Algemene rapportjes

DeletedUser76830

Guest
Ieder heeft z'n eigen speelstijl, hoef je niet zo lopen af te breken hoor :)
Hij had minder verliezen kunnen leiden met te backtimen maar als hij dit nu eenmaal makkelijker/leuker vindt is het zijn keuze toch :p
 

DeletedUser

Guest
Als je per se je volle clears nodig hebt en het met je def niet zo nauw komt, dan kan je dit doen.
Anders zie ik het nut echt niet.
 
Reactiescore
65
Backtimen was in dit geval niet slim spelen. Tegen dat mijn backtime aankwam stond er al een goede 7k/7k in waarschijnlijk omdat ze zo dicht op elkaar liggen.
 
Reactiescore
65
niet veel?:p
Je defft met muur lvl 6/11 vs volle clears, dat jouw muur van lvl 11 naar lvl 0 gebashed wordt terwijl er maar 200 ram gebruikt worden zegt al genoeg dat je wel degelijke verliezen hebt geleden :rolleyes:
Dus loop niet zo te stoeven, feit blijft dat je gewoon dom hebt gespeeld :rolleyes:

Een volle clear is bij mijn weten geen 4.8k bijl en 1300Lc en 150 ram...
 

DeletedUser64057

Guest
Ik denk dat hij het wel redelijk gespeeld heeft eerlijk gezegd, backtimen had hier dnek ik neit veel nut omdat ik beide spelers wel in staat acht om die backtime weer te counteren, en als je de def ervoor hebt om te blocken zie ik neit in waarom niet:p.
het is waard zolang je er nu maar nog meer profijt uit gaat halen en die kerel gewoon weg gaat edelen
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij het wel redelijk gespeeld heeft eerlijk gezegd, backtimen had hier dnek ik neit veel nut omdat ik beide spelers wel in staat acht om die backtime weer te counteren, en als je de def ervoor hebt om te blocken zie ik neit in waarom niet:p.
het is waard zolang je er nu maar nog meer profijt uit gaat halen en die kerel gewoon weg gaat edelen

meh, als jij hun backtimed en hun counteren je backtime kan je alsnog deffen met muur lvl 20 en geen lvl 6 muur om een pas overgenomen dorp te deffen tegen clears...
Er zijn zat andere mogelijkheden waardoor je er beter zou uitkomen.
 

DeletedUser27049

Guest
meh, als jij hun backtimed en hun counteren je backtime kan je alsnog deffen met muur lvl 20 en geen lvl 6 muur om een pas overgenomen dorp te deffen tegen clears...
Er zijn zat andere mogelijkheden waardoor je er beter zou uitkomen.

True, maar als hij zijn clear gewoon zelf doodloopt op een gestackt dorp tijdens zijn backtime dan hebben zij nog steeds hun clear, met minimale verliezen eraan en is hij zelf één of meerdere clears kwijt.

Ik denk dat er ook een backtime gebeurd is met LC? Of wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik vind zeker niet dat hij dom gespeeld heeft, gewoon niet teveel risico genomen.

Ik raak in dit stadium ook graag wat def kwijt als ik mijn buren hun clears daarmee kan slopen en ondertussen zelf rustig verder kan farmen. :)
 

DeletedUser

Guest
meh, als jij hun backtimed en hun counteren je backtime kan je alsnog deffen met muur lvl 20 en geen lvl 6 muur om een pas overgenomen dorp te deffen tegen clears...
Er zijn zat andere mogelijkheden waardoor je er beter zou uitkomen.

Lol! Mooie tactiek heb jij als je alles gaat backtimen.. Als ik niet met een redelijke zekerheid weet wat er in het dorp staat van waar de aanval vertrokken is, zou ik niet zo maar blind gaan backtimen. Reële kans dan dat de tegenstander zijn clear behoud en jij die van jou doodloopt. En wie is dan de klos?
 

DeletedUser

Guest
Meh, je bewijst enkel maar dat je redelijk noob bent en je voorkeur uitgaat naar alles stacken dan tactisch slim spelen.

Het gaat er niet altijd om of je noob bent of niet. Plus weet je niks van de situatie.
Ik vind het in ieder geval mooie rapportjes.
 

DeletedUser

Guest
Lol! Mooie tactiek heb jij als je alles gaat backtimen.. Als ik niet met een redelijke zekerheid weet wat er in het dorp staat van waar de aanval vertrokken is, zou ik niet zo maar blind gaan backtimen. Reële kans dan dat de tegenstander zijn clear behoud en jij die van jou doodloopt. En wie is dan de klos?

Zoals ik zei, ik zeg niet dat je alles moet backtimen, ik zeg enkel dat er zat mogelijkheden waren waardoor je meer deff uiteindelijk zou behouden + het dorp zelf.
Dat je gaat stoeven dat je met muur lvl 6 defft en zelfs daarna met muur lvl 11 vs een volle clear getuigt niet van veel tactisch vermogen.
+ het is (denk ik) allemaal eigen deff van jezelf ivm dat het allemaal binnen de 3 uur is gebeurd, dus nu zal je enkel een makkelijker target worden of je moet os van je stam krijgen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
be5915db8c.png


goed genoeg :confused:
 
Bovenaan