Als man in de hemel:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72524

Guest
Een damesstam wat een tof idee! Dat klinkt als een droom van iedere man om erin te komen. Helaas was het niet mogelijk en werd je als man direct afgewezen. Een klein beetje raar om anno 2016 aan discriminatie te doen. Mocht dit andersom zijn dan had men allang heisa kunnen verwachten. Hoe dan ook werd er een damesstam opgericht met alleen maar toppers en bijna al deze toppers waren in het bezit van een vrouwelijk geslachtsorgaan.

Ja je leest het goed, bijna allen. Er was 1 account en bespeeld door 3 mannen die op een damesaccount en 2 damesskype actief waren. Elize en Sanne waren hun undercover naam, Dragon Killer hun accountnaam.

Vandaag de dag is het moment om na weken in de chat te zitten en ook vanaf begin w49 in de stam om te exposen wie we zijn.

We wensen de dames alle geluk in de wereld en beloven dat dit onze laatste frats is en dat wij jullie je gang laten gaan.

Complimenten naar Dirk-JanusIV voor het openen van een dameschat en vooral het bedenken van dit Masterplan.

Mvg
Cona
Noah
Tarik
Dirk
Sander
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kansloos.
 

DeletedUser65747

Guest
Daarom geloof ik dus niet dat er vrouwen zijn die tw spelen. Daarbij is een vrouwenstam het stomste idee ooit:D
 

DeletedUser51839

Guest
Haha Cona, zie ik hem wel doen :D Altijd eens leuk zo iets :)
 

DeletedUser7072

Guest
Ja wij hebben onze lol gehad, Sanderella wou het nog langer volhouden maar daar had ik geen zin meer in :D

Ik, Sander en Tarik zijn daadwerkelijk actief geweest op het acc zelf, de rest wist ervan.
 

DeletedUser16501

Guest
Edit: dit was een SS maar het faalde.

Dit ook maar ff ^^
 

Bijlagen

  • Screenshot_20160510-202539.jpg
    Screenshot_20160510-202539.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 137
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan