Alle eenheden dood?

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik speel dit pas sinds kort (gisteren), maar ik vind het spel helemaal geweldig en is ben als sinds de eerste minuut verslaafd. Maar ik viel het verlaten(!) dorp naast mij aan met 27 speerwerpers en 5 zwaardvechters, dat leek mij wel lekker verdienen, na de aanval kreeg ik een berichtje dat alle eenheden dood waren. Ho e kan dat in godsnaam met een verlaten dorp of klopt dit gewoon?

Verder: heel leuk spel en ik blijf het zeker spelen alleen dit is een beetje jammer. En het duurt een beetje lang, vooral om hout te krijgen is het moeilijk!
 

DeletedUser

Guest
Dit klopt gewoon hoor,een verlaten dorp kan nog wel troepen hebben,maar kan ze er nadat je ze gedood hebt niet meer bijmaken.:)
 

DeletedUser1570

Guest
een verlaten dorp komt er meestal omdat een speler stopt met het spel. Dus de troepen die die speler toen had blijven gewoon in dat dorp staan..
 

DeletedUser

Guest
Moraal speelt een rol, ook kan een andere speler dat dorp ondersteuning hebben gegeven om je zo schade aan te doen,
 

DeletedUser

Guest
de moraal bij een verlaten dorp is altijd 100 % hoor...

volgens mij stonden er gewoon nog een paar zwaardjes in het dorp, je moet er niet zoveel hebben om het leger dat jij gestuurd hebt te verslaan.;)
 

DeletedUser

Guest
de moraal bij een verlaten dorp is altijd 100 % hoor...

volgens mij stonden er gewoon nog een paar zwaardjes in het dorp, je moet er niet zoveel hebben om het leger dat jij gestuurd hebt te verslaan.;)


Muur speelt ook een belangrijke rol...
 

DeletedUser

Guest
Maar bij dorpjes van onder de 100 punten is nog geen muur
 

DeletedUser

Guest
wel als je goed leest

GTAGTommy zei:
Hallo,

Ik speel dit pas sinds kort (gisteren), maar ik vind het spel helemaal geweldig en is ben als sinds de eerste minuut verslaafd. Maar ik viel het verlaten(!) dorp naast mij aan met 27 speerwerpers en 5 zwaardvechters, dat leek mij wel lekker verdienen, na de aanval kreeg ik een berichtje dat alle eenheden dood waren. Ho e kan dat in godsnaam met een verlaten dorp of klopt dit gewoon?

Verder: heel leuk spel en ik blijf het zeker spelen alleen dit is een beetje jammer. En het duurt een beetje lang, vooral om hout te krijgen is het moeilijk!

In 1 dag is het best wel moeilijk om naar hoger dan 100 te komen
 

DeletedUser

Guest
het gaat ook niet over zijn dorp, het gaat over het dorp dat hij aanviel.
 

DeletedUser

Guest
ben opnieuw begonnen in W3
vanwege blokering van duckje

en heb opslagplaats op 15
in 2 dagen
en heb opslagplaats al 2 dagen vol
want kan ze niet legen ;)

maar ik krijg hulp van me ouwe stam die ik had opgericht......:rolleyes:
 
Bovenaan