[Doorgegeven] Andere kleur delen adelsplanner

Reactiescore
372
Momenteel als je de adelsplanner gebruikt zijn er zo te zien maar twee kleuren, geel voor die van jezelf en blauw voor de rest.

Als je die ook nog eens deelt met bondgenoten of moraalbrekers of wat dan ook dan zie je in die zee van blauw geen helderheid meer. Ik kan niet meer snel zien wie wat doet zonder dat ik met mijn muis moet gaan bewegen of nog irritanter, de hel die de mobiele app op dat gebied soms kan zijn. Nu kun je stellen dat het niet nodig is te identificeren omdat je die van jezelf toch kan onderscheiden, maar het lijkt me belangrijk goed op de hoogte te zijn van wat waar gebeurd.

Mijn idee is eigenlijk dat die slotjes van de adelsplanner dezelfde kleur krijgen als de kaartmarkering. Dat wil zeggen een bg stam waarmee hij gedeeld is wordt lichtblauw, en je eigen stam donkerblauw. Je buurman die je paars gekleurd hebt, kan je herkennen door paarse icoontjes. Groen wordt groen, enzovoorts. Als het niet mogelijk is om deze markeringen zo specifiek te krijgen dan zou het al fijn zijn als de markeringen relevant zijn aan de diplomatieke rol, dus geen individuele kleuren maar gewoon donkerblauw en lichtblauw voor stamgenoten en bondgenoten.

Voeg er nog een toggle aan toe zodat het optioneel wordt om de markeringen verbeterd te zien ten opzichte van nu en je hebt een redelijk simpele maar nuttige quality of life feature.
 
Upvote 0
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
1.367
Goed idee. Innogames, dit doorvoeren graag!
 
Reactiescore
2.489
Deze is doorgestuurd richting InnoGames:

DS-22204
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan