DeletedUser47099
Guest
Pff zijn ze zeker niet, met ricimo als voorbeeld.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Whaha wat een geweldige reacties. Meneer loopt al maanden te schreeuwen, Grace noob dit, Grace noob dat, en bij de eerste massa van Grace is hij weggeveegt. Dat noem ik toch kei en keihard op je bek gaan. Jullie gaan er niet eens tegenin zelfs, jullie beginnen gewoon weer lekker door te gaan met de grote praatjes.![]()
Ach deze speler heeft nog geen massa mogen ontvangen. Speelt op 3 off/1 def. Verder een liefhebber van BB dorpen. Wie dit eenmaal doorziet is deze speler snel weggevaagd.
ja jijWie, hij of ik?![]()
Heel simpel, Grace! is een kut stam.
Heel simpel, Grace! is een kut stam.
Is er nu officieel oorlog tussen Famous en Grace!?
Dat gaat Famous toch nooit winnen!![]()
En bedankt jesse :"|
Ik hoor dat mensen uit -DR- het vies spelen.
Je bedoelt dat mensen uit Famous vals en zwak spelen.
Wat ik weet is dat draadjelos op ban staat. Reactie daarop is dat Famous de top 8. (waarom de eerste acht?¿) aangeeft wegens mogenlijk farmbotten.
Dus ja... Als je de regels overtreed moet je de gevolgen aanvaarden.![]()
Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn.
Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.
Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn.
Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.