ATR vs .Kiwi

DeletedUser

Guest
.Kiwi beheerst Koekje totaal niet.
Koekje beslist zelf wat ze doen en als wij ze kunnen helpen doen we dat als BG, niks meer niks minder.

Je kunt 't best ontkennen hoor, doen we niet moeilijk over.
Wel grappig dat jullie nu aankomen met dat jullie dat van mijlenver zagen aankomen, maar dat verder nog nooit hebben gezegd :p
 

DeletedUser

Guest
Wij zeiden het al bij de fusie tussen DT en NUTS.
Het was ook logisch want telkens als DT teveel actieve leden kwijtraakte hadden ze vers bloed nodig en ATR was de laatste stam over om dat mee te doen (al had ik verwacht dat het nog wat langer zou duren).
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me dan wel af wie van die actieve leden dan kwijt is. :eek:
(ik ben al heel wat langer weg overigens :p)
 

DeletedUser25199

Guest
Hmmm deze evolutie maakt W5 nog maar eens wat kleiner. De eindstrijd kan stillekes aan beginnen!
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me dan wel af wie van die actieve leden dan kwijt is. :eek:
(ik ben al heel wat langer weg overigens :p)

Corax, tony, libel, gulios, john (al was john nooit actief sinds de overstap van NUTS naar DT) om er een paar te noemen.
 

DeletedUser

Guest
.Kiwi draait al meer dan een jaar op (nagenoeg) dezelfde spelers. Er zijn een paar MIB spelers bijgekomen die actief zijn en hier en daar een losse speler (al zijn die op één hand te tellen).
DT komt daarentegen niet eens uit op 40 actieve leden ná de fusie met zowel NUTS als ATR.
Lijkt mij wel duidelijk waar de activiteit over die periode het grootst is gebleven, ook al zijn er ook bij .Kiwi spelers die stoppen.
 

DeletedUser

Guest
nou, maak maar 'ns 'n lijstje wat er aan onze kant gestopt is en aan jullie kant ;)
( en volgens mij zijn er toch nog wel net iets meer dan 40 actieve DT krijgers)
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo snel even kijk naar het afgelopen jaar zijn er 24 leden uit .Kiwi gegaan en 36 uit DT.
En ik heb het over 'mijn' manier van activiteit (wat dorpen edelen + aanvallen is en geen vv's), niet jullie manier van 'op het forum reageren = actief' ;)
 

DeletedUser

Guest
Daarvan zijn er anders nog wel 'n zooitje gewoon echt van actief in SDT ;)

En ik had over jullie kant, dus incl Koekje ;)
 

DeletedUser29828

Guest
Wat is dit nou weer voor iets raars.

Actief betekend vrijwel dat je meedoet, right?
En sinds wanneer weet .Kiwi, wie vv's draait. Want je kan zelf niks doen op je eigen account, maar wel op die van 'n ander?
 

DeletedUser

Guest
dat .Kiwi deze oorlog zooooo snel en glansrijk zou winnen...........'k had zelf gedacht dat we er toch wel een week of 4 langer over zouden doen:rolleyes:
 

DeletedUser29828

Guest
Glansrijk -.-'?

Dit vind ik niet echt glansrijk.
En gewonnen heb je nog niet ;).
 

DeletedUser29828

Guest
.Kiwi blijft vechten tegen ATR. Ze vechten nu alleen onder een ander vaandel.
 

DeletedUser

Guest
Daarvan zijn er anders nog wel 'n zooitje gewoon echt van actief in SDT ;)

En ik had over jullie kant, dus incl Koekje ;)

We missen bij koekje sinds een jaar geleden, niet meer dan 2 spelers...
Er zijn wel wat meer accounts verdwenen of verhuisd naar donuts ofzo, maar dat is meestal niet meer dan wat rommel opruimen.
Tuurlijk, als bij ons een speler stopt, weegt dat een stuk zwaarder door dan bij een stam die 30-40 leden telt, maar met ons kleine aantal hebben we door de jaren heen wel bewezen dat we qua spelerbehoud niet te kloppen zijn.

@nannan: DT heeft hier een tijdje geleden wel duidelijk gemaakt dat zij iets helemaal anders verstaan onder "actieve" leden, dat hoe wij dat zien, vandaar de verduidelijking van frank;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daarvan zijn er anders nog wel 'n zooitje gewoon echt van actief in SDT ;)

En ik had over jullie kant, dus incl Koekje ;)

Ik nam ATR ook niet op in de vergelijking, ik vergeleek .Kiwi met DT.
En of dat zooitje van SDT is actief via vv in DT of wij hebben weer een verschillende mening over activiteit (wat ik dus al bij mijn vorige post zei).

.Kiwi blijft vechten tegen ATR. Ze vechten nu alleen onder een ander vaandel.

Ben blij dat je het op die manier ziet. Zo zagen wij HRS namelijk ook toen ze naar DT en ATR gingen, al blijft het een feit dat ATR 'verslagen' is, de spelers alleen niet (op een paar spelers als triple na :p).
 

DeletedUser

Guest
Je had het anders wel degelijk ook over ATR, je had het namelijk over na de fusie grapjas :p
En bovendien mag je van koekje minstens de helft wegstrepen, volgens jouw eigen definitie dan ;)
 
Bovenaan