DeletedUser
Guest
Alhoewel de meeste mensen mij hier niet kennen (omdat het maanden geleden is dat ik hier nog een bericht heb geplaatst) wil ik eventjes melden, ik zie net dat nog niemand van Auria hier heeft vermeld dat Auria al zeer lang nog voor mijn tijd in oorlog is met =DR= en zijn opleiding- stam maar wat niet erg ter zake is omdat ze niets voorstellen. Met alle respect trouwens.
De oorlog speelt zich af in K76 het kleine ronde clustertje is Auria, de grote massa in het oosten =DR= (die al vele manen heeft gesmeekt om een napje) en dan kunnen we in het noordoosten de spelers van 77.AS ontmoeten die Auria helpt bij de vernietiging van =DR=
In K68 vinden we het 2de clustertje. Die in oorlog is met E.K68
Voorlopig zwijgen we daar nog een beetje over omdat hij nog maar pas is opgestart. Meer informatie is te richten aan Yatalu. Ik zelf ben leider van de K68 cluster en ben dan ook zeer trotse oprichter. Ben net als Obama van plan Auria te laten groeien met z'n 23 ervaren leden.
Wilde ik eventjes medelen.
Groetjes uit België,
Lord Monk
Blauw: Auria
Groen: E.K68 en =DR= (vijand)
Oranje: 77 A.S
De oorlog speelt zich af in K76 het kleine ronde clustertje is Auria, de grote massa in het oosten =DR= (die al vele manen heeft gesmeekt om een napje) en dan kunnen we in het noordoosten de spelers van 77.AS ontmoeten die Auria helpt bij de vernietiging van =DR=
In K68 vinden we het 2de clustertje. Die in oorlog is met E.K68
Voorlopig zwijgen we daar nog een beetje over omdat hij nog maar pas is opgestart. Meer informatie is te richten aan Yatalu. Ik zelf ben leider van de K68 cluster en ben dan ook zeer trotse oprichter. Ben net als Obama van plan Auria te laten groeien met z'n 23 ervaren leden.
Wilde ik eventjes medelen.
Groetjes uit België,
Lord Monk
Blauw: Auria
Groen: E.K68 en =DR= (vijand)
Oranje: 77 A.S
Laatst bewerkt door een moderator: