Als je 5 spelers kon hebben

DeletedUser14331

Guest
Besten,

Discussies over de lijstjes zijn in beperkte mate toegelaten. Echter zijn uitgebreide dialogen over het timen niet van toepassing in dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)
 

DeletedUser

Guest
Laat ik ook een lijstje posten ^^ niet dat veel mij hier kennen maar alla :p

1. Argo navis, een schat <3
2. Jannuke
3. Ton =]
4. Marco
5. Captain beefheart & Stone al spelen die hier niet meer.
6. Nimdid & Loveher

=] verder zit ik graag met meer dan 5 mensen en mijzelf in een stam, dus als ik mensen niet noem die ik wel ken is 't omdat dit lijstje zo beperkt is... ^^
 

DeletedUser

Guest
Laat ik ook een lijstje posten ^^ niet dat veel mij hier kennen maar alla :p

1. Argo navis, een schat <3
2. Jannuke
3. Ton =]
4. Marco
5. Captain beefheart & Stone al spelen die hier niet meer.
6. Nimdid & Loveher

=] verder zit ik graag met meer dan 5 mensen en mijzelf in een stam, dus als ik mensen niet noem die ik wel ken is 't omdat dit lijstje zo beperkt is... ^^

dank je wel;)
ik mis stone en captain ook maar helaas:)

@ton heb je toch je zin;)
 

DeletedUser

Guest
1. Dye Devil - Wendy :D!
2. Beurre - Roy <3
3. Doc. Braindamage - Ronald:cool:!
4. Derya - Pepijn :)!
5. Carunia - Simon:D!
 

DeletedUser45695

Guest
1. Privateer -freaky-
2. Ellebel80 -teamwork-
3. MonstervanGenk -altijd bereid tot hulp/skills-
4. Jenz -King of DEF :D-
5. couvie -watza-
6. ptagi -rechtdoorzee-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
snap er niks van :s

Het begint met crackerke die zegt dat Ptagi recht door zee is,

Dan komt Bappos aanzetten met dat Ptagi dan trots op nederland is omdat Rita verdonk ooit zij, ik ben niet rechts, ik ben niet links, maar ik ben recht door zee...


Snap je het nu?
 

DeletedUser

Guest
Trots op Nederland.

Pff Rita Verdonk:
Ik ben niet rechts, ik ben niet links, ik ben recht door zee

Mensen mensen, ken je politiek.

Oef.. ik mag nog lang niet stemmen? Dus boeien :p PM dit maar naar mijn ouders zodra ik die zover heb om TW te spelen :p
 

DeletedUser30493

Guest
1. Matti1111 (is my soul en girlie)
2. Angel Dust (RIP)
3. Gamewirdo (mijn knipperlicht relatie)
4. Assassin 1989 (kunnen niet met en zonder elkaar)
5. Gooozerrr ("de originele'" de leukste noob die ik gekend heb)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Beurre (Bart): duuuh, mijn meester van alles, mijn trots <3 (ook dat hij heel lui is, hebben we nog iets gemeen met elkaar ^^)
2. Rick: mijn geliefde samenwerker aller tijden, alleen de uren staken erg tegen van elkaar :(.
3. Benleonard: de meester van oorlog
4. Hell-fish: niet alleen een goed leider, kon de sfeer in de stam steeds goedhouden. Paar maand weggeweest, stam viel uit elkaar, hij kwam terug was het wat terug in orde. Toen hij weer weg is, nja, resultaat zie je ^^.
5. Ik ben aan het twijfelen tussen Demo73, Stufdoos of baszuigtbal, waren goede gasten om stamgenoten mee te zijn :).
 

DeletedUser

Guest
1. Beurre (Bart): duuuh, mijn meester van alles, mijn trots <3 (ook dat hij heel lui is, hebben we nog iets gemeen met elkaar ^^)
2. Rick: mijn geliefde samenwerker aller tijden, alleen de uren staken erg tegen van elkaar :(.
3. Benleonard: de meester van oorlog
4. Hell-fish: niet alleen een goed leider, kon de sfeer in de stam steeds goedhouden. Paar maand weggeweest, stam viel uit elkaar, hij kwam terug was het wat terug in orde. Toen hij weer weg is, nja, resultaat zie je ^^.
5. Ik ben aan het twijfelen tussen Demo73, Stufdoos of baszuigtbal, waren goede gasten om stamgenoten mee te zijn :).

sexy:buit:
 

DeletedUser

Guest
mijn lijstje kent niemand :O zelfs mij kent bijna nietmand:p

1. ZoBenIk
2. Orlandoni2
3. Meliagaunt
4. Stefke4
5. En donyves die helaas niet meer op w8 speelt:p 3k pten had die ofzo xD

elke behalve stefke4 omdat het mun matties zijn :) stefke4 ligt naast me met 200k pten ofzo:p
 
Bovenaan