Amath, what is happening?

  • Topicstarter vendetta pro tutti
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Beste AF'ers,

net als jullie zou ik graag weten wat er binnen Amath. allemaal aan de hand is :p
De eerste gebeurtenis is een leave van poesje, hier moesten we ons niet mee bemoeien.
Niet lang hierna joint poesje terug dus alles in orde dachten we, maar vandaag gebeurdt er weer heel wat speciaals: de huidige oudleider As.Ilay is uit de stam gegaan (gekicked) en naar SAP vertrokken vandaag. Is dit 1 of ander speciaal plan wat te maken heeft met spionnen of is er weer een fixe ruzie? Of is er zelfs een samenwerking tussen Amath en SAP? Allemaal mogelijkheden die me te binnen schieten. Vervolgens zien we in de stats dat er meerdere leden vandaag voor een korte tijd uit Amath geleaved zijn. Dit doet me denken aan zware ruzies binnen Amath, en dus lijkt de mogelijkheid dat het om As.iLay gaat groot. Bovendien wisten we ondertussen al dat een aantal recruits van Amath in het verkeerde keelgat van een aantal Amath spelers is geschoten. Zijn er dan zo'n problemen in Amath? Staat deze stam stevig op de grond, of is hij nu al aan het wankelen, en aan het vallen?

Graag zouden we hebben dat Amath en alle spelers omtrent dit onderwerp hier even wat meer duidelijkheid scheppen voor de W32 liefhebbers
 

DeletedUser52174

Guest
Het is As.ilaydieing die een kronkel in zijn hoofd heeft.
 

DeletedUser52174

Guest
Het is niet aan mij om daar uitspraken over te doen, uit respect aan de mensen die zich inzetten voor Amath doe ik dat niet:p
 

DeletedUser

Guest
Toch grappig als mensen uitspraken doen over dingen waar ze helemaal niets over weten..
 

DeletedUser71125

Guest
Toch grappig als mensen uitspraken doen over dingen waar ze helemaal niets over weten..

Leg ons dan de waarheid uit, anders nemen wij dingen aan die niet kloppen en krijgen we een verkeerd beeld en dat moeten we helemaal niet hebben :eek:
 

DeletedUser

Guest
Leg ons dan de waarheid uit, anders nemen wij dingen aan die niet kloppen en krijgen we een verkeerd beeld en dat moeten we helemaal niet hebben :eek:

Ik voel mij niet verplicht een verantwoording hier neer te pennen, jullie mogen van mij aannemen wat jullie willen, dat is mijn minste zorg, zei enkel dat ik het best komisch vind.
 

DeletedUser71125

Guest
Ik voel mij niet verplicht een verantwoording hier neer te pennen, jullie mogen van mij aannemen wat jullie willen, dat is mijn minste zorg, zei enkel dat ik het best komisch vind.

Ik verplicht je ook helemaal tot niet hoor!:eek: Ben gewoon(net zoals anderen) erg benieuwd naar wat er aan het handje is :)
 

DeletedUser

Guest
We missen 1 lid, ex-leider .. die nu in SAP zit .. vrij duidelijk lijkt me. ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch grappig als mensen uitspraken doen over dingen waar ze helemaal niets over weten..

ik doe geen uitspraken? ik som mogelijkheden op :p toch grappig als mensen niet eens deftig kunnen lezen

Ik voel mij niet verplicht een verantwoording hier neer te pennen, jullie mogen van mij aannemen wat jullie willen, dat is mijn minste zorg, zei enkel dat ik het best komisch vind.

Tja, wij vinden jou dan weer komisch met zo'n posts die nergens op slaan en enkel een antwoorden zijn op zaken die nooit gezegd zijn :rolleyes: crazy mothafucka if u ask me

We missen 1 lid, ex-leider .. die nu in SAP zit .. vrij duidelijk lijkt me. ;)

Ah, duidelijk, er zit nu 1 leiding in SAP, wauw! we kunnen ook stats lezen :p dit is dan zelfs in de 1e post vermeld. Moet je dus niet herhalen, tenzij er in jouw stam mensen zitten met zo'n traag begrip had iedereen dat wel al door :p
Ik eis nergens een verklaring, maar wil deze wel graag horen. Ik dacht eerder Amath in deze de kans te geven zichzelf weer een beetje op te krikken na al die twijfel over hun stam ;) Want dankzij hun fantastische imago hebben ze amper aanvallen gekregen, maar als blijkt dat de stam uit elkaar is aan het vallen (waar het op lijkt, vandaar de vraag wat is er echt gebeurd) dan zullen jullie veel makkelijkere doelwitten vormen (divide end emperror fzoiets ff, geen zin deftig op te zoeken). En eens de wereld weet dat jullie geen 'Goden' zijn op W32, zullen alle noobjes zelfs massa's in elkaar beginnen steken -> kwantiteit wint uiteindelijk van kwaliteit als het zo overheersend is, en tegen alle spelers uit heel jullie front kunnen jullie het nu nog net niet winnen ofwel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik doe geen uitspraken? ik som mogelijkheden op :p toch grappig als mensen niet eens deftig kunnen lezen



Tja, wij vinden jou dan weer komisch met zo'n posts die nergens op slaan en enkel een antwoorden zijn op zaken die nooit gezegd zijn :rolleyes: crazy mothafucka if u ask me

"de huidige oudleider As.Ilay is uit de stam gegaan (gekicked)"

Je doet wel uitspraken, en die uitspraken zijn fout, nadat as.ilay geraged heeft (vandaar mensen uit amath.) is hij vrijwillig weg gegaan.
 

DeletedUser

Guest
"de huidige oudleider As.Ilay is uit de stam gegaan (gekicked)"

Je doet wel uitspraken, en die uitspraken zijn fout, nadat as.ilay geraged heeft (vandaar mensen uit amath.) is hij vrijwillig weg gegaan.

vrijwillige kick of onvrijwillig, kick is toch kick of vergis ik me? :eek: :eek: ik weet er idd niet veel van, daarom dat ik meer info vraag, en in plaats van erop te antwoorden proberen jullie heel de tijd off topic te gaan :mad2:
 

DeletedUser

Guest
vrijwillige kick of onvrijwillig, kick is toch kick of vergis ik me? :eek: :eek: ik weet er idd niet veel van, daarom dat ik meer info vraag, en in plaats van erop te antwoorden proberen jullie heel de tijd off topic te gaan :mad2:

:confused: vrijwillige kick? dat moet je mij effe uitleggen :p wat snap je niet aan dat hij vrijwillig is weg gegaan? hij is zelf uit de stam gestapt toen hij invite naar SAP binnen had.
 

DeletedUser

Guest
Beste AF'ers,

net als jullie zou ik graag weten wat er binnen Amath. allemaal aan de hand is :p
De eerste gebeurtenis is een leave van poesje, hier moesten we ons niet mee bemoeien.
Niet lang hierna joint poesje terug dus alles in orde dachten we, maar vandaag gebeurdt er weer heel wat speciaals: de huidige oudleider As.Ilay is uit de stam gegaan (gekicked) en naar SAP vertrokken vandaag. Is dit 1 of ander speciaal plan wat te maken heeft met spionnen of is er weer een fixe ruzie? Of is er zelfs een samenwerking tussen Amath en SAP? Allemaal mogelijkheden die me te binnen schieten. Vervolgens zien we in de stats dat er meerdere leden vandaag voor een korte tijd uit Amath geleaved zijn. Dit doet me denken aan zware ruzies binnen Amath, en dus lijkt de mogelijkheid dat het om As.iLay gaat groot. Bovendien wisten we ondertussen al dat een aantal recruits van Amath in het verkeerde keelgat van een aantal Amath spelers is geschoten. Zijn er dan zo'n problemen in Amath? Staat deze stam stevig op de grond, of is hij nu al aan het wankelen, en aan het vallen?

Graag zouden we hebben dat Amath en alle spelers omtrent dit onderwerp hier even wat meer duidelijkheid scheppen voor de W32 liefhebbers
As.iLayDying op 26.08. om 20:49 uur
Hallo,*




Sander.. Hiermee wil ik even vermeldde, dat mijn contacten met sap volledig de intenties hadden om amath. te behelpen, soort van spionage gedoe.




Ik moet eigenlijk nog een plan uitwerken, om het wat makkelijker te laten verlopen. Ik wil echt iemand binnen daar




Ik zelf heb nu contact 'zogezegd' als recruit..




volledig niet die bedoelingen, maar wil het vertrouwen winnne




waarom deze pm " zo kan je zien dat ik dit vanaf het begin al van plan was ' niet omdat ik mogelijk geen leider mee word gekozen ofzo( kijk tijdstip )
[28-8-2013 22:46:29] Dylan Asilay: heb ik naar mezelf gestuurd
[28-8-2013 22:47:41] Dylan Asilay: iemand van sap stelde me al de vraag why poesje weg en blabla.. Ik ging daar op in spelen ( met de waarheid ) dat ik de oorzaak was en dat ik mijn leidersfunctie ging verliezen.. en dat ik eigenlijk dus weg wou..*
-> Ik kan sap binnen*




__
Wat waren mijn intenties eigenlijk, hoe kan ik ervoor zorgen dat sap men front niet vol stacked.. maar heb geen uitwerking xd het is allemaal beetje te snel verlopen


Tevreden?
 

DeletedUser1435

Guest
amath ligt dicht bij mij ze konden de druk van mijn groeiend aantal punten niet meer handelen en raakte in conflict.
 

DeletedUser68345

Guest
jups, As.Ilay is oorspronkelijk geleaved omdat hij een spion in SAP nodig had, of het plan doorgaat is jullie zaak uiteraard :) zo komt het op mij toch over

Haha mooie poging om de wereld te laten denken dat Amath wankelt, al weet ik ook niet meer wat denken.
Maar Asilaydying ligt er ook uit bij SAP dus zien wat er gebeurd zeker :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha mooie poging om de wereld te laten denken dat Amath wankelt, al weet ik ook niet meer wat denken.
Maar Asilaydying ligt er ook uit bij SAP dus zien wat er gebeurd zeker :eek:

tja, ik gaf enkel Amath de kans om de wereld te laten zien dat ze niet wankelden (wat ze ook hebben gedaan voor zover ik alles kan begrijpen).

Nu blijft er natuurlijk de vraag of AS.iLay ook uit SAP geleaved is of gekicked :p
Als hij gekicked is betekend dit dat SAP zelf ook dacht dat As.iLay enkel kwam spioneren, is hij echter geleaved kan dit 2 verklaringen hebben:
1. SAP bleek een zware teleurstelling (wat me zou verbazen aangezien dit toch redelijk algemeen bekend stond)
2. Hij kreeg de info die hij zocht als spion en zou dus niet langer in SAP hoeven te verblijven.

Benieuwd wat Amath. nu gaat doen mijn mogelijke opties:
1. As.iLay terug inviten
met als gevolg dat ze er iemand bij halen die eigenbelang voor stambelang houdt (waarom anders spioneren)?
+ halen ze er een speler terug bij die bekend staat als backstabber, wat onrechtstreeks zou betekenen dat Amath geen probleem heeft met spionnen en backstabber (dit uiteraard als er sprake was van een spionage-actie)
of als het niet met spionage te maken had, iemand die direct een andere stam joint voor zijn plannen volledig klaar waren (zie reactie KotG) en dus mogelijk niet het geduld heeft om een strathegisch plan uit te zetten.
2. As.iLay niet inviten
hiermee verliezen ze een sterke speler die gevaarlijk ligt, en dus zo snel mogelijk weg zou moeten gewerkt wrden in principe, maar staan ze wel sterker als stam tov de buitenwereld, namelijk ze laten niet met zich sollen en zijn tegen het gebruik van vuil spel

het is nu dus maar even afwachten geblazen =)
 

DeletedUser

Guest
En eens de wereld weet dat jullie geen 'Goden' zijn op W32, zullen alle noobjes zelfs massa's in elkaar beginnen steken -> kwantiteit wint uiteindelijk van kwaliteit als het zo overheersend is, en tegen alle spelers uit heel jullie front kunnen jullie het nu nog net niet winnen ofwel :rolleyes:

Je hebt zelf gezegd dat jij met 1,5m. punten tegen een stam van 7m. punten vecht, en dat de situatie er hopeloos begint uit te zien voor hun.. je spreekt jezelf tegen..

Maar goed, we hebben grote safezones die in een maand nog groter zijn..
Wij zullen niet zo snel vallen als de leden van stokje. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt zelf gezegd dat jij met 1,5m. punten tegen een stam van 7m. punten vecht, en dat de situatie er hopeloos begint uit te zien voor hun.. je spreekt jezelf tegen..

Maar goed, we hebben grote safezones die in een maand nog groter zijn..
Wij zullen niet zo snel vallen als de leden van stokje. ;)

dus, als ik het goed begrijp vind jij 1.5mil vs 7mil al zo overweldigend? dat zijn nog geen 50clears per dag die ik moet blocken... benieuwd wat jij gaat doen wanneer er een echte overweldigende aanval aankomt :p
ik zeg dat ik vs deze 7mil inderdaad ben ah winnnen (die stam valt nu al uit elkaar) maar stel dat ze met ipv 7mil, met 20mil waren en aanvallen op mij zouden blijven sturen? dan zou ik het al heel wat moeilijker hebben... en de moeilijkheid gaat evenredig omhoog met het aantal punten van de tegenstanders, dus beeld je eens in wat 30mil vs 1.5mil zou uithalen. maw ik spreek mezelf niet tegen, jij ziet het gewoon veel te klein, en dit getuigt toch echt niet van fantastische ervaringen in moeilijke situaties in het verleden :rolleyes:

trouwens niet beginnen te veralgemenen. Tommy was een redelijk nieuwe speler binnen stokje, en met name 1 speler, dus dit zegt echt neits over de andere leden van stokje? :rolleyes:
Wij hebben in elk geval geen burgeroorlog binnen de stam gehad waarbij de oude leider leaved/gekickt is, en waarvan nu bekend is dat de oude verkozen leider een backstabber is, die niet te vertrouwen is. Ga eerst naar je eigen leden kijken voordat je op ons commentaar geeft, want naar mijn weten heeft As.iLay meer dorpen mee genomen dan dat tommy verloren heeft xD
 
Bovenaan