Algemene rapportjes

DeletedUser27049

Guest
Deze kreeg ik doorgestuurd en ik kan begrijpen waarom. :)

Toch even getwijfeld om hem op het AF te gooien maar waarom ook niet hé.

Het was een interessante dag voor Fallen Angels, dorpje kwijtgeraakt, kunnen recappen :

2858a8003fab6297203e5ac950649bd7.png


Nu liep er om 00:59:59 (dikke 8u later dus) toch wel weer een recap op dat dorp, toch maar even de muur met PP uppen dachten ze daar bij Fallen Angels :

99a267e394faa905109e2a8962bda3b9.png




Om dan wel zonder kerk te deffen :D





46aaf95256ded882ec65cd009d7dc414.png



De recap is wel gesneuveld maar blijkbaar staat de AVDD daar op 30k, gehaald uit 2 aanvallen.. :)

Worth?
 

DeletedUser74452

Guest
Meh, het leuke is dat de trein als bijl getagged staat.
 

DeletedUser75778

Guest
Volwassen reacties man. Moeilijke snipe of makkelijke snipe, hij heeft het treintje succesvol gestopt. See you next time Tomatenpap :D
 

DeletedUser74452

Guest
Volwassen reacties man. Moeilijke snipe of makkelijke snipe, hij heeft het treintje succesvol gestopt. See you next time Tomatenpap :D

Wordt ook niets over gezegd me dunkt? Proficiat dat het dorp behouden is, maar mijn persoonlijke mening is dat snipen door zowat het kleinste kind op tw gedaan kan worden. Zeker zoals mensen hierboven zeggen, het t-time snipen. Dus niet dat het zo'n prestatie is.
 

DeletedUser75778

Guest
Wordt ook niets over gezegd me dunkt? Proficiat dat het dorp behouden is, maar mijn persoonlijke mening is dat snipen door zowat het kleinste kind op tw gedaan kan worden. Zeker zoals mensen hierboven zeggen, het t-time snipen. Dus niet dat het zo'n prestatie is.

Ja en mijn punt is dat er kinderachtig wordt gereageerd, gelijk met die smiley.
 

DeletedUser73318

Guest
Ik snap dat het niet erg spannend is als het 1 treintje is en verder niks voor mensen die accounts bespelen waar duizenden aanvallen tegelijk binnenkomen ;)

Als je 2 dorpen hebt moet je doen wat je kan tegen iemand die er 25 heeft :).

Als je moet T-timen voor een edeltrein dan kan je ook net zo goed t-timen voor je OS. Maakt het alleen makkelijker. Snipen is niet vreselijk moeilijk maar ik heb niet erg veel opties ><.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap dat het niet erg spannend is als het 1 treintje is en verder niks voor mensen die accounts bespelen waar duizenden aanvallen tegelijk binnenkomen ;)

Als je 2 dorpen hebt moet je doen wat je kan tegen iemand die er 25 heeft :).

Als je moet T-timen voor een edeltrein dan kan je ook net zo goed t-timen voor je OS. Maakt het alleen makkelijker. Snipen is niet vreselijk moeilijk maar ik heb niet erg veel opties ><.

I.p.v. een trein te sturen kon je ook gewoon 1 vol deff dorp achter de 1e edel pleuren en cancelsnipen met het andere dorp?
Nu is het gewoon noob dat je os stuurt voor de 1e edel wat wss dus die edel clear zou zijn.
 
Bovenaan