Auria Vs =DR=

DeletedUser

Guest
Auria heeft in totaal al vééél meer dorpen veroverd en heroverd van =DR= :)
Met 1 dorpje van proego krijg je onze cluster niet weg :p

DeletedUser

Guest
haha denk je dat ik niet meer aan kan ik kan echt wel meer dorpen van hem nemen hoor :mad:
of als je wil stuur ik er een paar die kant op

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Good luck:eek:

Ondertussen fijn dorpen aan het verliezen aan 77 A.S. =DR= is echt een topstam, zoveel ondersteuning als ze sturen:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Wooohoow rondselaar!
Heeft =DR= dan echt geen zelfrespect?

Ohja Auria heeft E.K68 verslagen en een nieuwe bondgenoot (in K68).

DeletedUser12846

Guest
Wel raar dat onze hotels dan nog niet van eigenaar zijn veranderd ondanks de vele bezoeken :) (geld ook voor het hotel in 77 A.S)

er gebeurt trouwens weer een poos niets... of ligt dat aan mij

DeletedUser

Guest
Wel raar dat onze hotels dan nog niet van eigenaar zijn veranderd ondanks de vele bezoeken :) (geld ook voor het hotel in 77 A.S)

er gebeurt trouwens weer een poos niets... of ligt dat aan mij

Er niks bijzonders aan een dorpje helemaal voldouwen met OS, zie er zelf niet zo het nut van in:eek:

En tja, er gebeurt even niks. Misschien de spreekwoordelijke 'stilte voor de storm'.:rolleyes:

DeletedUser12846

Guest
Een dorpje bij de buren is nooit zo erg.. dan heb je wat mogelijkheden

maar je kan gelijk hebben, de verrassing is er wel enigszins vanaf

DeletedUser

Guest
dat wel maar hij heeft zijn werk tot nu toe perfect gedaan:)

DeletedUser

Guest
Och gut, dat ik dit topic nu pas ontdek?
Wist niet dat er zoiets op het forum stond...

Nouja naar mijn mening - ook al schijnen sommige =DR= leden dat niet te weten - is er niet alleen al HEEL LANG oorlog tussen Auria en =DR=, maar is =DR= die oorlog zelfs spontaan begonnen.

Toen Auria nog maar een tiental leden telde, zijn we immers al aangevallen door =DR=, en hebben zij sindsdien, tot de dag van vandaag (of van gisteren, want dat waren denk ik de laatste aanvallen) nog geprobeerd dorpen in te nemen.

Soms lukt het, soms in de andere richting ook want wij laten ons niet altijd doen. Ik ben er niet blij om, maar ook niet ongelukkig. Ik heb immers een prachtige ranking gekregen voor verdedigde troepen.

Toch nog groetjes,
Yatalu~

DeletedUser12846

Guest
Nouja naar mijn mening - ook al schijnen sommige =DR= leden dat niet te weten - is er niet alleen al HEEL LANG oorlog tussen Auria en =DR=, maar is =DR= die oorlog zelfs spontaan begonnen.

wow.. dan heb ik echt wat gemist...

volgens mij zijn P@@T en Proego begonnen met aanvallen, niet dat het er wat toe doet...

DeletedUser

Guest
mmm p@@t daar kunnen we wel niet meer van spreken he;) maar ja zei zijn begonnen (ik vindt het wel leuk hoor om proego aantevallen dus ja:bijl::licht::bboog::ram::ridder::edelman:)

DeletedUser

Guest
Lol het maakt eigenlijk helemaal niet uit wie begonnen is maar wie het afmaakt:D:D

DeletedUser

Guest
wow.. dan heb ik echt wat gemist...

volgens mij zijn P@@T en Proego begonnen met aanvallen, niet dat het er wat toe doet...

Wij zijn begonnen ja, nádat we van een niet nader te vernoemen persoon zijn aangevallen. Maar whatever, het doet er niet toe wie het eerst aanviel.

Bovenaan