Algemene rapportjes

DeletedUser73318

Guest
I.p.v. een trein te sturen kon je ook gewoon 1 vol deff dorp achter de 1e edel pleuren en cancelsnipen met het andere dorp?
Nu is het gewoon noob dat je os stuurt voor de 1e edel wat wss dus die edel clear zou zijn.

Zou ik graag doen maar ik heb helaas niet genoeg def in een dorp met 3k punten om een volle clear te stoppen. Ik heb wat meer verloren dan nodig dat klopt. maarja ik speel ook niet super hardcore op het moment.
 

DeletedUser

Guest
Zou ik graag doen maar ik heb helaas niet genoeg def in een dorp met 3k punten om een volle clear te stoppen. Ik heb wat meer verloren dan nodig dat klopt. maarja ik speel ook niet super hardcore op het moment.

lees jij mijn post wel? ik heb nergens gezegd dat je die clear moet stoppen?
Ik heb enkel gezegd dat er een betere oplossing was met uiteindelijk minder verliezen aan jouw kant :p
Dus snap niet echt waarom mensen happy gaan doen over deze snipe.
 

DeletedUser68628

Guest
Zou ik graag doen maar ik heb helaas niet genoeg def in een dorp met 3k punten om een volle clear te stoppen. Ik heb wat meer verloren dan nodig dat klopt. maarja ik speel ook niet super hardcore op het moment.

Lees even wat Donald Duck zegt. NA de eerste edel. Dus ook na de clear.
 

DeletedUser73318

Guest
Ah zo op die manier. Niet goed gelezen idd. Dat zou beter werken maar dit was iets makkelijk om uit te voeren dus koos ik daarvoor voor de veiligheid
 

DeletedUser76830

Guest
De trein is gestopt, dat is het belangrijkste. :p maar ik vind het hoe dan ook niet zo speciaal om deze rapportjes op het AF te gooien. Is gewoon een simpele snipe, niet meer en niet minder.

Hoe dan ook proficiat met de snipe :)
 

DeletedUser57788

Guest
Dit is volgens mij een speciale manier van aanvallen :D
Moest hij er geen 2k lc op gegooid hebben, dan zou ik nog geloven dat het een edeldump was. Nu weet ik het niet meer :rolleyes::confused:

4479ed0398.png

84a0e7f885.png

6de31a6bb0.png

51521e1221.png

2ddb9c3cc5.png

2d87968255.png
 

DeletedUser60654

Guest
Haha ik vond het zo hilarisch dat ik het wel moest delen, wat een kerel...
 
Bovenaan