Aquil VS Grace!

DeletedUser61956

Guest
En daar gaan we dan, het zat er ook wel aan te komen...

De stam is in oorlog met Arroganti Regeneratione!!

Oorlogsnaam: Het Noorden

Verklaring:
Moedige Strijders van Grace!,

Wij wensen jullie veel succes met de strijd om Het Noorden

Eens kijken wat 7 man tegen 26+ kan uitrichten, want we gaan jullie eens wat bijscholing + demonstratie geven, zodat als wij de wereld verlaten w25 niet totaal verloren is!

(De echte reden is dat deze 7 man statjesgeil zijn)

Gegroet
 

DeletedUser63079

Guest
Grace vs Aquil

Ik weet nu al wie er gaat winnen :p
 

DeletedUser

Guest
Grace vs Aquil

Ik weet nu al wie er gaat winnen :p

Wel als je zulke nobles krijgt:

EDEL SNIPED <3 Barbarendorp (619|292) C26 RQQ004 (671|348) C36 rickraaij morgen om 10:01:35:906 uur 14:53:00
EDEL SNIPED <3 Barbarendorp (619|292) C26 RQQ004 (671|348) C36 rickraaij morgen om 10:03:15:154 uur 14:54:

tja hoe makkelijk wil je het maken.
 

DeletedUser

Guest
uidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (326.369 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (422.629 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Hihi:D

Edit:

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (344.541 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (8 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (485.729 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Succes beide ;), gelukkig dat blood hunters erbij betrokken is ;D. Die houdt ons wel op de hoogte met al zijn reacties op het AF ;)

Tja, maar hoe. Raak nu wel dorpjes kwitj omdat hij nobled op 2uur en heb neit zoveel snipes op twee uur. :p

Succes Aquil :D Jullie zijn veel beter dan die Grace naabs ;)

Weten we, maar jij hebt ons al vijf keer verlaten dus geen recht van spreken!
 

DeletedUser54620

Guest
Jullie maken me nu ook wel nieuwsgierig.

Jammer dat we bij voorbaat al weten wie de betere partij is :)
 

DeletedUser54620

Guest
8yrs3t.png

Ik zag bij BH z'n stats dat Grace! t alleen niet af kan, wat me ook weinig verbaasde. :rolleyes:
De stats tonen aan dat Grace/RIP een voorsprong hebben. Ook dat BH een ODD stijging heeft van 12.659.693.
Wat zich vertaalt in een VVDD (1.9mio) Not bad if you ask me :)




Zijde 1:
Stammen: Aquil
Zijde 2:
Stammen: RIP, Grace!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 146
Kant 2: 390
Verschil: 244

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 35
Verschil: 20

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,260,382
Kant 2: 3,191,199
Verschil: 1,930,817

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 142,084
Kant 2: 342,759
Verschil: 200,675

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb gister van 10.00 tot 16.00 zitten deffen en was alles onder controle. Daarna was er niemand ik ben er nu 15 minuutjes. Heb nog heel veel troops maar komen veel treintjes. Vanavond zal ik maar wat snipen. Maar ik zal dan zeggen ze hebben me verslagen. Dat Themisses aardig kon timen had ik niet verwacht. Echter Sup3rown3r pakt er geen zak van en stabt me en zoals Ex Haasje al zei moet RIP er ook weer bij. Het is nu al 13 vs 1. :eek:
 

DeletedUser63079

Guest
Zoals gewoonlijk kon grace het niet zelf af en hadden ze zelfs een stab.
De pbg van Blood hunters en sup3rowner is een paar uur voordat sup3r ging aanvallen verbroken.
Terwijl zover ik hoorde en het ook hoort 2 weken tijd tussen moet ziten.

Grace jullie zijn de beste eerlijkste spelers ooit.
Toch zal je ons niet krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Maar goed, om iedereen een plezier te doen. Ja Grace! heeft mij verslagen, ik schaam me er niet voor en zeg het gewoon eerlijk. Wel weer jammer dat Themisses of sup3rown3r niet f 1 vs 1 kwam. :eek:

Maar Grace! komt toch niet op het AF. En de meeste stamleden weten dat ik al een maand lang wil stoppen maar doorging voor de stam.
 

DeletedUser23859

Guest
Ja, samen sta je sterk zeggen ze dan hè;)

Nog bedankt voor het compliment Blood hunters, en dan te bedenken dat op oudere werelden waar ik op speelde (W5 en W10 als ik het goed zeg) ik veel beter was dan ik nu ben.

Ik liep op mijn eigen os, ik stuurde 4 edels waarop er eerder al 3 waren doorgekomen (was ik vergeten).

Maargoed, ik zal eerlijk zijn, één tegen één had ik het niet gewonnen van je, máár, andersom ook niet.
Door de boerderijregel zoals die op deze wereld is kan je zoveel os in een dorp stoppen dat iedereen wel 50 clears kan doodlopen op 5 dorpen.

En wat betreft het backstabben, wellicht waar, maar aan de andere kant, jullie spelen ook niet helemaal netjes met riddersword.

Groet,
Nils (TheMisses)
 
Bovenaan