DeletedUser33027
Guest
Ik ben idd vergeten de titel mee te kopiëren, sorry
Johnny heeft hem al geraden.
Johnny heeft hem al geraden.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
In jullie wereldje vast wel ja![]()
Je kan altijd terug komen heJe account bestaat nog altijd.
bestaat hij nog??
ik heb nogthans mijn dorpen laten barbaren op w5
Oeps sorry zag je voor een ander account aan. Nee killerloves is inderdaad al lang weg ja.
Vind je het gek na ruim een half jaar lekker rustig edelen iemand die er opeens op zit en met mijn moraal van 55% ga ik er ook niet heel moeilijk om doen het waren makkelijke dorpen. Je hebt idd edels kunnen killen door het verrassingvoordeel maar dat is nu weg. Maar wij lachen ook wel veel hoor, zien ook hele leuke dingen voorbij komen.![]()
Die 'logische redenen' hadden we al een half jaar geleden voorspeld, konden jullie niet beter ATR tegelijk met NUTS doen?![]()
@Wazda, om logische redenen.
@Switchhead. De naam misschien de spelers niet.
@John. Nee joh, Koekje komt er ook nog bij!
mickiedn staat voor een losse leiding waarbij iedereen het voor het zeggen heeft, en even waardig is hé... past volgens mij niet helemaal bij DT, maar mickiedn zal wel bijgedraaid zijn zeker nu![]()
Idd was logisch, zagen het al mijlenver aankomen, verrassend is het zeker niet.
mickiedn staat voor een losse leiding waarbij iedereen het voor het zeggen heeft, en even waardig is hé... past volgens mij niet helemaal bij DT, maar mickiedn zal wel bijgedraaid zijn zeker nu![]()
En uiteraard ging alles perfect in ATR en vinden sommige leden het leuk naar de substam te gaan.