Als je 5 spelers kon hebben

DeletedUser25273

Guest
Al mijn stamgenoten komen op de eerste plaats natuurlijk:


Daarnaast zouden volgende spelers zich bij ons mogen voegen... (

- Dye Devil => De oude speler => actief en had meer dan de nodige aanvals skills
- mssmvj => Heel Actieve speelster... altijd handig... en aangenaam gezelschap
- Haantje de sterke => Voor diplomatische betrekkingen... en ziet er ook naar uit dat hij de nodige skills heeft.
- Doa => Als hij in actieve bui is hij waardevolle speler.
- één van de vv's die op Meetsteef zat, maakt het me soms wel eens moeilijk.
- Zeker niet: "Spelers die stoppen omdat ze dorpjes verliezen" => Dan kan een heel stam breken omdat die geen karakter hebben...

Zwaar teleurgesteld hoor, niet eens een eervolle vermelding.:mad::p
 

DeletedUser25273

Guest
Moh, je leeft ook nog :p.

Nouja, jij bent een stil figuur, waarschijnlijk ook daarom dat er meer spelers je vergeten.

Hmm, stil niet echt hoor, alleen niet zo prominent aanwezig op het w8 forum. Maar je mag wazzywaz vragen hoe stil ik ingame ben vandaag.:D:D
 

DeletedUser21298

Guest
Hmm, stil niet echt hoor, alleen niet zo prominent aanwezig op het w8 forum. Maar je mag wazzywaz vragen hoe stil ik ingame ben vandaag.:D:D

Je hebt die post toch wel anders snel opgemerkt hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Behalve mijn huidige stamgenoten;

1. Demo73. De enige uit Gummi/ViB die het vol houdt tegen TAoW en ook positieve resultaten behaalt. Het moet erg teleurstellend zijn als je ziet dat je stamgenoten naast je keer op keer falen. Respect.
2. The Undead Emporer. Mijn voorbeeld lang geleden op W8. Helaas stopte hij (weliswaar zonder ooit een dorp te verliezen). Hij zou nog terugkeren op TW.nl, maar ik heb em niet meer gezien. Iemand?
3. Djock. Robin was het toch? Degene waarmee ik nog een tijd samen heb gespeeld in C53. Ik keek tegen em op, vooral vanwege zijn rang destijds (lange tijd eerste).
4. PrinceV. Ik weet nog wel dat hij me OS gaf toen ik nog tegen FOG streed haha. Goed spelinzicht. Uiteindelijk werd ik zijn vijand, maar ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn bijdrage toen.
5. Oude bekenden als Servilia en Napora. Mooi hoe we als kleinere stam streden tegen het grote FOG.
 

DeletedUser35177

Guest
goeie oude tijden... elke keer dat ik een dorpje overnam 2 uur later weer geedeld mooie tijden mooie tijden en the undead emporer hij zou terugkomen op w21 ....
 
Bovenaan