ArchiStab

DeletedUser79516

Guest
de toenmalige leiding van Reor (Da Vinci) heeft Non Agreed onder druk gezet om NAP te schenden en dat is dan ook gebeurd. Deze is reeds al op het AF bewezen dus ga er verder niet op in. Vind het alleen hypocriet hoe je dan zelf wel gaat huilen als jij stab krijgt.
Ik ben hypocriet? Ik wist dat niet eens ffs. Daarnaast nogal raar om mij een stab te gunnen omdat een stamgenoot dat gedaan heeft?
 

DeletedUser79516

Guest
Nee betekenis van mijn pm: Is er wel maar goed dat is jouw probleem dat jij de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan niet begrijpt.

Ze waren trouwens heel duidelijk hoor dus beetje raar :oops:
Dit was Bas, die jouw terecht wees op het niet kunnen beëindigen van de NAP, zoals je zelf toegaf kon je de NAP op dat moment ook niet opzeggen. Dat je vervolgens nu stelt dat het dan maar zijn probleem is vindt ik heel sneu. Maar goed betekend -> maar goed, je kan nu opeens wel met een draai verhaal komen maar dat heb je zelf geschreven.

Ja dat is nogal raar he? Sikko en Valentijn denken daar in ieder geval anders over :D
AUB ontopic, ik heb geen idee wat het allemaal over gaat en het interesseert me ook niets. Dit is een zaak tussen 2 accounts, bellum staat er wat mij betreft los van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Dit is ontopic. Jij zit samen met stabbers in een stam en volgens de Bellum mentaliteit betekent dat je niet vies bent van stabben omdat je nog in de stam zit. Dus niet huilen als het achteraf bij jou zou gebeuren. Wat geld voor KaKaKa leden geld dan ook voor Bellum leden vind je niet?


Verder vind ik dit niet eens een stab want TheArchitect kwam met bewijs.
 
Reactiescore
163
Ik heb me aan de voorwaarden gehouden.

Bas heeft me voor nieuwe nap gevraagd zodat het account verder geinternd kan worden, ben ik mee akkoord gegaan dus stop aub met zeiken want je hebt geen poot om op te staan. Ohja het gaat om scoutsaanvalletjes gevolgd door niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79516

Guest
Dit is ontopic. Jij zit samen met stabbers in een stam en volgens de Bellum mentaliteit betekent dat je niet vies bent van stabben omdat je nog in de stam zit. Dus niet huilen als het achteraf bij jou zou gebeuren. Wat geld voor KaKaKa leden geld dan ook voor Bellum leden vind je niet?


Verder vind ik dit niet eens een stab want TheArchitect kwam met bewijs.
Het bewijs dat ontkracht is?


Ik heb me aan de voorwaarden gehouden.

Bas heeft me voor nieuwe nap gevraagd zodat het account verder geinternd kan worden, ben ik mee akkoord gegaan dus stop aub met zeiken want je hebt geen poot om op te staan. Ohja het gaat om fucking scoutsaanvalletjes gevolgd door niets.
Bijzonder dat ik constant inhoudelijk jouw argumenten ontkracht, stukje bij beetje geef je toe dat het toch niet helemaal kosjer is en nu moeten we er over ophouden :confused::rolleyes:
 
Reactiescore
163
Je ontkracht helemaal niets. Voorwaarden staat vermeld in mijn 1e post. Bewijs dat ik me daaraan gehouden heb staat in mijn 1e post. Waar ben je zelfs nog over bezig?
 
Reactiescore
1.367
Tis niet netjes, eerlijk gezegd een naai actie, maar een stab is het niet.
Dan had je de regels anders moeten verwoorden
 
Reactiescore
163
Netjes is het niet echt nee, de os is niet bedoeld om NA te helpen zijn dorpen te behouden. Maar een naai actie ook weer niet het zijn slechts enkele verkenners. Het woord stab in de mond nemen is gewoonweg belachelijk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Je doet het dus af...

dat is letterlijk wat het betekend, dat weet ik als niet belg nog

Het bewijs dat ontkracht is?

niks ontkracht aan, NAP was automatisch opgeheven zodra er os werd gestuurd (is geplaatst hier), hij stuurde os (rapportje is geplaatst hier). het mededelen is puur sportief van hem en was nergens afgesproken. technisch gezien had jij hem zelf op exact dezelfde manier kunnen opzeggen, gezien er ook geen spelers gespecificeerd werden (heel technisch gezien eindigde de nap zodra er ook maar enige ondersteuning naar NA werd gestuurd door welke speler op de wereld dan ook).

Vind het wel grappig hoe hij door een verkeerd geformuleerde regel, een clausule die jou moest beschermen tegen misbruik, tegen je gebruikt. het hele probleem had nooit ontstaan geweest als je het netjes als volgt had opgesteld:

"De NAP is enkel opzegbaar door BB met een afloop termijn van 5 dagen als The Architect os naar NA stuurt".

overheen gekeken door jou, netjes uitgebuit door the architect en geen stab. of het fatsoenlijk is is weer een ander verhaal.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja dat is nogal raar he? Sikko en Valentijn denken daar in ieder geval anders over :D
Ho ik heb me daar nergens over uitgelaten ;p? Salty Zuur weer op pad.

Dat Architect iets heeft gedaan wat niet echt netjes is is duidelijk maar gezien de afspraken wel binnen de lijntjes... Helaas was er geen respect vanuit Architect om de nap te houden na lucht krijgen van de intern, Blauwe had ook gewoon op Archi kunnen vliegen nadat ze vv stopte of de clusterfucks niet terug hoeven geven en dat deden ze wel. Jammer dat Architect t dan zo wil spelen en vanzelfsprekend dat jij en Rob daar keihard op geilen met jullie kakaka houding :L
 

DeletedUser73162

Guest
Als men dik is, moet men stoppen met het eten van velen pizzas.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wat is nou precies de naai actie? Architect zegt een nap op via het sturen van os naar NA zoals afgesproken bij het afsluiten van de nap. Vervolgens respecteert hij de afkoelperiode en besluit hij om scouts (niet eens een blitz) te sturen naar BB.

Is het tegenwoordig een stab om een nap te verbreken en vervolgens een speler aan te vallen? Volgens mij hebben jullie op het moment van scouten geen afspraken meer en is het dus volledig acceptabel dat Architect een aanval uitvoert op BB.

Jullie grootste pijnpunt lijkt te zitten in de reden voor het opzeggen van de nap, namelijk dat BB geinternd wordt. Wie zijn jullie om daarover te oordelen? Architect heeft waarschijnlijk zo zijn redenen om de nap op te zeggen, klaar. Hij heeft de nap vervolgens netjes opgezegd en zich netjes aan de afkoelperiode gehouden. Hoezo is het dan duidelijk dat Architect iets heeft gedaan wat niet netjes is? Ik zie het niet hoor..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat is nou precies de naai actie? Architect zegt een nap op via het sturen van os naar NA zoals afgesproken bij het afsluiten van de nap. Vervolgens respecteert hij de afkoelperiode en besluit hij om scouts (niet eens een blitz) te sturen naar BB.

Is het tegenwoordig een stab om een nap te verbreken en vervolgens een speler aan te vallen? Volgens mij hebben jullie op het moment van scouten geen afspraken meer en is het dus volledig acceptabel dat Architect een aanval uitvoert op BB.

Jullie grootste pijnpunt lijkt te zitten in de reden voor het opzeggen van de nap, namelijk dat BB geinternd wordt. Wie zijn jullie om daarover te oordelen? Architect heeft waarschijnlijk zo zijn redenen om de nap op te zeggen, klaar. Hij heeft de nap vervolgens netjes opgezegd en zich netjes aan de afkoelperiode gehouden. Hoezo is het dan duidelijk dat Architect iets heeft gedaan wat niet netjes is? Ik zie het niet hoor..

Lees t topic eens ipv de eerste twee posts.. Vgm hebben alle betrokken accounts en meer al t zelfde gezegt als jou tweede alinea
 

Deleted User - 487936070

Guest
Lees t topic eens ipv de eerste twee posts.. Vgm hebben alle betrokken accounts en meer al t zelfde gezegt als jou tweede alinea

En dat is je reden om de rest van mijn reactie te negeren? Ik herhaalde inderdaad even wat jullie zeggen omdat ik nog steeds niet begrijp waar het naai gedeelte zit. Zal mijn vraag verder maar niet herhalen want dat heb ik in mijn vorige post al gedaan.
 

DeletedUser73162

Guest
Wat doet iedereen dom, tis alles behalve een stab en de opening post is compleet onzin.
 
Bovenaan