'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

Reactiescore
86
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Tot slot​

Nogmaals: de meeste onderdelen hebben we samen geschreven en ook samen aangevuld met eigen ideeën, inzichten en tactieken die we dan wel geleerd hebben tijdens het spelen van dit spel, dan wel zelf op gekomen zijn door eigen inzicht. De door ons beschreven manieren om Tribalwars te spelen hoeven dus absoluut niet 'de beste' te zijn maar garanderen wel een bovengemiddeld niveau. Door de zéér positieve feedback op de verschillende werelden waar we dit in onze stammen hebben gepubliceerd en omdat we ons steentje aan TW.nl wilden bijdragen, hebben we besloten de guide te publiceren.

Terwijl we de guide omvormde van de stamforum publicatie naar een AF publicatie hebben we een aantal onderdelen, die outdated waren, uit de guide verwijderd. Dit betekent echter niet dat alle stukken die outdated waren eruit zijn gehaald. In sommige gevallen kan dit zijn omdat we het simpelweg niet hebben opgemerkt, in andere gevallen komt dit omdat we bewust hebben besloten niet te veel meer aan de guide te sleutelen en we dus ook niet mogelijk verouderde technieken en tactieken hebben vervangen door de nieuwe.

Eén van de verwijderde (outdated) onderdelen is het zeer interessante 'Advanced Correct Taggen'. Indien iemand nog interesse heeft in dit onderdeel kan er een privébericht worden gestuurd naar Conceived by Communism of TheCountOfMonteCristo.

Dan willen we jullie als laatste nog succes wensen, moge de guide jullie helpen je niveau te verhogen!

Met vriendelijke groet,

Conceived by Communism & TheCountOfMonteCristo.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Heel mooi dat jullie hem delen met het AF! :)

Zeker een aanrader voor zowel beginners als mensen die hier al langer rondhangen.

Goed geschreven boys! :D
 
Reactiescore
326
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Def-pack was toch defect?

Verder leuke info! Alleen een beetje lang :p
 

DeletedUser65921

Guest
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Kostte me een kwartiertje, mooie guide.
 

DeletedUser70476

Guest
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Prachtige guide, zal hem morgen eens nalezen. Goed werk jongens! :)
 
Reactiescore
499
Re: An Essay of Tribal Wars, by TMOMC & CbC

Bazen!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

Alle inhoudsopgaven zijn nu ook clicky. :) Dit zou het iets makkelijker te lezen moeten maken.
 

DeletedUser62766

Guest
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

Jammer van de titel (zou An Essay abouT TW moeten zijn) maar verder goed verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

Heel mooie guide ! Hopen dat er veel mensen hiervan gebruik maken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

EIndelijk weer een degelijke thread.

Mooi mannen
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

Ik heb ook ooit een guide geschreven kijken of ik die nog kan vinden en ook delen ik ben de slechtste niet.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: 'An Essay of Tribal Wars' - by TCOMC & CbC

Ik wist altijd al dat ik pro was door mijn naam :cool:

Verder een fantastische guide, mooi dat jullie hem delen met de rest van tw!

Ik denk dat ik pro'er ben aangezien op AF zonder punt staat & ingame met punt :cool:

Verder ziet er inderdaad een mooi boek uit om te lezen, gelukkig ben ik geen beginner die het spel nog moet kennen om geheel dit te gaan lezen :cool:
 

DeletedUser63648

Guest
Vooral dat soort posts mer zulke overduidelijke zelfspot :O
 

DeletedUser44415

Guest
Haters!!! :eek:

Btw, kan het niet handig zijn om deze essay via een link door te sturen naar elke account? Niet elke tw-speler zit op het AF te lezen.
 
Bovenaan