Algemene rapportjes

DeletedUser65747

Guest
Lol zoveel grondstoffen maar hij komt nog wel online om clears op mij te dumpen:(
 
Reactiescore
2.478
Ik vond het de afgelopen dagen niet gepast om rapportjes van duffy op het AF te zetten, maar ik kwam wel spontaan klaar nadat ik deze zag. :Embarrassment:

gi1hfdp8kte.png
 

DeletedUser72524

Guest
Ik vond het de afgelopen dagen niet gepast om rapportjes van duffy op het AF te zetten, maar ik kwam wel spontaan klaar nadat ik deze zag. :Embarrassment:

gi1hfdp8kte.png

Goh zelfs ik kom hier klaar van en ik heb meer belangen bij Season dan bij Memo!
 

DeletedUser27722

Guest
Toch niet te geloven hoe snel Duffy viel, of had die ook een ban?
Maar ja, wisten we al langer in Devo, Season jammer genoeg niet, zagen de $$ van de puntjes al in hun ogen, idem met Freaker die nu wel héél slecht gelegen is nu Erebos en Duffy wegvallen..
 

DeletedUser61134

Guest
Toch niet te geloven hoe snel Duffy viel, of had die ook een ban?
Maar ja, wisten we al langer in Devo, Season jammer genoeg niet, zagen de $$ van de puntjes al in hun ogen, idem met Freaker die nu wel héél slecht gelegen is nu Erebos en Duffy wegvallen..

Erebos had de VV van Duffy.
Dus geen idee wat ermee gebeurt is na de ban :p
 

DeletedUser64230

Guest
Erebos had de VV van Duffy.
Dus geen idee wat ermee gebeurt is na de ban :p

Ik ook niet, heb maar de helft van de eerste wave kunnen deffen
Paar split treinen gesniped en 2 gewone ofzo
Toen kreeg ik de hamer voor mn muil :(
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ook niet, heb maar de helft van de eerste wave kunnen deffen
Paar split treinen gesniped en 2 gewone ofzo
Toen kreeg ik de hamer voor mn muil :(

Was jullie PA bijna verlopen? :eek:
Erebos is al barbaar :eek:

En dan denk ik dat Duffy onbeheerd is :p
 
Reactiescore
2.478
Duffy komt zo af en toe online en dump wat edels op ons die dan doodlopen op de muur :eek:
Verder wordt er af en toe wat geschoven zodat ik een edeltje doodloop, maar over het algemeen is het clearen --> trein sturen --> Next
 
Bovenaan