Algemene rapportjes

DeletedUser61174

Guest
Voor een noobje heeft hij redelijk wat troepen vind ik hoor :p Niet vergeleken zijn punten natuurlijk, maar vergeleken zijn farm wel :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Voor een noobje heeft hij redelijk wat troepen vind ik hoor :p Niet vergeleken zijn punten natuurlijk, maar vergeleken zijn farm wel :D:D:D

Nja idd, nog geen 1k dorpjes aangevallen op 4k is wel newb. Maar het kan nog erger howr :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Nja idd, nog geen 1k dorpjes aangevallen op 4k is wel newb. Maar het kan nog erger howr :rolleyes:

mwha, ik heb aardig spijt dat ik zolang heb lopen microfarmen, heb je daar een mooi aantal dorpen gefarmd, lekker voor niets want je krijgt er amper GS door :rolleyes:
beter clear je nu gewoon spelers.
Meer gs - kortere afstand - meer inkomsten.
 

DeletedUser

Guest
mwha, ik heb aardig spijt dat ik zolang heb lopen microfarmen, heb je daar een mooi aantal dorpen gefarmd, lekker voor niets want je krijgt er amper GS door :rolleyes:
beter clear je nu gewoon spelers.
Meer gs - kortere afstand - meer inkomsten.

Ja klopt wel, maar ik doe beide momenteel :D. Afwisselend dan wel. Maar ik ben veels te noob om te gaan overleven, heb al pp-aboosers van 3k in men buurt dus...
 

DeletedUser

Guest
hmm waar zitte gij dan ?
ingame name?

Ik lig vlakbij meuris2 in continent 54. :)

mwha, ik heb aardig spijt dat ik zolang heb lopen microfarmen, heb je daar een mooi aantal dorpen gefarmd, lekker voor niets want je krijgt er amper GS door :rolleyes:
beter clear je nu gewoon spelers.
Meer gs - kortere afstand - meer inkomsten.

Bovendien zit iedereen die ik gecleart heb zen schuilplaats uit te bouwen, constant burgerwacht op te zetten en zen gs te verkopen op de markt... Pfft wat een rotwereld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Bovendien zit iedereen die ik gecleart heb zen schuilplaats uit te bouwen, constant burgerwacht op te zetten en zen gs te verkopen op de markt... Pfft wat een rotwereld :)

geen last van, net vandaag weer een noobje van 1+K punten op del gegaan nadat ik hem clearde:$
 
Reactiescore
1.075
kdSZ11J.png


noob kata'ers :s
 
Reactiescore
1.075
6zzkFT4.png

gPxv5i4.png

qlHSMig.png

gkgXJSn.png



end of the day

1wsZfML.png


paar leuke hehe
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan