[Afgekeurd] Annuleren van oss op eigendorpen verbeteren.

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    33

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hallo dames en heren!

Gister kwam een probleem ter sprake waar ik al langer tegen aan loop en zo meer uit mijn stam blijkbaar. Namelijk het annuleren van gestuurde (of aangevraagde) os op je eigen dorpen.

Stel ik vraag op dorp ''X' 50 keer oss aan via ''Aanvragen'', nu blijkt dat dit het verkeerde dorp was en dat ik ze moet annuleren, Dit kan echter alleen door naar het dorp van herkomst te gaan en daar via verzamelplaats te annuleren... Keer 50 dus ivm crossdeff.

Een optie toevoegen om op je eigen dorpsoverzicht van het dorp waar bevelen aankomen je eigen te kunnen annuleren met 1 klik of via simpele rode kruisjes zou een enorme uitkomst zijn.

Wellicht is er een script voor maar dit zou ingame zelf veel handiger moeten kunnen neem ik aan?
 
Reactiescore
3.457
Zwaar irritant idd,top idee!
 
Reactiescore
1.278
Bevelen (overzicht) -> ondersteuning -> aanvinken -> annuleren?
 

DeletedUser79785

Guest
Hier heb je al ingame functies voor en ook verschillende scripts die dit verbeteren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bevelen (overzicht) -> ondersteuning -> aanvinken -> annuleren?
Hier heb je al ingame functies voor en ook verschillende scripts die dit verbeteren.
Waar ik tegen aan loop is dat er op zoon pagina soms 1000-2000 oss bevelen staan, niet makkelijk te rangschikken en onoverzichtelijk in 1 lijst, tevens handmatig allemaal aan te vinken, Het zou toch makkelijk zijn als dat gewoon op het dorpsoverzicht te doen is net als je aanvallen te annuleren
 
Reactiescore
1.367
Waar ik tegen aan loop is dat er op zoon pagina soms 1000-2000 oss bevelen staan, niet makkelijk te rangschikken en onoverzichtelijk in 1 lijst, tevens handmatig allemaal aan te vinken, Het zou toch makkelijk zijn als dat gewoon op het dorpsoverzicht te doen is net als je aanvallen te annuleren

met sangu kun je alles in 1 rij hebben staan, maar dan alsnog, 50-100 bevelen voor 1 dorpje is alsnog fking irritant op een hoop te annuleren
 

DeletedUser77755

Guest
Zoals je zelf zegt het wordt beter (maar nog niet ideaal) met externe middelen, dus beter de functionaliteit standaard in bakken.
 
Bovenaan