Annuleren van gebouwen

DeletedUser

Guest
Hallo medespelers,

Wederom misschien een domme vraag voor de meesten, maar goed ik kan het niet vinden in de hulp sectie. Alss je gebouwen annuleert krijg je dan je volledige grondstoffen terug? (in het geval dat je per ongeluk jee houthakker aanklikt ipv je leemgroeve :p)
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

gr. KopKaes
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heel simpel: ja.
 
Reactiescore
25
Dank je!!!
Topic mag geclosed worden :)
maar misschien een idee om dit in tutorial/hulpsite te verwerken

grtz

Waar in de hulp/wiki heb je dit gezocht? Ik weet namelijk niet waar ik zoiets zou moeten plaatsen
 

DeletedUser17472

Guest
Extra kosten voor de volgende bouwopdracht op de wachtlijst: 25%
De door de wachtlijst ontstane extra kosten worden bij een eventuele afbraak niet teruggegeven

Dat wil dus zeggen dat als je tot 5 gebouwen in de wachrij zet en je annuleert die, dan krijg je volledig je grondstoffen terug. Echter als je hem als zesde in de wachtrij zet en dan annuleert, krijg je wel grondstoffen terug, maar niet dat wat je aan grondstoffen extra betaald hebt om in de wachtrij te zetten. Alleen de basisgrondstroffen krijg je dus terug, niet de grondstoffen om hem in de wachtrij te plaatsen.
 
Reactiescore
28
Excuses voor het ophalen van zo'n oud topic, maar 'afbraak' zorgt voor wat verwarring. Je kan immers ook na de voltooing gebouwen afbreken. Annulering lijkt me een betere woordkeuze.
 

DeletedUser17472

Guest
Excuses voor het ophalen van zo'n oud topic, maar 'afbraak' zorgt voor wat verwarring. Je kan immers ook na de voltooing gebouwen afbreken. Annulering lijkt me een betere woordkeuze.
Kun je dit verduidelijken met een printscreen? Het is namelijk zo dat als je opdrachten in een wachtrij zet, dan staat daarachter annuleren. Het woord afbreken staat volgens mij enkel als je hoofdgebouw minimaal lvl15 is en je wil dan het gebouw een level afbreken. Ik zou dus graag een printscreen zien waar het volgens jou net anders moet zijn, dan kunnen we er naar kijken.
 
Reactiescore
28
@famdecibel

Zie onderaan de lijst met bouwopdrachten: "De door de wachtlijst ontstane extra kosten worden bij een eventuele afbraak niet teruggegeven".

Zou ik nu een bouwopdracht toevoegen aan die lijst, dan kost me dat 25% extra grondstoffen, later zelfs meer. Maar deze worden bij het annuleren van die opdracht niet gerestitueerd. Nu er slechts gesproken wordt over het niet-terugkrijgen bij afbraak, maakt dit dat mensen kunnen denken dat dit bij annuleren wél het geval is. Sterker nog, bij mijn weten krijg je bij het afbreken van gebouwen überhaupt geen grondstoffen terug?

Schermafbeelding 2020-06-03 om 17.07.20.png

Het lijkt me dat het hier gaat om een foutieve vertaling, in de iPhone app wordt namelijk ook de term 'Afbreken' gebruikt op plekken waar je 'Annuleren' zou verwachten. Vertel mij maar op welke van de twee opties je moet drukken als je het afbreken van een gebouw wilt staken.

IMG_0343.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan