anime series

DeletedUser5312

Guest
hm mooie gamechanger van doflamingo :)

En dan? Ik heb nooit begrepen dat mensen het erger vinden om door een boek/strip gespoiled te worden voor een film/serie dan andersom.

dat het in kleur is en beweegt maakt voor mij niet zo veel uit, maar het is vooral de achtergrondmuziek die ik altijd heel veel toe vind voegen, het maakt dingen gewoon beter. als ik een stuk lees in de manga reageer ik er gewoon minder enthousiast op, dan is mijn reactie meer van oh nice, ipv jaaaaaaaa! het spoilen maakt me niet zo veel uit het is meer de manier hoe het over word gebracht vind ik over het algemeen beter bij anime's dan bij een manga omdat je gewoon meer er mee kunt. als iets al gespoiled is, dan kan het nog wel zo episch worden overgebracht, maar het suprise effect is al weg wat erg belangrijk is bij zulke dingen.

even een voorbeeld
ik ga er van uit dat je SnK hebt gezien, maar je hebt daar bijvoorbeeld de scene bij als ik het goed herinner aflevering 8 waar Eren voor het eerst titan is geworden. er zitten dan 2 mensen opgesloten in een kasteel ofzo en er proberen 2 titans naar binnen te komen. uit het niets komt er dan in slowmotion een vuist van Eren de titan en het geluid is helemaal stil, het enige wat je hoord is een hartslag. ik heb het dan niet gelezen maar ik weet zeker dat het niet zo goed is overgekomen in de manga, daar kan je namelijk niks doen met het geluid of een slowmotion.

en tuurlijk zijn er ook uitzonderingen. er zijn wel manga's die bepaalde dingen heel goed kunnen overbrengen zodat je als nog met kippenvel zit te lezen, maar bij one piece valt dat wel mee, dat is nogal chaotisch meestal.
ik vind deadman wonderland hier wel een heel goed voorbeeld van, het is dan ook mijn favoriete manga (zal jij vast heel anders over denken maar smaken verschillen ;))
bijvoorbeeld deze pagina, ik had het geluk dat ik niet zo'n heel groot scherm had toen ik dit las.
alles was net goed, en ik klikte door naar de volgende pagina, en ik zag enkel het glimlachende hoofd, wat nog goed bij de huidige situatie paste, tot dat ik naar onder scrollde en op eens met een schokeffect besefte dat de hele situatie weer kut was in 1 plaatje.
deadman-wonderland-796257.jpg

dus ja het is niet zo zeer om het spoilen, meer om het overbrengen van het verhaal wat ik belangrijk vind :p
 

DeletedUser

Guest
weer een mooie aflevering van OP, block C eindelijk begonnen en doflamingo is echt een vieze klootzak
 

DeletedUser

Guest
sorry :(, ook baas van luffy hoe hij zonder zijn devil fruit ook al hard dolt :p
 

DeletedUser

Guest
weer een geniale aflevering, geniaal hoe luffy op die stier gaat zitten, er komen nog heel veel leuke gevechten denk ik :D
 

DeletedUser57892

Guest
Fujitora denkt ik gooi even een meteoriet hier voor de funz even de skills testen van law en dofly.
 

DeletedUser

Guest
Dan wens ik je nog veel succes ^^ Aan het kennismaken met Akatsuki zeker ?
 

DeletedUser

Guest
bedankt :D, ja, ze hebben nu 1 lid van akatsuki dood, namelijk saori, naruto is nu bezig met een nieuwe techniek proberen te maken, die hopelijk awesome wordt
 

DeletedUser

Guest
Sasori :) Hmmm Mingo lijkt daar ook nogal veel op hé :D Nice, Hidan & Kakuzu zijn wel bazen, vooral Hidan dan ^^
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen idee over wie je het nu hebt, maar daar kom ik vanzelf wel achter :)
 

DeletedUser

Guest
Sasori :) Hmmm Mingo lijkt daar ook nogal veel op hé :D Nice, Hidan & Kakuzu zijn wel bazen, vooral Hidan dan ^^

nu weet ik wie hidan en kakuzu zijn, zijn best wel bazen jah :p, allebij bijna onsterfelijk :p

ook weer een leuke aflevering OP, ik vraag me af hoe het zal aflopen met law en hoe luffy don chao(of hoe hij ook heet) afmaakt
 

DeletedUser

Guest
:) Technisch gezien kan hij zelfs van Madara winnen.

SPOILER ALERT VOOR KNUFKOE

technisch gezien leeft hij ook nog, enkel ligt hij in een put zand te eten :D
 
Bovenaan