Aquil VS Grace!

DeletedUser

Guest
Nee, het is zo.

We hebben Narrr! later nog gecontacteerd over een eventuele samenwerking tegen Grace! maar toen waren er teveel tegen.

Haha.

Toen was je ook te laat man.
Ik was de enigste lijm dat alles aan elkaar hield.
Ik had een samewerking voorgesteld, via Julien of jou (weet het niet meer)

Jullie hadden het te druk, wij hadden druk nodig.
Gevolg:
Onze stam stierf, jullie stam stierf

;-)
 

DeletedUser

Guest
Wil je meer info op de chronologische tijdbalk:

-> Narrr! ontstaat.
-> wij hebben oorlog met nuts, Grace!, -DR-, TLW, TD, PP.
-> PH valt tegen Grace! (kon je op voorhand voorspellen)
-> UT valt tegen Nuts (te inactief, slecht omgegaan met VV)
...

-> Narrr! biedt Aquil een samenwerking aan.
-> Aquil weigert, te druk met RIP en internen.
...
-> Meerdere spelers gestopt of op delete gegaan
-> Motivatie daalt in Narrr!
-> Niemand die wilt bijstaan in leidingstaken
-> 34tmysh0rts (enige leider) geeft ontslag als leiding
-> Milo001 verraadt zijn stam/leider
-> Milo001 ontslagen
-> 34tmysh0rts stapt over naar -DR- (wat al 2 weken op voorhand was gemeld en wat Milo maar al te graag van op voorhand dwars lag als respectloze stamgenoot)
...

(Ondertussen was Narrr! stuurloos)

...

-> Aquil biedt Narrr! een samenwerking aan.

...

-> Blood Hunters laat zich vangen in VV ? :confused:

...

-> Aquil kiest voor fusie met massa-stam Famous.


;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
(...)

-> Blood Hunters laat zich vangen in VV ? :confused:

...

-> Aquil kiest voor fusie met massa-stam Famous.


;)

Ik liet me vervangen in VV. Ik had al maandje geen zin in W25 en motivatie was erg laag. Toen ik de massa kreeg ben ik gaan deffen zaterdag middag. 's Avonds ging ik uit liet ik de rest VV'en maar mn account was ook een paar uren onbemand en toen kwamen er super veel aanvallen die niet getagt heb ik zondagmorgen nog f gedefft. Zondag kon ik niet meer en nouja wat er toen is gebeurd ben veel dorpjes verloren. Had nog wel bijna al mn deff. :)

Dat Aquil fuseert met Famous lijkt mij een logische keuze. Met mij eraf hadden ze zes actieve leden. Dat is gewoon te klein om een stam stand te houden andere stammen. Grace!, -DR- zaten met 30+ leden en daar kun je met zes man moeilijk tegen op boksen.
 

DeletedUser

Guest
-DR- met 30+ leden? hoogste wat ik ben tegengekomen is 27 leden + interns ;)
 

DeletedUser39553

Guest
Tja, en toch de boel escaleren door wraak te nemen en dan de ganse Community Management erbij te halen?

Zegt veel over het karakter van de grote bekken van Famous, spelen zoals het niet hoort om dan te vinden dat men met disrespect behandeld wordt terwijl men zelf liever een andermans speelplezier verpesten dan te aanvaarden wat zij verkeerd doen.



Als je dan toch op voorhand weet dat je jezelf een hak gaat zetten door illegale bots en stuff, betrek er dan ook geen ganse wereld(en) bij want nu zorg je er gewoon voor dat je naam naar de kl*te geholpen wordt ;-)


En spelers met niveau, daarom dat ik haast zo goed farm als Draadje en dat zonder bot of illegale scripts? :rolleyes:
Ik kan tenminste blijven spelen zonder op ban te gaan, kan men van vele anderen niet zeggen ;)



Dat je mensen gaat aangeven voor illegale bots terwijl je ze zelf gebruikt en ook op andere werelden zegt niet veel over ons karakter maar wel over dat van jou :)... en dan moet je niet komen zeggen dat we andermans speelplezier verpesten terwijl je daar zelf goed in getraind bent.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Dat je mensen gaat aangeven voor illegale bots terwijl je ze zelf gebruikt en ook op andere werelden zegt niet veel over ons karakter maar wel over dat van jou :)... en dan moet je niet komen zeggen dat we andermans speelplezier verpesten terwijl je daar zelf goed in getraind bent.

mvg

Haha, volgensmij is hij banned hij groeit niet meer. :eek: Of hij doet gewoon geen zak kan ook!
 

DeletedUser54620

Guest
Wil je meer info op de chronologische tijdbalk:

-> Narrr! ontstaat.
-> wij hebben oorlog met nuts, Grace!, -DR-, TLW, TD, PP.
-> PH valt tegen Grace! (kon je op voorhand voorspellen)
-> UT valt tegen Nuts (te inactief, slecht omgegaan met VV)
...

-> Narrr! biedt Aquil een samenwerking aan.
-> Aquil weigert, te druk met RIP en internen.
...
-> Meerdere spelers gestopt of op delete gegaan
-> Motivatie daalt in Narrr!
-> Niemand die wilt bijstaan in leidingstaken
-> 34tmysh0rts (enige leider) geeft ontslag als leiding
-> Milo001 verraadt zijn stam/leider
-> Milo001 ontslagen
-> 34tmysh0rts stapt over naar -DR- (wat al 2 weken op voorhand was gemeld en wat Milo maar al te graag van op voorhand dwars lag als respectloze stamgenoot)
...

(Ondertussen was Narrr! stuurloos)

...

-> Aquil biedt Narrr! een samenwerking aan.

...

-> Blood Hunters laat zich vangen in VV ? :confused:

...

-> Aquil kiest voor fusie met massa-stam Famous.


;)

Neen je maakt het jezelf toch wel een beetje te makkelijk af.
Je hebt énorm geholpen in de verdediging tegen Grace! op PH destijds, maar het schijnt dat er al contacten waren tussen jou & DR toen die oorlog nog volop gaande was. Wat je prestaties toch beetje in ander daglicht zetten vind je niet? Narrr! viel toen jij overstapte..
 

DeletedUser63079

Guest
Denk wat je denken wil kerel.
Die oud-stamgenoten hebben zelf nooit dit spel met respect kunnen spelen en daar heb ik hen mee geconfronteerd.

Men tracht mij enkel zwart te maken uit wraak terwijl ik wellicht 1 van de weinigen ben die recht in zijn schoenen staat.


Ik kan je nu al beloven dat ik extreem hard zal lachen als anderen geblokkeerd zijn en ik niet.

Jij bent echt lachwekkend.
Ik ga lachen als jij geblokkeert word, want ik weet van je farm scriptje in je bladwijzer ;)
En niemand probeert je zwart te maken, je maakt je zelf zwart.
 

DeletedUser

Guest
Dat Aquil fuseert met Famous lijkt mij een logische keuze. Met mij eraf hadden ze zes actieve leden. Dat is gewoon te klein om een stam stand te houden andere stammen. Grace!, -DR- zaten met 30+ leden en daar kun je met zes man moeilijk tegen op boksen.

HAHA 30+, zever!


Dat je mensen gaat aangeven voor illegale bots terwijl je ze zelf gebruikt en ook op andere werelden zegt niet veel over ons karakter maar wel over dat van jou :)... en dan moet je niet komen zeggen dat we andermans speelplezier verpesten terwijl je daar zelf goed in getraind bent.

mvg

Lolz, dikste zever ever!
Trouwens, wie ben jij kerel?
Speel jij hier wel?
Volgens mij weet jij nog niet het minste wat hier gaande is, ik illegale bots, laat me niet lachen :)

Ik verpest niemand zijn speelplezier dwaas :)


Haha, volgensmij is hij banned hij groeit niet meer. :eek: Of hij doet gewoon geen zak kan ook!


Dat heet men edels sparen.
Check men ODA nu maar, heb hoogste AVVD van w25 en dit op een legale en eerlijke manier ;-)
Nu jij ;-)


Neen je maakt het jezelf toch wel een beetje te makkelijk af.
Je hebt énorm geholpen in de verdediging tegen Grace! op PH destijds, maar het schijnt dat er al contacten waren tussen jou & DR toen die oorlog nog volop gaande was. Wat je prestaties toch beetje in ander daglicht zetten vind je niet? Narrr! viel toen jij overstapte..


Hoeveel zever kan er aan iemands bakkes hangen??? xD
Die contacten waren pas vanaf het moment dat dat op het Narrr!-forum stond leugenaar ;-)

En Narrr! is beginnen doodbloeden door het vertrek van meerderen nog voor ik mijn ontslag gaf idioot :)


Jij bent echt lachwekkend.
Ik ga lachen als jij geblokkeert word, want ik weet van je farm scriptje in je bladwijzer ;)
En niemand probeert je zwart te maken, je maakt je zelf zwart.

Bewijs het dan kerel, ik heb bewijzen dat je dubbel acc hebt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HAHA 30+, zever!




Lolz, dikste zever ever!
Trouwens, wie ben jij kerel?
Speel jij hier wel?
Volgens mij weet jij nog niet het minste wat hier gaande is, ik illegale bots, laat me niet lachen :)

Ik verpest niemand zijn speelplezier dwaas :)





Dat heet men edels sparen.
Check men ODA nu maar, heb hoogste AVVD van w25 en dit op een legale en eerlijke manier ;-)
Nu jij ;-)





Hoeveel zever kan er aan iemands bakkes hangen??? xD
Die contacten waren pas vanaf het moment dat dat op het Narrr!-forum stond leugenaar ;-)

En Narrr! is beginnen doodbloeden door het vertrek van meerderen nog voor ik mijn ontslag gaf idioot :)




Bewijs het dan kerel, ik heb bewijzen dat je dubbel acc hebt :)

Je valt wel vrij veel aan met wat (in)directe scheldwoorden. Dat heb je voorheen nooit gedaan nu mensen zeggen over je bots doe je dat wel. Is in mijn ogen verdacht. :eek:
 
Reactiescore
768
Je valt wel vrij veel aan met wat (in)directe scheldwoorden. Dat heb je voorheen nooit gedaan nu mensen zeggen over je bots doe je dat wel. Is in mijn ogen verdacht. :eek:

Hij kan ook dat doen, omdat hij gefrustreerd is dat mensen steeds aanhalen over het bots incident, terwijl hij denkt dat misschien mensen die dat beweren er niks vanaf weten. Mijn verklaring heeft trouwens niks te maken met deze discussie alleen op jouw reactie bloodhunters ;)
 

DeletedUser

Guest
Je valt wel vrij veel aan met wat (in)directe scheldwoorden. Dat heb je voorheen nooit gedaan nu mensen zeggen over je bots doe je dat wel. Is in mijn ogen verdacht. :eek:

Ga je me nu proberen bannen op het AF voor subjectieve indirecte scheldwoorden? :p
 

DeletedUser65376

Guest
Dat je mensen gaat aangeven voor illegale bots terwijl je ze zelf gebruikt en ook op andere werelden zegt niet veel over ons karakter maar wel over dat van jou :)... en dan moet je niet komen zeggen dat we andermans speelplezier verpesten terwijl je daar zelf goed in getraind bent.

mvg

Ik neem aan dat je hiermee op mij doelt omdat Psycho geen andere werelden speelt?

Vindt ik tog wel grappig eigenlijk, aangezien iedereen hier begint over bots en dat wij nog niet banned zijn voor bots en/of scripts. Dus dan lijkt het mij dat de uitspraken hier niet kloppen. En verder speel ik w24 maar daar hoef ik niet eens proberen te botten, dan hangt me co aan me nek (das t nadeel als ze 10 min van je vandaan wonen :p). Maar tog blijft t grappig dat zoveel mensen ons benadelen met deze uitspraken terwijl het niet bewezen is, en dat terwijl er aan hun kant wel bans zijn gekomen voor fouten. :rolleyes:

Ook over dat spelplezier komt zeker niet alleen van psycho, aangezien ik in de pm persoonlijk word aangevallen. En er word gedreigt dat ze me tw toekomst kapot maken :rolleyes:. En dat is geen spel plezier bederven, nu lag ik me er rot om wat er allemaal beweerd word maar dat is een ander verhaal :)
 
Bovenaan