1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Amath, what is happening?

Discussie in 'Wereld 32' gestart door vendetta pro tutti, 1. sep 2013.

Deel Deze Pagina

1. insane in the membrane

insane in the membrane

Lid geworden:
    28. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    As.ilaydieing was altijd al een backstabber. Je weet toch nog wel hoe hij aan zijn eerste dorpje kwam:p

2. jups :D maar ik vermoed dat Amath dit zelf of niet doorhad, of probeerde te negeren :p
    anders hadden ze al tijden bewust backstabbers in hun stam, en dan toch maar zeggen dat stokje de bsers zijn? :rolleyes:

3. Je hebt het over 30 miljoen punten ... Dan moet rang 4,5,6 en 7 mij aanvallen.. maar dan ook elke speler... denk niet echt dat dat gaat gebeuren he.. heb ook nog wat vrienden naast me dus eigenlijk heb ik alleen front met paar def noobjes.. Dus hoe de f kom jij aan de 30milj. punten?

O en we komen nog wel terug op ' dus dit zegt echt neits over de andere leden van stokje ' . ;)

4. de witte hond

de witte hond

Lid geworden:
    31. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even een kleine samenvatting geven ;)

Het begon toen onze oude leiding besloot het wat rustiger aan te doen. De stam was toen nog klein (ong. 10 leden) en gezien velen nog op vakantie gingen waren er weinig gegadigden voor een nieuwe leiding. Vandaar werd AsiLay leiding, iets waar we met gemengde gevoelens over dachten maar het een kans gaven.

Vervolgens werden steeds meer leden ontevreden over hem, hij had een grote mond tegen iedereen, besloot soms dingen in zijn 1tje, backstabbde al z'n MB's en nam alle VV accounts om daarmee al zijn buren te clearen.
    Hierdoor ontstond dus steeds meer ontevredenheid. Omdat AsiLay toch een oud lid is, wouden het hem gewoon rustig brengen dat we hem niet meer in de leiding wouden, nadat hij ook al met rare praktijken bezig was richting SAP en wij hem als leden hem niet meer vertrouwden.
    Vervolgens barstte de bom bij hem en kwam zoals gewoonlijk zijn reactie waar ie iedereen weer onderschold en zelfs Amath leden kickte. Toen is er snel ingegrepen, en ik hoop dat je begrijpt dat wij als Amath wel klaar zijn met hem :D

5. Aantal spelers: 4.665
    Dorpen van de speler: 31.624
    Aantal stammen: 585
    Aantal spelers bij stammen: 2.838

hmm, ik heb echt geen idee hoe ik aan een bepaald aantal punten geraak :rolleyes:
    jij hebt het blijkbaar nog nooit mee gemaakt dat een hele wereld ongeacht de loopafstanden wat clears gaan verzenden blijkbaar? :p en heel de wereld hoeft dit overduidelijk nog niet te doen hoor :)
    ga eerst nog maar eens naar de lagere school, daar leren ze hoe je moet basisrekenen

6. Graaff D.

Graaff D. Guest

Ik hoopte zo dat Amath. ging vallen, dan kwam er tenminste weer wat meer speling in W32 :(

7. Bijdeze wil ik je uit je droom verlossen.

Na gesprekken met SAP is As.ilaydying ook daar gekickt. Zo'n smerige vuile backstabber en tevens met zijn 19 jaar puberale gedrag hoort niet op deze wereld.

8. mooi gehandeld ;) misschien een beetje laat maar mits de omstandigheden is dit wel te begrijpen :)

9. Alonsofan

Alonsofan

Lid geworden:
    24. dec 2009
    Leuk Bevonden:
    31
    Zeker. Gelijk Stokje ook maar laten vallen en je hebt een nieuwe wereld ;)
    Zou leuk zijn als er ipv een 2 strijd in stammen het tussen een stam of 4 ging.

10. Graaff D.

Graaff D. Guest

nee maar gewoon weer eens wat nieuws, W32 is zo eigenlijk al gespeeld :(

11. dat dacht tommy dus ook (rofl) de wereld is nog niet gespeelt blijkt duidelijk :) overal kunnen nog verrassingen ontstaan

12. Pas maar op dat Tommie je niet gaat edelen als je slaapt. :D

13. Graaff D.

Graaff D. Guest

ja wij willen leven in de wereld brengen stopt de hoofdpeler meteen en zitten we een beetje tegen vvers te spelen :(

14. Edits.

Edits. Guest

Bij Amath. is het één en al leven :p
    Door de vele discussies zijn we een hechtere groep geworden, en de activiteit is sterk gegroeid :)

15. activiteit en sfeer zijn er in stokje eveneens :) doe ik genoeg moeite voor xD

16. Alonsofan

Alonsofan

Lid geworden:
    24. dec 2009
    Leuk Bevonden:
    31
    Nergens zo gezellig als in .Fluc

17. Edits.

Edits. Guest

Zeker, nu nog enkel ervaren spelers (a)

18. niets tegen K. en Ni1kki :p pro's tot en met :cool:

19. insane in the membrane

insane in the membrane

Lid geworden:
    28. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de meest domme uitspraak die ik heb gelezen in dit topic.:eek::eek::eek:

20. Firehotowner2

Firehotowner2

Lid geworden:
    11. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Poesje heeft het me wat uitgelegd, wil je dat ik het hier effe plak hha?