Anoniem spelen

Reactiescore
3.584
Als je nu anoniem wilt spelen zal je een nieuw account moeten aanmaken wat resulteert in geen vlaggen, je kan uw pp niet overzetten etc, je bent meteen zeer benadeeld. Naamsverandering is vrij zinloos omdat je in de stats kan zien in welke stammen of op welke werelden deze speler gespeeld heeft. Achterhalen welk account met welke spelers dit was is niet zo moeilijk.

Het zou mogelijk moeten zijn om je stats van je account uit te schakelen zodat met een naamsverandering niemand zou kunnen achterhalen wie je bent.


Mvg
 
Upvote 2
Reactiescore
3.584
Waarom wil jij anoniem spelen ?

Anoniem spelen heeft enkele grote voordelen.

Als je wat bekender bent op TW sta je vanaf de start al vol in de picture wat kan resulteren in een moeilijkere start omdat ze je willen uitschakelen voor je te groot bent omdat ze je als een dreiging voor de toekomst zien.

Het overtollig aandacht krijgen/pm's van allemaal mensen die wat van je willen, naar hun stam komen of juist naar je stam willen komen of weet ik veel wat voor redenen, mensen vinden altijd wel iets om je lastig te vallen ^^

Dit is vooral vroeger gerelateerd moet ik wel zeggen, denk niet dat dit een probleem zou zijn voor mij nu, hypothetisch gezien ik terug zou gaan spelen.

Wel gerelateerd aan mij, moest ik hypothetisch in de verleiding raken terug te spelen is het gegeven dat ik niet meer aan 100% wil spelen en dus nooit aan een bepaald verwachtingspatroon kan voldoen. Ik wil aan 50% kunnen spelen zonder dat de zeer kritische tribalwars community mij de grond in boord.

En eigenlijk is al het bovenstaande irrelevant voor mij, wegens ik beschik over aan anoniem account. Maar misschien dat meerdere mensen zich hier in 1 of andere manier kunnen in herkennen.
 
Reactiescore
3.584
Snap wat je bedoeld maar daar heb jij toch allemaal geen last van ?

Tja,... zoals ik zei, misschien herkennen meerdere mensen zich hierin, het kan in ieder geval geen kwaad dat de optie bestaat om je stats te deactiveren.
 
Reactiescore
1.704
wat een raar topic. de meeste pro's willen juist zo niet anoniem mogelijk door het leven zodat ze weer samen in 1 stam kunnen duiken
 
Reactiescore
1.277
je kan beter gewoon niet meer beginnen jokersbreentje. dit is gewoon een terugval in je teewee verslaving. niks raars in de winter periode, maar straks gaat de zon weer schijnen en dan zit je op het treintjes te snippen ipv naar rokjes te gluren.
 
Bovenaan