Alliantie M~F~D

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59463

Guest
Er was eens heel heeeel lang (een klein maandje) geleden een jongeman genaamd Martijn. Deze jongeman werd geboren in het kleine dorpje mystyle. Hij besloot om het leger in te gaan als speervechter om wat meer gevechtservaring op te doen. Hij stond vaak zij aan zij met slechts enkele zwaardvechters tegenover een hele groep wilde barbaren. Op een dag werd deze jongeman door het stamhoofd van de wereld benoemd als zijn opvolger voor zijn uitmuntende overwinningen met het veilig maken van zijn omgeving. Toen het stamhoofd kwam te overlijden, moest Martijn zijn plicht nakomen, hij werd de nieuwe stamhoofd met als bijnaam Marstyle. Hij besloot om zijn eigen gedachtes en gevoelens te volgen en richten zijn eigen stam op, namelijk “MyFreedom”.
Al snel kwamen er vele jonge ambitieuze jongeren naar de stam om deze nieuwe leider te volgen met zijn doelstelling om tot één van de grootste stammen ter wereld te horen.
Na een hoop trainen van troepen kwamen de eerste aanvallen vanuit deze stam naar de vijanden. Vlak voor de eerste aanval kwam sprak een van de ridders tegen zijn burgers:
“Beste burgers. Voor mij zie ik vele bekende gezichten staan; familie, vrienden, maar vooral jonge dappere krijgers. Zoals jullie weten is de wereld nog klein op dit moment, net zoals wij zelf zijn. Dit is het begin van een betere toekomst. Er zullen nog vele strijden komen die we moeten overwinnen, maar laat ik jullie dit zeggen: wij zullen nooit opgeven, tot de laatste bijl neervalt.”
Toen de ridder uitgesproken was riep iedereen: Hail MyFreedom!
Hierna rende het leger vol met bijlstrijders, lichte calvarie en rammen achter de ridder aan zijn mooie toekomst tegemoet…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan