Verdediging Attack wave recognizer

Reactiescore
99
Auteur
Martijn1279
Beschrijving
De mogelijkheid om waves te kunnen herkennen in aankomende aanvallen
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Aankomende aanvallen
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Attack-wave-recognizer_206750_lyhuwcat.js');


Verdere beschrijving komt nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Privé script waarvan de 6 maanden exclusiviteits periode voorbij zijn, vanaf nu dus publiek beschikbaar.
 
Reactiescore
1.754
GEBRUIKT TEGEL PRIVÉSCRIPTS?!?!?!?!
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1
Zeker heb nog 100 andere
:O dat zijn er nog wel wat zeg haha

achja, je bent vast en zeker niet de enige met hun eigen privé scripts, heb er niet heel veel moeite mee.

dankzij jullie, de scripters... Kunnen wij ook van scripts gebruik maken na die 6 maanden privé gebruikt te hebben.

Zijn mooi meteen de "kinderziektes" er allemaal uit en werken ze over algemeen perfect als ze openbaar gaan worden :)
 
Reactiescore
43
Dit script heeft bij mij nooit gewerkt. Ik krijg steeds een error uit de twlib.ajax() request van game_data.link_base_pure ... Martijn heeft hier sinds twee maand terug privé ook niet op gereageerd. Krijgen andere mensen de melding "test: Kan van de eerste inkomende aanval niet de afgekorte eenheden namen ophalen." ook?
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
2.386
@ixfuryanix mijn botter euh scripter, kun jij hier eens naar kijken voor lejel2000 aub? deze jaargenoot verdient antwoorden op zijn vragen
 
Bovenaan