[Stam] Audentes Fortuna Adiuvat - 200-250 PP

Reactiescore
193
Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuw verzoek, dit maal voor mijn stammetje op Casual 10 (niet lachen:boer:). Een speler moet zijn plaats kennen niet waar :cool2: .

1. De tekst: Audentes Fortuna Adiuvat + eventueel 'Casual 10' erbij om diefjes te voorkomen. Graag voorbeeld van beiden want zou kunnen dat het wat veel tekst wordt zo.
2. Kleurencombinatie(s): Dit mag alles zijn maak er gewoon geen totale kakofonie van :smile:. Speciaal verzoek: ik vind die plaatjes met iets bewegend erin of iets wat oplicht erg leuk, dus als dat mogelijk is, graag. Geen vereiste maar als ik het mooi vind heeft dat een streepje voor.
3. Thema: Op verzoek van mijn stammies graag een babe :redface: plaatje. Wel beetje classy, dus geen bikini etc. Mijn plaatje wat ik onlangs kreeg voor Frostbite was een goed voorbeeld hiervan: dat is mooi. Mag gerust een soort van strijdgewoel thema zijn verder.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: sorry heb helaas niets in de aanbieding
5. Deadline: geen deadline, neem uw tijd
6. Prijs/gift: 200 pp, beetje meer dan ik standaard betaal omdat ik er maar eentje neem. Als ik écht onder de indruk ben krijg je 250 (sorry ik ben niet zo rijk).
7. Favoriet tot nu toe: Verras me!!

Groetjes,

Tom
 
Reactiescore
1.754
Hoi heb net even wat geprobeerd met een stock die ik vond. Ben er zelf niet helemaal tevreden van (kan bepaalde effecten niet toevoegen, denk dat er iets mis is met de site die ik gebruik ervoor), is dit al iets in de richting waar ik verder aan kan werken of liever een andere stock? :)

thumb-1920-576464 (2).jpg
 
Reactiescore
193
thanks allebei voor jullie inspanningen :smile:

@Pinmunch we vinden jouw stock leuk, het is wel zo'n beetje wat we in gedachten hadden. De tekststijl en kleur vinden we echter niets (niet slecht bedoeld, gewoon eerlijk). Misschien valt de stijl beter mee als het wat meer 'blend' in de rest van het plaatje?

@Combino Pastasaus jouw plaatje is best bijzonder, heb nog niet eerder iets gelijkaardigs gezien. Ook hier geldt dat we de tekststijl niet echt vinden passen (dat kan ook aan de redelijke lange stamnaam liggen). Ik zou niet meteen de vinger kunnen leggen op het pijnpijnt. Misschien omdat het heel 'hoekige' letters zijn?
 
Reactiescore
1.754
Aha mijne site werkt weer! Heb er enkele extra effecten op kunnen zetten waaronder een andere achtergrond. Heb ook het lettertype en kleur gewijzigd, extra feedback is steeds welkom als jullie ermee verder willen :)
Audentes fortuna adiuvat.jpg
 
Reactiescore
104
Y9Nl4Q1.png
 
Reactiescore
1.754
Bij deze neem ik ontslag

mvg
 
Bovenaan