern aan het oplossen, jullie hoeven hier dus niet verder op te reageren aub tenzij jullie echte drama queens zijn dan ofcourse ga je gang! En ik weet dat jullie me verdedigen maar ik weet ook dat ik fouten heb gemaakt door geen afspraken te maken en niet eerst aan mijn stam te vragen of ze vrienden hadden (Sophia in dit geval) dus nogmaals
Stop met hierop te reageren want jullie maken het er niet beter op
Mvg,
DCR
 

DeletedUser74552

Guest
Mensen AUB stop met hierop te reageren! Er is van beide kanten een fout gemaakt en deze zijn we nu intern aan het oplossen, jullie hoeven hier dus niet verder op te reageren aub tenzij jullie echte drama queens zijn dan ofcourse ga je gang! En ik weet dat jullie me verdedigen maar ik weet ook dat ik fouten heb gemaakt door geen afspraken te maken en niet eerst aan mijn stam te vragen of ze vrienden hadden (Sophia in dit geval) dus nogmaals
Stop met hierop te reageren want jullie maken het er niet beter op
Mvg,
DCR

LOL, kom dan niet op het AF huilen dat je gestabt ben alsjeblieft zeg.
 

DeletedUser65875

Guest
Mensen AUB stop met hierop te reageren! Er is van beide kanten een fout gemaakt en deze zijn we nu intern aan het oplossen, jullie hoeven hier dus niet verder op te reageren aub tenzij jullie echte drama queens zijn dan ofcourse ga je gang! En ik weet dat jullie me verdedigen maar ik weet ook dat ik fouten heb gemaakt door geen afspraken te maken en niet eerst aan mijn stam te vragen of ze vrienden hadden (Sophia in dit geval) dus nogmaals
Stop met hierop te reageren want jullie maken het er niet beter op
Mvg,
DCR

Ik zie niet in hoe ik in de fout ben ?
Ik wist niks van de afspraken die tot de NAP behoorde in jullie (jij + redbull) ogen

LOL, kom dan niet op het AF huilen dat je gestabt ben alsjeblieft zeg.

Hij is niet gestabt geweest, ik ben gestabt geweest.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Mensen AUB stop met hierop te reageren! Er is van beide kanten een fout gemaakt en deze zijn we nu intern aan het oplossen, jullie hoeven hier dus niet verder op te reageren aub tenzij jullie echte drama queens zijn dan ofcourse ga je gang! En ik weet dat jullie me verdedigen maar ik weet ook dat ik fouten heb gemaakt door geen afspraken te maken en niet eerst aan mijn stam te vragen of ze vrienden hadden (Sophia in dit geval) dus nogmaals
Stop met hierop te reageren want jullie maken het er niet beter op
Mvg,
DCR

Jij denkt jij bent de baas????
 
Reactiescore
3.452
Mensen AUB stop met hierop te reageren! Er is van beide kanten een fout gemaakt en deze zijn we nu intern aan het oplossen, jullie hoeven hier dus niet verder op te reageren aub tenzij jullie echte drama queens zijn dan ofcourse ga je gang! En ik weet dat jullie me verdedigen maar ik weet ook dat ik fouten heb gemaakt door geen afspraken te maken en niet eerst aan mijn stam te vragen of ze vrienden hadden (Sophia in dit geval) dus nogmaals
Stop met hierop te reageren want jullie maken het er niet beter op
Mvg,
DCR
Ik ben een drama queen, kunnen jullie alsjeblieft doorgaan?
 
Reactiescore
660

DeletedUser53405

Guest
Need no further reading. Dat jij zo weinig belang hecht aan 'maar verkenningsaanvallen' en een 'zogezegde nap' zegt genoeg.
De mentaliteit van deze boy is een uitstekende kweekvijver om uit te groeien tot een stabberd in hart en nieren

Natuurlijk lees je niet verder, zonder de context snap je natuurlijk het hele gebeuren :rolleyes:

En natuurlijk ben ik een stabber in hart en nieren, ik doe niets liever joh :rolleyes:

Mensen die me echt kennen, weten wel beter

@Harrrrry

Mooi uitgeschreven.
Om terug te komen op het 'gebruiken' van DK. Redbull en DCR kennen elkaar zeer goed.
Dus om maar gewoon profijt te halen uit de stam, was en is zeker niet de bedoeling.
Er was zelfs sprake van één maand opzegtermijn. Wat niet niks is.

Alleen zijn die onderhandelingen gewoon tussen de soep en de patatten gebeurd, slecht gecommuniceerd in beide stammen en dan krijg je deze situatie.
En dan voelt Gethope zich nu enorm gestabt en moet er van een mug een olifant gemaakt worden.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel hij verloren heeft gisteren, die 8.000 ODD erbij zijn alleszins vooral omdat zijn deff bij Sophia stond.
 
Reactiescore
660
Krijg je dan odd ptn van ondersteuning?
 
Reactiescore
660
En zit mastermark in die stam?
 

DeletedUser69112

Guest
Natuurlijk lees je niet verder, zonder de context snap je natuurlijk het hele gebeuren :rolleyes:

En natuurlijk ben ik een stabber in hart en nieren, ik doe niets liever joh :rolleyes:

Mensen die me echt kennen, weten wel beter

Dat ik zeg 'need no further reading' wil niet zeggen dat ik het hele verhaal niet gevolgd heb, in tegendeel zelfs. Alles gelezen en ik blijf bij mijn conclusie. Maar goed, aan jou om de rest van de wereld a la fair play uit te spelen, ik ben benieuwd ;)
 
Bovenaan