Ashazar

Reactiescore
242
3 edels zijn verstuurd om 14:12 met aankomst van 18:45.
de Laatste edel om 14:32 met aankomst van 20:49.

waarom zit er 20 minuten tussen zodat deze edel na onze clear binnen kwam? dit is doelbewust gedaan :).Als het enkel intern was, waren de edels tegelijk verstuurd en niet rekening gehouden met onze clears. jouw edel had dan ook binnen gekomen voor onze clear. het is een opeenstapeling van feiten inmiddels wat aantoont dat het niet "perongeluk" ging
 
Reactiescore
1.647
Kan jij ook 2 sec u mond houden , ik had graag de meningen van de ervaren tw spelers gehad.
Want als ik wist dat u edels liepen ... Maak ik nog geen fout ! Want het dorp was nog niet in u bezit !

Als jij wist dat zijn edels liepen, dan deed je dus bewust aanval op zijn dorp (want je wist dat bij aankomst het zijn dorp zou zijn en je daarmee dus hem aanviel ondanks de NAP.) Dus als iemand de NAP verbreekt ben jij het
 
Reactiescore
25
Nap niet geschonden door Solid. Zijn edels liepen al stuk langer dan Ashazar dus is er geen sprake van verbreken NAP aangezien het niet zijn intentie was het dorp van Ashazar te pakken maar van Kbuur.

Ik snap dat Ashazar baalt van zijn doodgelopen trein en edels maar hier heeft Solid geen schuld aan.
 
Reactiescore
25
Als jij wist dat zijn edels liepen, dan deed je dus bewust aanval op zijn dorp (want je wist dat bij aankomst het zijn dorp zou zijn en je daarmee dus hem aanviel ondanks de NAP.) Dus als iemand de NAP verbreekt ben jij het

Dit zou je omgekeerd ook kunnen zeggen van Ashazar. Het is een intern dus kon hij verwachten dat het dorp naar Solid zou gaan.

Edit; kennelijk is het een grote bende qua spelers en dorpen daar dus had hij dit niet kunnen weten
 

DeletedUser79704

Guest
nap is gewoon geschonden, en zelfs moest dat niet zo zijn, als iemand bij bedreigt irl zou ik de nap alsnog meteen eraf doen.
 
Reactiescore
2.177
3 edels zijn verstuurd om 14:12 met aankomst van 18:45.
de Laatste edel om 14:32 met aankomst van 20:49.

waarom zit er 20 minuten tussen zodat deze edel na onze clear binnen kwam? dit is doelbewust gedaan :).Als het enkel intern was, waren de edels tegelijk verstuurd en niet rekening gehouden met onze clears. jouw edel had dan ook binnen gekomen voor onze clear. het is een opeenstapeling van feiten inmiddels wat aantoont dat het niet "perongeluk" ging

Mijn edel? Ik speel daar niet lol
 

Deleted User - 487966214

Guest
Kijk , je krijgt u gelijk niet en blijft bij de ontbinding van de Nap,

Nu soit sinds jij op dat account bent gekomen is het van kwaad naar erger gegaan. ...

Feest = Flop
Jij hebt al 3 account wissels gedaan op deze wereld :D Volgende keer moet je eens proberen zelfstandig te spelen en niet gaan voor interns vanaf dag 1.
Greetz
 
Reactiescore
290
Dat klopt , ik probeer ze af te nemen van de enemy :D dat is iets wat Jij op je vorige accounts niet zo sterk in was :D
nuja af nemen van de vijand, je recapt ze gewoon, dat is internen via een omweg :p
 

Deleted User - 487966214

Guest
Aah daar hebben we weer een planet speler ?
Jullie zouden wat meer blind getrouwd moeten kijken , of u inschrijven
Weeral we dwalen van het topic af .
 
Reactiescore
242
dit is de zoveelste verspreking. het nummert zichzelf op... je hoeft geen hbo psychologie gestudeerd te hebben om te snappen dat hij zich verslikt in zijn eigen leugens terwijl het bewijs zich opstapelt.

Als reactie heeft heurlijk weer aanvallen gestuurd :")
1599046950272.png
1599047055157.png
 
Reactiescore
1.647
Vieze stabber. Weer problemen in planet? Had niks anders verwacht. Joke

Dit krijg je als je met iedereen een nap afsluit. :D

Welke problemen? Wij maken ons geen seconde druk hierover. Solidje spreekt zichzelf al 10x tegen onderhand en verbreekt zelf een week NAP. Dus wij liggen hier niet wakker van?

Jullie al een beleid gevonden onderhand? Wacht nog steeds op antwoord na alle bewijzen die we hebben aangeleverd dat dit bij jullie ontbreek en enkel valse beschuldigingen uiten naar ons
 
Bovenaan