All Good Things Come to an End

DeletedUser65510

Guest
Haha Decay of Reality, geef nu maar gewoon toe dat je W46 speelt. Grapje :p
Ik ben hypocriet omdat er 3 personen joinen? 3 leden van de gevallen stam Mythe joinen? Raad eens hoeveel solli's we binnenkregen van Mythe, en denk dan maar eens na hoeveel we er hebben toegelaten. Wij van SiQ zijn nog een tikkeltje kieskeuriger dan Deca blijkt.
Of moet ik echt de stats erbij halen DoR? Moet ik dat nu echt doen?
SiQ heeft nog altijd een aanzienelijk lager aantal leden dan Deca, beter kies je een nieuw kamp om fanboy van te zijn.

Ik heb er werkelijk geen probleem mee dat mensen zouden weten dat ik W46 zou spelen, als dat het geval was.
Laten we 't dan even over Deca. hebben: Ze hebben hun gevallen bondgenoot van SDM 'gered' door de leden in hun eigen stam op te nemen. Dat was verre van ideaal, dat hebben ze zelf beaamd. Echter zou het front met SiQ in 't zuidwesten een stuk zwakker staan mocht Deca. de leden niet opgenomen hebben. Dit was dus een eerder een verplichting dan een keuze.

Je bent hypocriet omdat je Deca. beschuldigt van enkel met recruiten bezig te zijn, doch werf je zelf 3 leden aan van een stam die anders jullie eerstvolgende vijand in 't oosten zou zijn, mochten ze de handdoek niet in de ring gegooid hebben.
Kieskeuriger zou ik 't zeker niet noemen, aangezien Deca. ook niet de eerste de beste aanwerft.

Verder ben je blijkbaar wel zelf een fan van kinderlijke vragen te stellen, iets wat totaal niet bijdraagt aan je post & deze eerder afzwakt. Zeker heeft SiQ een lager ledenaantal, kan ik moeilijk ontkennen. Ik ging echter dieper in over jouw hypocrisie, niet op de gehele stam van SiQ. Mij fanboy noemen is ook eerder een zielige poging tot P&P aangezien ikzelf een Mythe-speler was. Ik post hier enkel om de wereld nog te volgen. Als jullie Deca. beschuldigen van R2W, maar zelf ook wel 3 leden aannemen die jullie in principe zelf afkunnen, dan heb ik de drang daar op te reageren ja.
 

DeletedUser76153

Guest
Laat me niet lachen man, recruit 2 win omdat we 3 leden aannemen, van de talloze sollicitaties die we binnen kregen. Zeer ridicuul gewoon. De Sukke werd overigens al een week geleden uitgenodigt. De andere twee werden gisteren avond uitgenodigd.
Wij werven spelers aan om kwaliteit, niet om te winnen. Winnen zijn we zo al van plan ^^
 

DeletedUser76132

Guest
Je bent hypocriet omdat je Deca. beschuldigt van enkel met recruiten bezig te zijn, doch werf je zelf 3 leden aan van een stam die anders jullie eerstvolgende vijand in 't oosten zou zijn, mochten ze de handdoek niet in de ring gegooid hebben.
Kieskeuriger zou ik 't zeker niet noemen, aangezien Deca. ook niet de eerste de beste aanwerft.

Wow, weet je wat lachwekkend is? Deca of individuele leden van Deca die Mythe en Siq aanmoedigen te fuseren en nu zogenaamd hun kans zien om ons in een zwart licht te stellen, zielig hoor.

Bovendien moet je weer terug naar de basisschool want 11 en 3 zit een verschil van 8 tussen, dat is dus niet hetzelfde he.
 

DeletedUser64057

Guest
Wow, weet je wat lachwekkend is? Deca of individuele leden van Deca die Mythe en Siq aanmoedigen te fuseren en nu zogenaamd hun kans zien om ons in een zwart licht te stellen, zielig hoor.

Bovendien moet je weer terug naar de basisschool want 11 en 3 zit een verschil van 8 tussen, dat is dus niet hetzelfde he.

en weet je wat helemaal kansloos is? zeggen dat een speler uit deca jullie zwart maak terwijl decay of reality helemaal neit in deca zit.

Volgens mij kan jij je beter gedeisd houden en toekijken, ikzelf als deca lid vind het jammer om te zien dat mythe wegvalt maar weer logisch dat er dan leden naar siq gaan.

Op het einde blijf ik van mening dat we beter 4 stammen hadden kunnen blijven inplaats van 2 maarja dat is allemaal achteraf praten:p
 

DeletedUser

Guest
Op het einde blijf ik van mening dat we beter 4 stammen hadden kunnen blijven inplaats van 2 maarja dat is allemaal achteraf praten:p

Dat had natuurlijk het mooiste verloop van de wereld geweest: SDM, Deca., SiQ. en Mythe. vier stammen die ieder sterk stonden en een kwartje van de wereld bezetten. Dan had het aangekomen op goed samenspel binnen de stammen en diplomatie op peil houden. Nu wordt het een eenzijdig gevecht tussen enerzijds SiQ. en anderzijds Deca.
 

DeletedUser65510

Guest
Laat me niet lachen man, recruit 2 win omdat we 3 leden aannemen, van de talloze sollicitaties die we binnen kregen. Zeer ridicuul gewoon. De Sukke werd overigens al een week geleden uitgenodigt. De andere twee werden gisteren avond uitgenodigd.
Wij werven spelers aan om kwaliteit, niet om te winnen. Winnen zijn we zo al van plan ^^
En Deca. zal zéker geen andere sollicitaties binnengekregen hebben he? :rolleyes:
Op SdB, Drogyn & Mili zit kwaliteit, ze werven dus kwaliteit aan. Jouw punt? Wie wanneer werd uitgenodigd maakt overigens weinig verschil.


Wow, weet je wat lachwekkend is? Deca of individuele leden van Deca die Mythe en Siq aanmoedigen te fuseren en nu zogenaamd hun kans zien om ons in een zwart licht te stellen, zielig hoor.

Bovendien moet je weer terug naar de basisschool want 11 en 3 zit een verschil van 8 tussen, dat is dus niet hetzelfde he.
Zo, al 2 leden van SiQ. die spontaan beginnen te lachen, wat is 't toch een vrolijk groepje daar! :eek:
Als iemand van ons beiden naar de basisschool terug moet, ben jij 't wel. Onder andere voor begrijpend lezen, want dat heb je na al die tijd op het AF nog steeds niet onder de knie zie ik? Als je m'n post eens zou bekijken, had je gezien dat Deca. de leden van SDM 'verplicht' opnam om dat westcluster intact te houden, zodat SiQ hier geen voordeel uit kon treffen. Een tactische zet die nu eenmaal nodig was. Daarbuiten zijn er 3 leden gerekruteerd dmv een sollicitatie, namelijk Drogyn, SdB & Militant. 3 bij Deca, 3 bij SiQ. Wie kan er hier niet tellen? :rolleyes:

en weet je wat helemaal kansloos is? zeggen dat een speler uit deca jullie zwart maak terwijl decay of reality helemaal neit in deca zit.

Volgens mij kan jij je beter gedeisd houden en toekijken, ikzelf als deca lid vind het jammer om te zien dat mythe wegvalt maar weer logisch dat er dan leden naar siq gaan.

Op het einde blijf ik van mening dat we beter 4 stammen hadden kunnen blijven inplaats van 2 maarja dat is allemaal achteraf praten:p

Tenminste iemand die het lijkt te snappen dat ik niet in Deca. zit. Het is niet meer dan logisch dat leden andere oorden opzoeken als Mythe valt, echter ging het mij om de hypocrisie ten opzichte van Deca. Dat er 4 stammen in de eindstrijd betrokken waren, had uiteindelijk wel de meest boeiende optie geweest, echter lijkt deze strijd te evolueren naar een noord tegen zuid, ik ben in ieder geval benieuwd wie er uiteindelijk met de prijzen zal gaan lopen.
 

DeletedUser76166

Guest
Ja het 4 stammen idee had echt iets leuks gebrachts waarbij er nog flink wat propaganda om de hoek was komen kijken en wellicht mooie bg's hadden kunnen ontstaan. Maar goed, dat is hem dus niet geworden.
 

DeletedUser77215

Guest
Ja het 4 stammen idee had echt iets leuks gebrachts waarbij er nog flink wat propaganda om de hoek was komen kijken en wellicht mooie bg's hadden kunnen ontstaan. Maar goed, dat is hem dus niet geworden.

Wat niet is, kan nog komen!
Jullie praten alsof de wereld al gespeeld is... Terwijl we nog maar net uit de opening het middenspel intreden.

Ik speelde tijdelijk niet toen de fusie tussen Deca. & SDM plaats vond maar mij werd altijd verteld dat het beleid in SDM erg wankel liep en dat de stam zou vallen. Deca heeft zich erover ontfermd, wat een goede BG moet doen, vind ik.

In feite komt Mythe nu met hetzelfde verhaal, SiQ heeft enkelen opgevangen omdat de stam ontspoord was.

Het grote verschil is dat Deca heel SDM opnam en SiQ enkel de in hun ogen "kwalitatieve" spelers binnenliet.
Dat past beter in hun kraam als elitestam, prima!
Maar dan moeten ze Deca niet verwijten "Recruit2win" te spelen. Deca mag dan wel geen elite zijn zoals SiQ dat is maar is zeker geen massastam.

Om terug te komen op mijn opener: de wereld is nog niet gespeeld en er staat ons ongetwijfeld nog veel te wachten.
 
Reactiescore
241
De recruits van deca zijn in de verste verre niet te vergelijken met de recruites van SIQ.
Wat Deca deed was een fusie met SDM, en namen daarbij alle leden aan. Ik kan me niet voorstellen dat die er in zouden komen wanneer ze één voor één behandeld zouden worden. Dus je rekruteert spelers van mindere kwaliteit om meer puntjes te hebben. Dit is wat ik noem R2W.

Dat SIQ drie spelers uit de zelfde stam aan neemt is totaal anders, bij ons is elke spelers die solliciteerde los behandeld en hebben we individueel bekeken of ze een aanwinst waren. Natuurlijk hadden we het zelfde als Deca kunnen doen en alle Mythe spelers kunnen inviten. Op die manier zouden we makkelijk de kop positie weer overnemen en de wereld wat dominatie betreft weer overheersen. SIQ heeft er voor gekozen om drie van de beste spelers, met een goede ligging te inviten. Terwijl Deca ervoor koos om elk lid van SDM te rekruten.

3 rekrutes is geen r2w, de hele nr3 stam rekruteren daar in tegen wel, naar mijn mening geen sprake van hypocrisie.
 

DeletedUser77215

Guest
Zucht... Mensen willen toch altijd graag de vijand zwart kunnen maken. Begrijp me niet verkeerd, wanneer je propaganda voert moet je dit doen! Maar jullie blijven erover doorzeuren dat het geen meerwaarde meer opbrengt.

Ik rep geen woord over hypocrisie trouwens. Ik zei zelfs dat, als SiQ liever zijn elite status behoudt, dat prima is.
Toch vind ik het jammer dat de overige Mythe-spelers zomaar aan hun lot overgelaten werden door hun leiding.

Dat Deca. vol zwakke schakels zit, is puur gelul. Kijk naar de farmlijsten "op één dag" en noteer dat Deca-spelers duidelijk talrijker aanwezig zijn.

Schermafbeelding 2016-03-23 om 03.00.42.jpg

Overgens is dat hele "Recruit2win"-principe een bespottelijk argument. De wereld zou sowieso uitdraaien op een tweestrijd. Of het nu SDM, Deca vs SiQ, Mythe was of het is dit, exact hetzelfde toch?
 
Reactiescore
241
Ik rep geen woord over hypocrisie trouwens. Ik zei zelfs dat, als SiQ liever zijn elite status behoudt, dat prima is.
Toch vind ik het jammer dat de overige Mythe-spelers zomaar aan hun lot overgelaten werden door hun leiding.
Het was ook geen directe reactie op jou, meer op de algemene discussie van de afgelopen dag ;)

Dat Deca. vol zwakke schakels zit, is puur gelul. Kijk naar de farmlijsten "op één dag" en noteer dat Deca-spelers duidelijk talrijker aanwezig zijn.

A. Ik zeg nergens dat Deca vol zwakke schakels is, ik spreek van kwalitatief minder sterke spelers en niet van "slechte" spelers.
B. Als ik dit zo lees, beoordeel jij de kwaliteit van een speler op het aantal dat hij farmt? :eek: Iemand die nog geen edel kan sturen maar wel weet hoe je A,B en C moet drukken en dat de hele dag doet zou volgens die redenering een top speler zijn. Bij farmen spelen vele factoren een rol, je moet ook naar de ligging kijken, Deca heeft een veel uitgestrekter terrein om te farmen aangezien de spelers minder dicht op elkaar liggen.

Overgens is dat hele "Recruit2win"-principe een bespottelijk argument. De wereld zou sowieso uitdraaien op een tweestrijd. Of het nu SDM, Deca vs SiQ, Mythe was of het is dit, exact hetzelfde toch?

Dit zijn enkel gissingen die je eigenlijk niet kan maken aangezien je geen flauw idee hebt hoe de wereld had kunnen lopen, overigens waren er tussen SIQ en Mythe geen banden. En zijn ook nu mythe en SIQ nog geen één wat bij SDM en Deca overduidelijk wel het geval was.
 

DeletedUser57788

Guest
De recruits van deca zijn in de verste verre niet te vergelijken met de recruites van SIQ.
Wat Deca deed was een fusie met SDM, en namen daarbij alle leden aan. Ik kan me niet voorstellen dat die er in zouden komen wanneer ze één voor één behandeld zouden worden. Dus je rekruteert spelers van mindere kwaliteit om meer puntjes te hebben. Dit is wat ik noem R2W.

Wij hebben helemaal niet lopen rekruteren zodat we meer puntjes kregen, verre van zelfs.
De internen problemen binnen SDM zijn op die manier opgelost geraakt, ik ben ook niet een persoon dat bij zo'n stappen heel wat spelers ga achterlaten , omdat ze wat minder ervaring hebben of wat dan ook. Je gaat geen groep uiteen trekken omdat ze kwalitatief minder sterk staan.
 
Reactiescore
65
B. Als ik dit zo lees, beoordeel jij de kwaliteit van een speler op het aantal dat hij farmt? :eek: Iemand die nog geen edel kan sturen maar wel weet hoe je A,B en C moet drukken en dat de hele dag doet zou volgens die redenering een top speler zijn. Bij farmen spelen vele factoren een rol, je moet ook naar de ligging kijken, Deca heeft een veel uitgestrekter terrein om te farmen aangezien de spelers minder dicht op elkaar liggen.

We liggen niet minder dicht op elkaar, we zijn gewoon met 6 leden meer ;)
 

DeletedUser75409

Guest
De recruits van deca zijn in de verste verre niet te vergelijken met de recruites van SIQ.
Wat Deca deed was een fusie met SDM, en namen daarbij alle leden aan. Ik kan me niet voorstellen dat die er in zouden komen wanneer ze één voor één behandeld zouden worden. Dus je rekruteert spelers van mindere kwaliteit om meer puntjes te hebben. Dit is wat ik noem R2W.

Dat SIQ drie spelers uit de zelfde stam aan neemt is totaal anders, bij ons is elke spelers die solliciteerde los behandeld en hebben we individueel bekeken of ze een aanwinst waren. Natuurlijk hadden we het zelfde als Deca kunnen doen en alle Mythe spelers kunnen inviten. Op die manier zouden we makkelijk de kop positie weer overnemen en de wereld wat dominatie betreft weer overheersen. SIQ heeft er voor gekozen om drie van de beste spelers, met een goede ligging te inviten. Terwijl Deca ervoor koos om elk lid van SDM te rekruten.

3 rekrutes is geen r2w, de hele nr3 stam rekruteren daar in tegen wel, naar mijn mening geen sprake van hypocrisie.


Wij hebben helemaal niet lopen rekruteren zodat we meer puntjes kregen, verre van zelfs.
De internen problemen binnen SDM zijn op die manier opgelost geraakt, ik ben ook niet een persoon dat bij zo'n stappen heel wat spelers ga achterlaten , omdat ze wat minder ervaring hebben of wat dan ook. Je gaat geen groep uiteen trekken omdat ze kwalitatief minder sterk staan.


We kunnen ook stoppen met deze discussie. Het is allang duidelijk hoe de partijen erover denken. En ik zie deze discussie nu al een aantal weken naar niks leiden op dit forum. Nu SIQ 3 leden heeft aangenomen wordt het weer aangewakkerd maar waarom?

Waarom deze discussie naar niks gaat leiden is omdat beide partijen niet gaan toegeven. Verder, als er naar mijn mening sterke argumenten worden gegeven, zoals GruttePi3r deed, wordt er daarna ingehaakt op 1 zinnentje. Hierdoor krijg je een eindeloze nietszeggende discussie.
 

DeletedUser76669

Guest
GruttePi3r is een zwak leidersfiguur, ik maak me geen zorgen omtrent dit SiQ. met een dergelijk beheer. :) Indien Deca. het ooit verknalt, ligt het aan zichzelf.
 

DeletedUser75409

Guest
GruttePi3r is een zwak leidersfiguur, ik maak me geen zorgen omtrent dit SiQ. met een dergelijk beheer. :) Indien Deca. het ooit verknalt, ligt het aan zichzelf.

Hoppa, al weer een sneer zonder onderbouwing. Veklaar je nader?

Er wordt serieus maar wat gezegd hier. Ik vind deze reactie eerder wat over jou zeggen. Maar goed dat zal ik wel zijn.
 
Reactiescore
241
Wij hebben helemaal niet lopen rekruteren zodat we meer puntjes kregen, verre van zelfs.
De internen problemen binnen SDM zijn op die manier opgelost geraakt, ik ben ook niet een persoon dat bij zo'n stappen heel wat spelers ga achterlaten , omdat ze wat minder ervaring hebben of wat dan ook. Je gaat geen groep uiteen trekken omdat ze kwalitatief minder sterk staan.

Hmm, misschien moet je het daar nog eens over hebben met het account MIST:eek::eek: De hele stam uit Paris mocht van de leiding van Paris mee naar ForQuo enkel het accounts MIST mocht om vreemde redens niet mee. Beetje hypocriet als je het mij vraagt. In mijn optiek is één speler achterlaten een veel grote streek dan dat je een halve stam achter laat.

We liggen niet minder dicht op elkaar, we zijn gewoon met 6 leden meer ;)
In verhouding ligt SIQ met meer spelers in de core, en in de core farmt het in de meeste gevallen minder goed dan in de rim ;)

GruttePi3r is een zwak leidersfiguur, ik maak me geen zorgen omtrent dit SiQ. met een dergelijk beheer. :) Indien Deca. het ooit verknalt, ligt het aan zichzelf.

Spelers van Gruttepi3r zijn meerdere malen als "beste leider" bij de golden awards gekomen, dit niet enkel door SIQ leden maar ook mythe, SDM en deca etc. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan jou aan jouw redenatie zonder ook maar een enkel argument genoemd te hebben. Mocht je met zwak leiders figuur op mij duiden ook dan raak je kant nog wal aangezien ik de leiders functie niet bekleed binnen SIQ. Dus dan hoef ik ook niet als leiders figuur te fungereren.
 

DeletedUser75767

Guest
GruttePi3r is een zwak leidersfiguur, ik maak me geen zorgen omtrent dit SiQ. met een dergelijk beheer. :) Indien Deca. het ooit verknalt, ligt het aan zichzelf.

Mag ik je vragen waarom je deze ongefundeerde opmerking plaatst? Een opmerking die zomaar uit de lucht is geplukt aangezien het volgens mij niet over de leiderscapaciteiten ging? Of verwijs je terug aan een ver verleden over FQ?
 

DeletedUser75409

Guest
Ben benieuwd of de leiding van deca zijn vorige post* deftig gaat (kunnen) onderbouwen.:D

*edit: moest = vorige post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57788

Guest
Hmm, misschien moet je het daar nog eens over hebben met het account MIST:eek::eek: De hele stam uit Paris mocht van de leiding van Paris mee naar ForQuo enkel het accounts MIST mocht om vreemde redens niet mee. Beetje hypocriet als je het mij vraagt. In mijn optiek is één speler achterlaten een veel grote streek dan dat je een halve stam achter laat.

Grappig hoe jij tewerk gaat, ik weet niet of het art zelf is op dit eigenste moment. Eigenlijk vermoed ik van niet, want na onderling overleg met art , mocht hij niet meegenomen worden naar ForQuo. Gebruik vervolgens argumenten waar jullie zelf niet aan de basis van liggen.
Oja en je laat het stuk weg dat hij wel welkom was, mits een sollicitatie. Ahja ik schrik niet meer van zo'n zwakzinnige posts gebaseerd op niks. Ga vervolgens eerst met art praten voor je uitspraken doet die nergens op slaan.
Bovendien haal ik toch duidelijk aan dat ik geen groep uit elkaar wil trekken. Als je het gedoe rond mist wat had gevolgd, dan wist je ook dat hij geen deel uitmaakte van de groep & dat hij net daarom weer moest gaan solliciteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan