andelshoeve

DeletedUser

Guest
ik heb even een vraag je over w 10 en daar de andels hoeve van

ik heb daar al een edel man gemaakt maar ik weet niet hoe ik daar nog een edel man moet maken ik heb wel wat gs opgeslagen maak volgens mij kan ik dar niets mee

kan iemand mij even uit leggen wat ik fout doe of hoe ik het moet doen

mvg
 

DeletedUser15110

Guest
Aantal te produceren edels = som adelshoeven - veroverde dorpen.


Som adelshoeven is de totale som van de levels van je hoeven.
Je start dorp is GEEN veroverd dorp ;).
 

DeletedUser10875

Guest
Aantal te produceren edels = som adelshoeven - veroverde dorpen.


Som adelshoeven is de totale som van de levels van je hoeven.
Je start dorp is GEEN veroverd dorp ;).

Alsof ie het op die manier wel snapt:p



Als het goed is, is je adelshoeve nu level 1. Dat betekend dat je 1 edel kan maken.
Upgrade je hoeve naar level 2 en je kan je 2e edel maken;)
Zodra je een nieuw dorp hebt overgenomen, en je bouwt daar ook een adelshoeve kan je weer een edel maken enzovoort;).
 

DeletedUser

Guest
oke dus als ik et goed begrijp moet ik in elke nieuw dorp een nieuwe andelshoeve bouwen voor ik een nieuwe edel man kan bouwen??


maar wat gebeurt er met me opgeslaggen gs in mijn andels hoeven dan?
 

DeletedUser

Guest
Het maakt niet uit of je in je startdorp 5 edelpakketten slaat en in het andere geen.
Want met die pakketjes kan je een edel bouwen in de adelshoeve van dorp 2 (Dit is bij het goudmuntensysteem ook zo).

Je moet geen adelshoeve bouwen in elk dorp, maar je moet meer adelshoevelevels hebben dan het aantal dorpen dat je al hebt alsvorens een nieuwe edel te produceren.
Uiteraard is het dan wel logisch dat als je in elk dorp een adelshoeve tot lvl 2 bouwt (op maximum van 3) je nomaal gezien wel altijd aan de voorwaarden voldoet om een edel te produceren.


Wat nu het beste is voor je:
-Bouw adelshoeve lvl twee, spaar voor je tweede edel.
OF
- loop met één edel steeds opnieuw en verover je tweede dorp maar dan moet je waarschijnlijk nog steeds je tweede adelshoevelvl bouwen om een derde dorp te edelen.
 

DeletedUser

Guest
oke dank je wel ik ga mijn best effe doen en ik kijk wel of ik het goed doe maar ik denk dat ik het nu wel een beetje snap


iedereen hartelijk bedankt en tot snel
 

DeletedUser

Guest
ik heb het nu gevonden ja en ik hoop dat iedereen een beginent speller zijn kansen gunt
 

DeletedUser

Guest
doen we ook. maar het is makkelijker om in een nieuwe wereld te beginnen. daar zitten meer spelers van jou grote.
 
Bovenaan