Anti

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66204

Guest
Okee dan: Anti is bijzonder n00b gebleken nadat ze met z'n allen met het vingertje wijzen naar slechte kersverse leider Sirlorre, en geen klein beetje. Wou ik ff vriendelijk blijven! En dan kom jij het mes nog dieper in de wonde duwen! :mad:

aanwalgera.jpg

Zou hilarisch zijn als ze dat echt zouden denken :D
 

DeletedUser60153

Guest
Okee dan: Anti is bijzonder n00b gebleken nadat ze met z'n allen met het vingertje wijzen naar slechte kersverse leider Sirlorre, en geen klein beetje. Wou ik ff vriendelijk blijven! En dan kom jij het mes nog dieper in de wonde duwen! :mad:



Zou hilarisch zijn als ze dat echt zouden denken :D

Gast, zou ik het beeld ff voor je schetsen?

Sirlorre was in de tijd dat ik Crows leidde een aanvalsleider. Hij werkte goed met z'n team die hij leidde maar hij was heel star. Alles moest via hem besproken worden. Alles moest correct volgens zijn plan gaan. Dit terwijl Target en ik een andere visie hadden hoe we de stam moesten leiden (meer vrijheid bla bla bla)

Ik stopte en toen kwam er een machtsvacuum. Target had tijdelijk minder tijd en Sirlorre gedroeg zich steeds meer als een baasje en kreeg de macht. Een deel van de leiding steunde hem, het andere deel niet. Er was al wat onenigheid maar hij zette zich vol voor de stam in. Uiteindelijk besloot de "oude" leiding het stokje aan de nieuwe leiding over te geven zodat zij hun visie konden uitvoeren. Toen kwam er een fusie en toen bleek dat enkele prominente ex-Crows spelers het niet goed konden vinden met de leiding en is de stam gevallen. Het is dus niet iemand met een te groot ego ofzo. Hoop dat je het nu snapt.

Dit is redelijk simpel uitgelegt en ik heb de laatste tijd niet alles gevolgt omdat ik gestopt was maar dit is ong waar het om draait!
 

DeletedUser

Guest
Aanschouw, een nuttige post :D.

Allereerst: Ik vermoed dat jij die mannen niet zo goed kan hebben :)D). Doch denk ik niet dat't hun 'schuld' is. Het verhaal van Sirlorre lijkt me erg aannemelijk. Een exaccount van Godly brengt in de regel van die irritante mooiboyz mee. Mons/13 behoren tot de beste spelers van deze wereld, die hebben geen boodschap aan irritante twspelertjes.

Nou het is meer dat ik een patroon zie.

Monsigneur & 13
S.Inc naar Hap!
van Hap! naar Sweet
van Sweet naar Hap!
van Hap! naar Anti
van Anti naar Hap!

Ik ken SirLorre en zijn gedrag niet dus daar kan ik niet overdelen.
 

DeletedUser

Guest
Slotje en hoop dit soort topics niet te vaak meer tegen te komen hier :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan