ATR vs .Kiwi

DeletedUser33027

Guest
Ik ben idd vergeten de titel mee te kopiëren, sorry:eek:

Johnny heeft hem al geraden.

DeletedUser

Guest
Vind je het gek na ruim een half jaar lekker rustig edelen iemand die er opeens op zit en met mijn moraal van 55% ga ik er ook niet heel moeilijk om doen het waren makkelijke dorpen. Je hebt idd edels kunnen killen door het verrassingvoordeel maar dat is nu weg. Maar wij lachen ook wel veel hoor, zien ook hele leuke dingen voorbij komen.:D

Ik ben blij dat 't verassingsvoordeel nog altijd weg is :D

DeletedUser33027

Guest
Zijde 1:
Stammen: .Kiwi, .Iwik
Zijde 2:
Stammen: ATR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,963
Kant 2: 1,642
Verschil: 2,321

chart

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 900
Kant 2: 341
Verschil: 559

chart

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 37,257,360
Kant 2: 15,507,337
Verschil: 21,750,023

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,247,865
Kant 2: 3,175,762
Verschil: 5,072,103

chart

:D:D

DeletedUser

Guest
de laatste stamovername voor DT (of fusie zoals jullie het wss zelf willen noemen) is van start gegaan?

DeletedUser29828

Guest
@Wazda, om logische redenen.

@Switchhead. De naam misschien de spelers niet ;).

@John. Nee joh, Koekje komt er ook nog bij!

DeletedUser

Guest
Die 'logische redenen' hadden we al een half jaar geleden voorspeld, konden jullie niet beter ATR tegelijk met NUTS doen? :p

DeletedUser

Guest
Die 'logische redenen' hadden we al een half jaar geleden voorspeld, konden jullie niet beter ATR tegelijk met NUTS doen? :p

mickiedn staat voor een losse leiding waarbij iedereen het voor het zeggen heeft, en even waardig is hé... past volgens mij niet helemaal bij DT, maar mickiedn zal wel bijgedraaid zijn zeker nu:)

DeletedUser7104

Guest
@Wazda, om logische redenen.

@Switchhead. De naam misschien de spelers niet ;).

@John. Nee joh, Koekje komt er ook nog bij!

Idd was logisch, zagen het al mijlenver aankomen, verrassend is het zeker niet.

DeletedUser

Guest
mickiedn staat voor een losse leiding waarbij iedereen het voor het zeggen heeft, en even waardig is hé... past volgens mij niet helemaal bij DT, maar mickiedn zal wel bijgedraaid zijn zeker nu:)

Ja want jij weet hoe het binnen |DT| werkt. :rolleyes: Altijd maar die steken onder water, geen inhoud.

Idd was logisch, zagen het al mijlenver aankomen, verrassend is het zeker niet.

Koekje is ook alleen nog maar apart om apart te zijn, op enkele leden na, wordt Koekje gewoon beheerst door .Kiwi.

What's in a name?

DeletedUser17472

Guest

Aangezien mickiedn regelmatig bij mij thuis komt, weet ik zeker dat hij zich volledig zal thuisvoelen in |DT|. Hij hoeft helemaal niet bij te draaien, want in |DT| is het net zo los als dat het in ATR was. Misschien wel losser :D

DeletedUser

Guest
.Kiwi beheerst Koekje totaal niet.
Koekje beslist zelf wat ze doen en als wij ze kunnen helpen doen we dat als BG, niks meer niks minder.

DeletedUser43670

Guest
En uiteraard ging alles perfect in ATR en vinden sommige leden het leuk naar de substam te gaan.

DeletedUser

Guest
En uiteraard ging alles perfect in ATR en vinden sommige leden het leuk naar de substam te gaan.

En uiteraard gaat alles perfect in Koekje, en in .Kiwi en in |DT| en in de meest succesvolle stam die er bestaat over alle servers en spelwerelden heen... :confused:

Bovenaan