AUT

DeletedUser78532

Guest
Als het een voorwaarde was, dan vind ik het diep triest maar kan ik er niks van zeggen.
Als het geen voorwaarde was, dan is het nog triester natuurlijk.
Anyway, ze moeten indd met een screenshot komen van die afspraken.
Nee we gaan niet nog meer berichten openbaar maken. het is al erg genoeg nu dat andere mensen nu zoveel weten en we niets persoonlijk meer kunnen regelen
 

DeletedUser74552

Guest
Ja er was niet afgesproken dat er geen os ging naar sophia al werd dit wel een beetje verwacht. En voor dat je een BG begint moet je toch elkaar leren volledig vertrouwen en waar naar je moet toebouwen wat best gaat met een NAP niet? en nee ik ga niet ontkennen dat we een NAP hadden want dit was zo

Dus je hebt je NAP gestabt dan. Netjes :rolleyes:.
Als je had gewild dat ze geen OS sturen naar een vijand had je ze BG moeten maken. En nee dat doe je niet via een NAP. Je hebt een NAP puur voor de diplomatieke betrekking. Het vertrouwen leg je vast in afspraken zoals NIET ELKAAR AANVALLEN TIJDENS EEN NAP en een opzegtermijn vastleggen enzo.

Wat een floppers die AUT. Geen woorden voor.
 

DeletedUser78532

Guest
Dus je hebt je NAP gestabt dan. Netjes :rolleyes:.
Als je had gewild dat ze geen OS sturen naar een vijand had je ze BG moeten maken. En nee dat doe je niet via een NAP. Je hebt een NAP puur voor de diplomatieke betrekking. Het vertrouwen leg je vast in afspraken zoals NIET ELKAAR AANVALLEN TIJDENS EEN NAP en een opzegtermijn vastleggen enzo.

Wat een floppers die AUT. Geen woorden voor.
Man je wil precies ruzies maken tussen mij en Aut :') nee ik heb hun niet gestabt want ja het zijn nog goede vrienden alleen is het vertrouwen wel serieus geschaad nu :/ en ja we hadden betere regels moeten afspreken daar zijn we beide in fout gegaan
 

DeletedUser53405

Guest
Dit is wel echt het meest sneue verhaal ever. Je ruilt een NAP met mindere spelers zodat ze niet een van je edel targets gaan OS'en ?
Ten eerste heeft een Niet Aanvals Pact daar helemaal geen invloed op. Ten tweede schend je gelijk je eigen regels als ze toch OS'en jullie er zonder pardon aanvallen uit sturen.
Kortom AUT stabt hier gewoon. *slowclap*

Het hangt er maar vanaf hoe je deze NAP invult hé.
Wat zouden wij, AUT, nu met een NAP zijn tegen DK? Het is voor ons geen voordeel om hen niet te mogen aanvallen.
Eerder DK die geen last zou hebben van ons in ruil dat zij dus ook onze targets niet verder helpen. Simpel.

Maar zoals eerder gezegd is het gewoon in beide stammen heel slecht naar binnen toe gecommuniceerd.

Feit blijft ...

NAP val je niet aan, ook niet als waarschuwing ... ook niet scouts. NOT DONE

In principe niet nee, dat weet iedereen hier wel. Maar wat voor een schamele NAP was dat? 1 dat met haken ineen zat en nooit echt fatsoenlijk besproken was.
Maar dat verandert gewoon niks aan het feit dat ge Sophia verder helpt.
Das uw eigen recht, maar get out of DK dan en richt zelf een stam op met al haar deffslaafjes.
En stop alstublieft met zulk drama te maken over 2 verkenningsaanvallen in een zogezegde NAP.
Als jij bij elk zulk voorval heel het forum er bij gaat betrekken, halleluja!
 

DeletedUser74552

Guest
@driesss

Wat loop je nou om de kwestie heen te lullen. Een NAP is een NAP hoe slecht de afspraken ook zijn gemaakt. Het is gewoon een dikke stab vanuit jullie kant en daar heb ik echt geen greintje respect voor. Als ik een NAP aan ga met tien 100 punten spelers en vervolgens val ik ze maar aan omdat ze mijn farm dorpjes stelen.. ben ik gewoon dieptriest bezig.
Puur omdat een NAP geen functie voor mij zou hebben want ze zijn toch zo klein. Allemaal leuk en aardig maar ga dan geen NAP met ze aan. Kortom, zeer sneu spel maar goed wat kunnen we verwachten van een stam met mastermark er in.
 

DeletedUser75812

Guest
zien jullie dan niet dat die nap niets waard is en jullie enkel gebruikt worden? Heel verhaal hier voor niets, wees blij dat die nap weg is joh.
 
Reactiescore
660
Man je wil precies ruzies maken tussen mij en Aut :') nee ik heb hun niet gestabt want ja het zijn nog goede vrienden alleen is het vertrouwen wel serieus geschaad nu :/ en ja we hadden betere regels moeten afspreken daar zijn we beide in fout gegaan

Je bent nog steeds goede vrienden en het vertrouwen is wel serieus geschaad , en dat in 1 zin. Ik denk inderdaad dat jij een fout hebt gemaakt.
 

DeletedUser78532

Guest
Je bent nog steeds goede vrienden en het vertrouwen is wel serieus geschaad , en dat in 1 zin. Ik denk inderdaad dat jij een fout hebt gemaakt.
Wtf ben jij nu weer? ik haat echt dat mensen zich hiermee moeien terwijl ze er niets van weten dus als je niet tot Aut of DK behoord hou je er dan buiten :) en om het echt te maken mijn vertrouwen in hen is geschaafd niet omgekeerd zoals jij denkt -_-
 

Deleted User - 487776907

Guest
Forum voor politiek en propaganda. Niet gedeeld stammenforum waar je je nu bevindt ;)
 

DeletedUser70476

Guest
Wtf ben jij nu weer? ik haat echt dat mensen zich hiermee moeien terwijl ze er niets van weten dus als je niet tot Aut of DK behoord hou je er dan buiten :) en om het echt te maken mijn vertrouwen in hen is geschaafd niet omgekeerd zoals jij denkt -_-

Nouja ik vind, en ik denk dat nog wel meerdere dat doen, dat stabbers gewoon publiekelijk aan de schandpaal genageld moeten worden en dat iedereen hier dus gewoon zijn mening van mag zeggen.

En zoals jij het haat dat mensen zich hiermee bemoeien haten wij het dat er gestabbed wordt.
 

DeletedUser61134

Guest
Wtf ben jij nu weer? ik haat echt dat mensen zich hiermee moeien terwijl ze er niets van weten dus als je niet tot Aut of DK behoord hou je er dan buiten :) en om het echt te maken mijn vertrouwen in hen is geschaafd niet omgekeerd zoals jij denkt -_-

Hij is waarschijnlijk een menselijke levensvorm
 

DeletedUser

Guest
Wtf ben jij nu weer? ik haat echt dat mensen zich hiermee moeien terwijl ze er niets van weten dus als je niet tot Aut of DK behoord hou je er dan buiten :) en om het echt te maken mijn vertrouwen in hen is geschaafd niet omgekeerd zoals jij denkt -_-

Boeit het, als er mensen zich er mee bemoeien. Het moge duidelijk zijn dat er een vuil spelletje is gespeeld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Een nap betekent een niet aanvalspact. Waarom vallen mensen elkaar dan nog steeds aan?

Stelletje omhooggevallen debielen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Klopt, maar dat maakt het niet per definitie bindend.
 

DeletedUser53405

Guest
@YoWhite

Een dikke stab? Bekijk jij dan meer eens de context in plaats van altijd weer terug te vallen op wat een NAP is en waar je je aan moet houden. Sophia schooit rondom haar al de hele tijd spelers om haar verder te helpen, goed. Er was afgesproken met onze "NAP" dat ze Sophia niet zouden ondersteunen. Als enkeling Redhope haar dan toch wil helpen, dan hebben we naar hem 2 verkenningsaanvallen gestuurd.

We hebben hierbij nooit de stam of het hele NAP gebeuren tussen beiden geviseerd. Het was puur en alleen op Gethope gerricht.
Als dat individu dan zo'n drama wilt maken hierrond, laat maar komen, maar ik vind dat we nog steeds recht in onze schoenen staan.
We doen niemand van DK iets aan, alleen deed Gethope lastig en kon hij zich niet vinden in het feit dat DK AUT verkiest boven Sophia.
Vertrek dan gewoon uit die stam in plaats van je te verschuilen achter de NAP terwijl je achter de rug toch samenwerkt met Sophia.
 

DeletedUser78532

Guest
@driesss zoals ik al zei is er nu een poll in het persoonlijk stam forum gemaakt wat de uitkomst zal bepalen of er een nieuwe NAP komt of niet. En laat je niet op fokken door al die mensen hier want zij doen er niet toe, zij hebben nergens betrekking en moeien hun niet met hun eigen zaken dus laat hun en fixeer je op je stam en doe het beste voor die stam :)
 

DeletedUser53405

Guest
Dat doet er nu toch niet toe DCR.

Ik schets gewoon de situatie gelijk dat wij, AUT, het zien.
En uiteindelijk kan er ons niet veel kwalijk genomen worden buiten dat voorval met Gethope.
 
Reactiescore
208
Dat doet er nu toch niet toe DCR.

Ik schets gewoon de situatie gelijk dat wij, AUT, het zien.
En uiteindelijk kan er ons niet veel kwalijk genomen worden buiten dat voorval met Gethope.

Toch al een beetje vooruitgang dat je kan toegeven dat er iets je kwalijk kan genomen worden :D
 
Bovenaan