Amath, what is happening?

  • Topicstarter vendetta pro tutti
  • Startdatum

DeletedUser52174

Guest
dus, als ik het goed begrijp vind jij 1.5mil vs 7mil al zo overweldigend? dat zijn nog geen 50clears per dag die ik moet blocken... benieuwd wat jij gaat doen wanneer er een echte overweldigende aanval aankomt :p
ik zeg dat ik vs deze 7mil inderdaad ben ah winnnen (die stam valt nu al uit elkaar) maar stel dat ze met ipv 7mil, met 20mil waren en aanvallen op mij zouden blijven sturen? dan zou ik het al heel wat moeilijker hebben... en de moeilijkheid gaat evenredig omhoog met het aantal punten van de tegenstanders, dus beeld je eens in wat 30mil vs 1.5mil zou uithalen. maw ik spreek mezelf niet tegen, jij ziet het gewoon veel te klein, en dit getuigt toch echt niet van fantastische ervaringen in moeilijke situaties in het verleden :rolleyes:

trouwens niet beginnen te veralgemenen. Tommy was een redelijk nieuwe speler binnen stokje, en met name 1 speler, dus dit zegt echt neits over de andere leden van stokje? :rolleyes:
Wij hebben in elk geval geen burgeroorlog binnen de stam gehad waarbij de oude leider leaved/gekickt is, en waarvan nu bekend is dat de oude verkozen leider een backstabber is, die niet te vertrouwen is. Ga eerst naar je eigen leden kijken voordat je op ons commentaar geeft, want naar mijn weten heeft As.iLay meer dorpen mee genomen dan dat tommy verloren heeft xD

As.ilaydieing was altijd al een backstabber. Je weet toch nog wel hoe hij aan zijn eerste dorpje kwam:p
 

DeletedUser

Guest
As.ilaydieing was altijd al een backstabber. Je weet toch nog wel hoe hij aan zijn eerste dorpje kwam:p

jups :D maar ik vermoed dat Amath dit zelf of niet doorhad, of probeerde te negeren :p
anders hadden ze al tijden bewust backstabbers in hun stam, en dan toch maar zeggen dat stokje de bsers zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het over 30 miljoen punten ... Dan moet rang 4,5,6 en 7 mij aanvallen.. maar dan ook elke speler... denk niet echt dat dat gaat gebeuren he.. heb ook nog wat vrienden naast me dus eigenlijk heb ik alleen front met paar def noobjes.. Dus hoe de f kom jij aan de 30milj. punten?

O en we komen nog wel terug op ' dus dit zegt echt neits over de andere leden van stokje ' . ;)
 

DeletedUser69490

Guest
Ik zal even een kleine samenvatting geven ;)

Het begon toen onze oude leiding besloot het wat rustiger aan te doen. De stam was toen nog klein (ong. 10 leden) en gezien velen nog op vakantie gingen waren er weinig gegadigden voor een nieuwe leiding. Vandaar werd AsiLay leiding, iets waar we met gemengde gevoelens over dachten maar het een kans gaven.

Vervolgens werden steeds meer leden ontevreden over hem, hij had een grote mond tegen iedereen, besloot soms dingen in zijn 1tje, backstabbde al z'n MB's en nam alle VV accounts om daarmee al zijn buren te clearen.
Hierdoor ontstond dus steeds meer ontevredenheid. Omdat AsiLay toch een oud lid is, wouden het hem gewoon rustig brengen dat we hem niet meer in de leiding wouden, nadat hij ook al met rare praktijken bezig was richting SAP en wij hem als leden hem niet meer vertrouwden.
Vervolgens barstte de bom bij hem en kwam zoals gewoonlijk zijn reactie waar ie iedereen weer onderschold en zelfs Amath leden kickte. Toen is er snel ingegrepen, en ik hoop dat je begrijpt dat wij als Amath wel klaar zijn met hem :D
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het over 30 miljoen punten ... Dan moet rang 4,5,6 en 7 mij aanvallen.. maar dan ook elke speler... denk niet echt dat dat gaat gebeuren he.. heb ook nog wat vrienden naast me dus eigenlijk heb ik alleen front met paar def noobjes.. Dus hoe de f kom jij aan de 30milj. punten?

O en we komen nog wel terug op ' dus dit zegt echt neits over de andere leden van stokje ' . ;)

Aantal spelers: 4.665
Dorpen van de speler: 31.624
Aantal stammen: 585
Aantal spelers bij stammen: 2.838

hmm, ik heb echt geen idee hoe ik aan een bepaald aantal punten geraak :rolleyes:
jij hebt het blijkbaar nog nooit mee gemaakt dat een hele wereld ongeacht de loopafstanden wat clears gaan verzenden blijkbaar? :p en heel de wereld hoeft dit overduidelijk nog niet te doen hoor :)
ga eerst nog maar eens naar de lagere school, daar leren ze hoe je moet basisrekenen
 

DeletedUser

Guest
Ik zal even een kleine samenvatting geven ;)

Het begon toen onze oude leiding besloot het wat rustiger aan te doen. De stam was toen nog klein (ong. 10 leden) en gezien velen nog op vakantie gingen waren er weinig gegadigden voor een nieuwe leiding. Vandaar werd AsiLay leiding, iets waar we met gemengde gevoelens over dachten maar het een kans gaven.

Vervolgens werden steeds meer leden ontevreden over hem, hij had een grote mond tegen iedereen, besloot soms dingen in zijn 1tje, backstabbde al z'n MB's en nam alle VV accounts om daarmee al zijn buren te clearen.
Hierdoor ontstond dus steeds meer ontevredenheid. Omdat AsiLay toch een oud lid is, wouden het hem gewoon rustig brengen dat we hem niet meer in de leiding wouden, nadat hij ook al met rare praktijken bezig was richting SAP en wij hem als leden hem niet meer vertrouwden.
Vervolgens barstte de bom bij hem en kwam zoals gewoonlijk zijn reactie waar ie iedereen weer onderschold en zelfs Amath leden kickte. Toen is er snel ingegrepen, en ik hoop dat je begrijpt dat wij als Amath wel klaar zijn met hem :D

Ik hoopte zo dat Amath. ging vallen, dan kwam er tenminste weer wat meer speling in W32 :(
 

DeletedUser

Guest
Ik hoopte zo dat Amath. ging vallen, dan kwam er tenminste weer wat meer speling in W32 :(

Bijdeze wil ik je uit je droom verlossen.

Na gesprekken met SAP is As.ilaydying ook daar gekickt. Zo'n smerige vuile backstabber en tevens met zijn 19 jaar puberale gedrag hoort niet op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Bijdeze wil ik je uit je droom verlossen.

Na gesprekken met SAP is As.ilaydying ook daar gekickt. Zo'n smerige vuile backstabber en tevens met zijn 19 jaar puberale gedrag hoort niet op deze wereld.

mooi gehandeld ;) misschien een beetje laat maar mits de omstandigheden is dit wel te begrijpen :)
 

DeletedUser41926

Guest
Ik hoopte zo dat Amath. ging vallen, dan kwam er tenminste weer wat meer speling in W32 :(

Zeker. Gelijk Stokje ook maar laten vallen en je hebt een nieuwe wereld ;)
Zou leuk zijn als er ipv een 2 strijd in stammen het tussen een stam of 4 ging.
 

DeletedUser

Guest
nee maar gewoon weer eens wat nieuws, W32 is zo eigenlijk al gespeeld :(
 

DeletedUser

Guest
dat dacht tommy dus ook (rofl) de wereld is nog niet gespeelt blijkt duidelijk :) overal kunnen nog verrassingen ontstaan
 

DeletedUser

Guest
Pas maar op dat Tommie je niet gaat edelen als je slaapt. :D
 

DeletedUser

Guest
ja wij willen leven in de wereld brengen stopt de hoofdpeler meteen en zitten we een beetje tegen vvers te spelen :(

Bij Amath. is het één en al leven :p
Door de vele discussies zijn we een hechtere groep geworden, en de activiteit is sterk gegroeid :)
 

DeletedUser

Guest
Bij Amath. is het één en al leven :p
Door de vele discussies zijn we een hechtere groep geworden, en de activiteit is sterk gegroeid :)

activiteit en sfeer zijn er in stokje eveneens :) doe ik genoeg moeite voor xD
 

DeletedUser70670

Guest
Poesje heeft het me wat uitgelegd, wil je dat ik het hier effe plak hha?
 
Bovenaan