Als ongelezen markeren

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 279 90,6%
  • Nee

    Stemmen: 29 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    308
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
77
Ik heb deze week de vv van een vriend en ik kijk altijd naar zijn mededelingen om te kijken of daar iets belangrijk in staat. Maar soms heb ik de mededeling gelezen en dan wil ik dat mijn vriend de mededeling zelf kan lezen als hij terug is. Hij kan dan alle mededelingen doorzoeken om te kijken welke ik gelezen heb en hij nog niet. Maar misschien is het handiger als je de mededeling als ongelezen kan markeren, dan kan je vriend direct zien welke mededelingen hij zelf nog niet heeft gelezen. En dan zou ik er ook direct een knop als gelezen markeren bij zetten voor als je je hebt vergist ofzo...

Hier is een voorbeeld

1290605054-750.jpg
 

DeletedUser

Guest
Goed idee!

heb ook even een print screen gemaakt..

1290610441-10.png
 

DeletedUser50800

Guest
Ik ben 6 november op W19 begonnen, dus ik heb nog geen VV gebruikt. Maar wel een goed idee. ;)
 

DeletedUser18987

Guest
Voor vv's vind ik dit idee niet geweldig maar voor co's wel dus voor! :)
 

DeletedUser

Guest
Zou ook handig zijn om dit bij het forum te kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
zou er misschien dan ook een ander symbooltje kunnen komen zoals een * erin ofzo? zo weet je tenminste dat je co ze al gelezen heeft en hoef je ze dus niet als ongelezen te gaan markeren.
 

DeletedUser26046

Guest
Als iemand mijn VV heeft, en hij zou er PM's meer openen die ongelezen waren, zou ik het graag willen weten.

Dus ja, bij je eigen account.
Nee, bij een VV.
 

DeletedUser31589

Guest
Ik heb deze week de vv van een vriend en ik kijk altijd naar zijn mededelingen om te kijken of daar iets belangrijk in staat. Maar soms heb ik de mededeling gelezen en dan wil ik dat mijn vriend de mededeling zelf kan lezen als hij terug is. Hij kan dan alle mededelingen doorzoeken om te kijken welke ik gelezen heb en hij nog niet. Maar misschien is het handiger als je de mededeling als ongelezen kan markeren, dan kan je vriend direct zien welke mededelingen hij zelf nog niet heeft gelezen. En dan zou ik er ook direct een knop als gelezen markeren bij zetten voor als je je hebt vergist ofzo...

Hier is een voorbeeld

1290605054-750.jpg

heb het ook is voorgesteld maar het was meteen afgekeurd. vind het echter wel een zeer goed idee:D
 

DeletedUser26046

Guest
ik snap niet wat jij bedoelt?

Als iemand op mijn account zit. En hij opent zonder mijn toestemming PM's, zou ik dat graag willen weten achteraf. Nu zie je dat ook, doordat het gelezen is.

Op jouw manier niet, en kan een vv dus zomaar alles lezen wat zelfs jij (de beheerder) nog niet gelezen hebt.

Dus op je eigen account zou je die PMs ongelezen mogen maken (handig voor co's etc.)
Maar op een account wat niet van jou is (VV) niet.
 

DeletedUser

Guest
Als iemand op mijn account zit. En hij opent zonder mijn toestemming PM's, zou ik dat graag willen weten achteraf. Nu zie je dat ook, doordat het gelezen is.

Op jouw manier niet, en kan een vv dus zomaar alles lezen wat zelfs jij (de beheerder) nog niet gelezen hebt.

Dus op je eigen account zou je die PMs ongelezen mogen maken (handig voor co's etc.)
Maar op een account wat niet van jou is (VV) niet.

er moet gewoon een extra symbooltje komen als dat kon.

stel jij reageert niet op een pm van iemand, dat wil je je co laten doen. je markeert hem weer als ongelezen. je co opent de pm maar weet niet dat jij hem al hebt gelezen. hij zal hem waarschijnlijk daarna weer als ongelezen markeren.
 

DeletedUser

Guest
er moet gewoon een extra symbooltje komen als dat kon.

stel jij reageert niet op een pm van iemand, dat wil je je co laten doen. je markeert hem weer als ongelezen. je co opent de pm maar weet niet dat jij hem al hebt gelezen. hij zal hem waarschijnlijk daarna weer als ongelezen markeren.

Ja, haha, dan blijf je aan de gang.

Er moet inderdaad een 3e symbool bijkomen.
 
Reactiescore
77
dus als je de mededeling als ongelezen hebt gemarkeerd komt er niet het symbooltje van nieuw, maar een ander symbooltje.
(bv een blauw envelopje ipv een wit)

1290869431-380.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan