Anderstaligen

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat jullie een systeem bedacht hadden om niet-nederlandstaligen buiten dit spel te houden? Nu heb ik ondervonden dat er zelfs nog meer anderstaligen spelen. Er is een tribe vol met Italiaanse leden en Voxdei zit ook vol van de leden die geen nederlands praten. Hoe zit dit nu?
 

DeletedUser

Guest
Van wie heb je dan gehoort dat we al een systeem hadden? We zijn bezig om een te vinden, want systemen hebben ook nadelen.
 

DeletedUser

Guest
Ahzo... had je dan niet beter gewacht met de reset tot je daadwerkelijk een systeem gevonden had, want als je nu gaat beginnen bannen gaat de wereld vol zitten van de verlaten steden
 

DeletedUser

Guest
ik begin nu ook wel een betje zat te worden van al die niet-nederlandstaligen.
zelfs op ons forum word er al geklaagd dat het forum niet engelstalig is, en dit vind ik best wel schandalig dat er al zoveel niet-nederlandstaligen zijn dat ze zelfs van ons eisen dat wij ons aan hen aanpassen

alsjeblieft admins, doe er iets aan, wat mij betreft laat je hun steeds overnieuw beginnen zodat ze uit zichzelf wel weg gaan
 

DeletedUser

Guest
ik heb gewoon heel duidelijk de regel in mijn stam dat enkel mensen die nederlands kunnen praten worden toegelaten in de stam
mocht er een buitenlander bij komen er gewoon weer uitzetten.
 

DeletedUser

Guest
als ze engels spreken er gewoon net zo hard adios weer zeggen
oja wat wij wel aanbieden is een snelcursus nederlands maja denk niet dat dat aanslaat:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bij ons spreekt iedereen engels. We discrimineren niet op taal of afkomst. We hebben een vertaal forum, waar alles van het engels naar het nederlands en terug vertaald wordt door onze meertalige leden (ik denk dat ongeveer de helft nederlands is, misschien meer), of naar andere talen mocht dat nodig zijn, voor zowel ingame-berichten als ingame text. De leiding kan iedereen in het nederlands aanspreken, en onze publieke forums zijn tweetalig.

We hebben ook een paar puur nederlandse forums voor de liefhebbers. Niemand schijnt er mee te zitten, en ik hoor van veel jongere spelers dat dit een ideale manier voor ze is om hun engels wat bij te spijkeren. Hey, kijk es hoe nuttig Tribal Wars is! :D
 

DeletedUser

Guest
I vindt persoonlijk dat engels en nl mogen worden gesproken maar geen turks, italiaans enzo.
Engels kent iedereen zowat. en Nederlands is van de site(.nl)
Drm de rest bannen ken genoeg turken die om me heen zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar .NL is eigentlijk voor Nederlandse mensen bedoeld en voor mensen die het goed kunnen spreken en lezen.

De engelsen hebben eigentlijk al .net
 

DeletedUser

Guest
We hebben ook een paar puur nederlandse forums voor de liefhebbers. Niemand schijnt er mee te zitten, en ik hoor van veel jongere spelers dat dit een ideale manier voor ze is om hun engels wat bij te spijkeren. Hey, kijk es hoe nuttig Tribal Wars is! :D

Dan kun je toch beter de engelse versie van het spel spelen?
 

DeletedUser

Guest
Hennotjuh heeft hier helemaal gelijk. Voor de ander taligen hebben we de .net versie, er is ook een .de versie, en nog meer (ik weet even niet welke). Ik vind het antwoord van Rohaa nergens op slaan. Waarom hebben we de nl versie gestart? Wat heeft het nut van een NL Versie, als je gewoon in alle talen kan gaan praten. Dan hadden we net zo goed een extra world kunnen starten op de .net versie.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik eens een voorstel doen?

Als alle stammen die ALLEEN Nederlands sprekenden inlijven, de handen eens ineenslaan.
Over een paar weken als de eerste Adels uit de hoeve's rollen, sturen we ze allemaal naar de uithoeken van wereld 1.

Onze stam, Opus Deorum, recruiteerd alleen Nederlands sprekenden, en zal ook ABSOLUUT geen allianties met "buitenlandse" stammen aangaan.

Hoe meer stammen hetzelfde doen, de te eerder ben je er vanaf.

Natuurlijk zijn er altijd wel een paar die opnieuw beginnen, maar veel mensen houden het na 1 of 2 herstarts wel voor gezien.:cool:
 
Bovenaan