'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

Reactiescore
132
Is de eerste keer dat ik dit lees , en zeer duidelijk. Lijkt me ook een goed idee om beginnende spelers tijdens de start van het spel hen ook daarin wegwijs te maken. Dat ze bijvoorbeeld naar een testomgeving kunnen gaan en die zaken uitproberen?
 
Reactiescore
2.368
Is de eerste keer dat ik dit lees , en zeer duidelijk. Lijkt me ook een goed idee om beginnende spelers tijdens de start van het spel hen ook daarin wegwijs te maken. Dat ze bijvoorbeeld naar een testomgeving kunnen gaan en die zaken uitproberen?
Daar is in principe de casual voor maar daar geraak je pas eens je al verloren hebt..
 
Reactiescore
132
Daar is in principe de casual voor maar daar geraak je pas eens je al verloren hebt..
Bedoel meer een testomgeving waarin je bijvoorbeeld 2 dorpen hebt en een fictieve edelaanval binnenkrijgt. Deze moet je in bepaalde opdracht blocken , snipen , en tot slot c -snipen. Zoiets...
 
Reactiescore
2.039
Je had vroeger een offline versie waarmee je ook LAN tegen elkaar kon spelen en je datgene wat jij bedoelt kon bereiken maar dat is er niet meer meen ik.
Echt een tutorial wereld heb je helaas niet, alleen de quests maar die zijn vrij beperkt (en sturen je naar mijn mening ook niet helemaal goed).
 
Reactiescore
132
idd, quests zijn wel heel basic en geven nieuwkomers helemaal geen tips. Al blijft het heerlijk om al die mix-dorpjes aan te vallen early game, maar eigenlijk zou het niet mogen.
 
Reactiescore
972
Mja, moet je de originelen hebben, een deel is misschien wel te reproduceren, dus word inderdaad een leuk projectje ;)

Iets voor het weekend

Roep maar als je ergens op vastloopt

De plaatjes doen het nog steeds niet. Ik heb de komende tijd wel wat tijd vrij, aangezien ik nergens meer actief speel. Ik wil dus best een handje helpen, mits initiatief van jullie komt. Ik heb namelijk geen rechten.
 
Reactiescore
2.478
De plaatjes doen het nog steeds niet. Ik heb de komende tijd wel wat tijd vrij, aangezien ik nergens meer actief speel. Ik wil dus best een handje helpen, mits initiatief van jullie komt. Ik heb namelijk geen rechten.

Helaas bren ik wel weer begonnen met spelen :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het is wel toevallig dat ik hier nog eens kijk: ik heb eens een wat oudere externe harde schijf in mijn computer geknald en ik heb veruit de meeste plaatjes nog van mijn eigen posts. Die van Wouter worden misschien wat lastiger. Ik zal proberen met hem contact te zoeken, dan kunnen we dit mogelijk wel verhelpen. To be continued..
 
Reactiescore
1.468
Het is wel toevallig dat ik hier nog eens kijk: ik heb eens een wat oudere externe harde schijf in mijn computer geknald en ik heb veruit de meeste plaatjes nog van mijn eigen posts. Die van Wouter worden misschien wat lastiger. Ik zal proberen met hem contact te zoeken, dan kunnen we dit mogelijk wel verhelpen. To be continued..
Laat het even weten als er plaatjes zijn die je hebt in posts die je zelf niet kunt editten. Ik help dan graag :)
 
Reactiescore
86
Het is wel toevallig dat ik hier nog eens kijk: ik heb eens een wat oudere externe harde schijf in mijn computer geknald en ik heb veruit de meeste plaatjes nog van mijn eigen posts. Die van Wouter worden misschien wat lastiger. Ik zal proberen met hem contact te zoeken, dan kunnen we dit mogelijk wel verhelpen. To be continued..

Ik heb ze helaas niet meer.. Maar voeg vooral die van jou toe, dat scheelt in ieder geval al voor een groot deel.

Leuk trouwens om te zien dat men nog steeds dit topic leest!
 
Reactiescore
2.489
Denk dat voor een echt beginnende speler die hier naar opzoek is dit een plek is die hij sneller zou vinden.
al zou vragen misschien veranderd moeten worden in vragen en tutorials.

Done :)
 
Bovenaan