April Awards :D

DeletedUser59624

Guest
WIE O WIE GAAT DE APRIL AWARD LIJSTJES INVULLEN? :)

Ik zal wel beginnen... even voor april...same old shit :D


Speler van de Maand - Wie heeft er in april het meeste van zichzelf laten zien?
1- Atomic Skull, ofcourse, eerste met 10.000.000 punten
2- Gabber-Mafia, komt lekker de top 20 binnen. Shaggerino ook maar die internt het weer bij elkaar...
3- Antoe, lijkt als enige een beetje modus bij te houden..

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Geen enkele stam heeft in mijn ogen iets bereikt deze maand...niet bewonderingswaardig in ieder geval.
2-
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Bijna alle spelers van CAS! (verliezen nu relatief weinig dorpen en blocken redelijk goed, zeker als je bedenkt dat ze vanaf 5 fronten aangevallen worden)
2- Tja, ga ik hier nu Vorteks neerzetten? (afgezaagd....;))
3-

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Meni en HeroWulf
2- (kom tot de conclusie dat w22 echt een saaie wereld is....)
3-


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- MDHJ
2- Lord Valliant
3- Noctis Lucius Caelum

Beste moment/slechtste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- BP en Fear! gaan samen verder.
2- Noctis stapt uit BP en vertrekt naar Modus
3- het is redelijk saai op het AF.

Meest Veelbelovende Speler van April/mei - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- .Rejoin (lijkt me logisch :D)
2- Gabber-Mafia
3- Jan.Jansen?


Welke speler heeft het beste cluster?
1- Atomic Skull (contest komt eraan!!)
2- .Rejoin
3- 2Magere Heim2

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Atomic Skull
2- .Lost Cause
3- geen zin om meer te gaan zoeken :p

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Grumpy Old Noob.
2- Het best natuurlijk Atomic anders haalt hij niet al 150x rover ;)
3-

Beste Rimcluster van de maand?
1. Ababwa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59624

Guest
Niet een beetje vroeg, april duurt nog 10 dagen?

Vul hem gewoon in :p

Lezen kerel ;) gaat over de maand april..en die is bijna ten einde ;) en 10 dagen is goed aangezien iedereen deze lijstjes heel sloom invult en we pas lijstjes hebben begin mei :D
 

DeletedUser58654

Guest
Vul hem gewoon in :p

Lezen kerel ;) gaat over de maand april..en die is bijna ten einde ;) en 10 dagen is goed aangezien iedereen deze lijstjes heel sloom invult en we pas lijstjes hebben begin mei :D

Als ik eens in je lijstje stond had ik JA gezegd:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol, ik was er mee begonnen en nu steken ze mij de loef af door eerder op het forum te gaan zetten :p

En lol we vallen 14 dagen aan een stuk aan en halen 2 keer de ODA van de dag en niet eens in het lijstje..

Well done well done.. Lijstje trekt in feite op de kloten xD
 

DeletedUser36068

Guest
lol, ik was er mee begonnen en nu steken ze mij de loef af door eerder op het forum te gaan zetten :p

En lol we vallen 14 dagen aan een stuk aan en halen 2 keer de ODA van de dag en niet eens in het lijstje..

Well done well done.. Lijstje trekt in feite op de kloten xD

Zo zijn er wel meer spelers, moeten die er dan allemaal komen in te staan? :eek:
 

DeletedUser59173

Guest
het Feait dat dit lijstje nu al geplaats wordt :eek:
het is 20 april we zijn op 2/3 van de maand nou volgens mij kan er nog flink wat gebeuren nu,is gewoon een grote faal om dit topic nu al te openen. snap niet dat de mods er niet een slotje op doen en het over een week openen.
 

DeletedUser

Guest
lol, ik was er mee begonnen en nu steken ze mij de loef af door eerder op het forum te gaan zetten :p

En lol we vallen 14 dagen aan een stuk aan en halen 2 keer de ODA van de dag en niet eens in het lijstje..

Well done well done.. Lijstje trekt in feite op de kloten xD

Wil je nu echt zeggen dat jij in dat lijstje had moeten staan? :eek:
 

DeletedUser58575

Guest
het Feait dat dit lijstje nu al geplaats wordt :eek:
het is 20 april we zijn op 2/3 van de maand nou volgens mij kan er nog flink wat gebeuren nu,is gewoon een grote faal om dit topic nu al te openen. snap niet dat de mods er niet een slotje op doen en het over een week openen.

Dit is geloof ik de eerste keer dat jij wat nuttigs zegt :D

Slotje ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Discussie terug geopend nu de tijd er rijp voor is.
 

DeletedUser59173

Guest
topic is een beetje verneukt omdat ie vekeerd geopend is ? :eek:
 
Bovenaan