1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Andere] Android App

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door Drunken Baby, 20. jan 2016.

Deel Deze Pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triador

Triador

Lid geworden:
    31. dec 2008
    Leuk Bevonden:
    40
    Idem hier het blanco scherm probleem en met het aanmaken van een PM, steeds dat de verzendknop niet de mail verzond, maar mij op de verzamelplaats bracht (terug gaan naar de PM en dan kan je hem alsnog verzenden) enz enz. Punt is echter, dat als er een probleem is... je support contacteert en dan krijg je mij toch een vragenlijst. Tja, dan haak ik af... werk ik er wel rond, mobiel is voor mij toch maar bijzaak, als ik even onderweg of van huis ben.

2. Victorious.

Victorious.

Lid geworden:
    22. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    193
    Je snapt hopelijk wel dat we er nog maar weinig vertrouwen in hebben dat de app ooit gefixed gaat worden. We geven nu al zo lang bugs door en er wordt zo weinig mee gedaan. Ook als je in de play store kijkt bij reviews, zie je een groot deel dezelfde bugs terug komen. Het ligt dus in ieder geval niet aan mij of anderen, want het blijkt dat er veel meer er last van hebben.
    Ik vraag me dan af of Innogames uberhaupt nog wel tijd wil steken in de android app. De ios app is echt goed afgewerkt, zo goed zelfs dat de ios app wordt gebruikt als afbeelding bij de android app, zie onderstaande afbeelding.

Het bouw- en rekruteerscherm hier zijn screenshots uit de ios app. Je kan je klanten maar misleiden.

Ik heb ook nog nooit vanuit jullie, het TW Team, enige vorm van communicatie naar Innogames gezien over de ios app. Zoals bij ideeen e.d. zien we het 'bewijs' van doorvoeren dmv zo'n interne code die jullie dan in het topic zetten. Hier moeten we jullie maar je woord geloven, maar gezien dit topic al zolang bestaat en nog zo weinig mee gedaan is, heb ik er maar weinig vertrouwen in dat er ook maar iets gaat veranderen. "Stuur maar een support" werd er zelfs gezegd hier. Dat is wel heel makkelijk, om je er zo van af te helpen. Dit forum heet niet voor niets "Bugs, fouten en serverproblemen". We geven bugs aan, doe er wat mee. Amen.

3. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    631
    Krijgen jullie ook dubbele pop up meldingen? 1 gehele zwarte en 1 met tw logo en de inhoud die gemolden wordt

4. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    262
    ik heb 1 geheel witte

5. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    192
    Vind het wel vreemd dat de IOS app wel altijd lekker gewerkt heeft en er recent (de laatste dagen) hier aanpassingen zijn gebeurd (geen bugfixes maar eerder stijl wijzigingen). Ik hoop dat dit aantoont dat ze wel degelijk aan het werken zijn aan de app en dat er zo dus ook wat problemen voor Android opgelost geraken. En nog meer hoop ik dat ze niet bezig zijn met de IOS app verkloten zoals die van Android is :$

6. Calamity.

Calamity.

Lid geworden:
    25. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    346
    Jaa word elke ochtend wakker met 20 meldingen X 2 :p

Ze verkloten die app zóóó zwaar.... Ik ga geeneens supportjes schrijven.

Mijn tip: stop met updates. Want na elke update wordt het serieus erger. :confused:

7. RD507

RD507

Lid geworden:
    10. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zal het gewoon zeggen zoals het is:
    Ik speel geen TW meer sinds ik geswitched ben van App Store naar Google Play.
    Het is een klote app en ik speel nog liever candy crush dan dat ik 1 week op die App moet spelen.
    Denk dat het eindelijk eens tijd is om de App te perfectioneren, net zoals voor de iOS users.

8. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    757
    @Victorious. kan je me even zeggen wat je specs zijn? (device, android versie, type, ..)

9. sseg

sseg

Lid geworden:
    12. aug 2010
    Leuk Bevonden:
    377
    Die iOS app heeft altijd beter gewerkt als de android app. Ik gebruikte vroeger een iphone 4s en ben later overgestapt naar een samsung galaxy s6. Verschil zat hem vooral in bepaalde functies met betrekking tot de kaart die op de iOS app veel smoother en overzichtelijker werkte dan op de android app.

Ben ongeveer 8 maanden geleden gestopt maar weet nog dat deze bug toen nog aanwezig was. Die bug heeft dus meer dan een jaar bestaan. Geen idee hoe dat zit atm.

10. FreeRunner

FreeRunner

Lid geworden:
    29. nov 2016
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde Bug met blanco meldingen.
    Ingame 2 keer op de kaart moetem drukken anders kan ik niet schuiven etc etc.

11. TheGreenBomb

TheGreenBomb

Lid geworden:
    4. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij mij zijn juist net die meldingen opgelost.. sinds een week geleden krijg ik allemaal Tribalwars tekentjes :)
    En ik herken de rest van de problemen ook.. Meestal los ik ze op door je geopende app menu te openen en terug naar TW. dan doet het laden wel weer.. vaag :p

12. Victorious.

Victorious.

Lid geworden:
    22. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    193
    De enorme iconen zijn weg na het uitvoeren van een update van de app dinsdag. Al mijn andere gemelde bugs zijn op een Samsung Galaxy S7 Edge, model SM-G935F met android 7.0

Poo. vindt dit leuk.
  13. Victorious.

Victorious.

Lid geworden:
    22. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    193
    Ik heb sinds kort nog een bug.

Ik kan heel vaak niks doen, dan is het scherm gewoon vastgelopen en kan ik alleen de menu knoppen onder gebruiken (de knoppen voor dorp, kaart, mededeldingen, berichten, de rest). Dit gebeurt het vaakste in het dorpsoverzicht, het hoofdgebouw, de kaart & het rekruteerscherm. Maar het gebeurt in elk scherm. Het gebeurt vaker wel dan niet. Het is te verhelpen door de pagina te refreshen dmv de menu knoppen onderin.

14. Victorious.

Victorious.

Lid geworden:
    22. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    193
    Farm assistent -> klik op een coordinaat van een van de gefarmde dorpen om naar het bericht te gaan.
    Eerst krijg je afbeelding 1, daarn afbeelding 2.

15. RD507

RD507

Lid geworden:
    10. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb hetzelfde probleem.
    Huawei P9 met Emui bestuuringssysteem.

16. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    757
    Voor zover alles gemeld, thanks!

Ik zet hier even een slotje op en ga jullie vragen voor nieuwe issues per issue een nieuw topic te maken. Zo behouden we het overzicht over de gaande problemen en zo worden dingen ook geen 100x gemeld :)

Thanks!

RD507 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.