Algemene Rapportjes

DeletedUser74396

Guest
933d825c15.png

a78d05401d.png

fceda07548.png


enkele voorbeelden van wat ik tot nu toe al heel de wereld lang zie gebeuren, deze berichtjes zijn van allemaal van gisteren.
Als ik vervolgens deze PM krijg van de tegenstander die is uitgeschakeld vind ik dat toch echt wel grappig:
81753c1d1c.png


het lange verhaal is niet belangrijk, het ging daar over een 10tal zinnen (korter dan deze post) om de tegenstander uit te leggen waar hij in de fout was gegaan
Het klopt dat er weinig moeite in de aanvallen is gestoken. Dat was dan ook niet nodig in dit geval. Maar ben ik de enige die denkt dat de commentaar toch van de verkeerde persoon kwam?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
ik heb die dag ongeveer 7k sp/zw en een full clear gemold. dus minder dan de helft van de troepen die ik heb laten verdwijnen
 

Deleted User - 2242732

Guest
Jij hebt gratis defs die verdwijnen + dorpen, geen idee wat die kerel dus zegt :p
Iemand noob noemen terwijl je dorpen aan die zogezegde 'noob' verlies is sws al pijnlijk :p
 

DeletedUser74396

Guest
Jij hebt gratis defs die verdwijnen + dorpen, geen idee wat die kerel dus zegt :p
Iemand noob noemen terwijl je dorpen aan die zogezegde 'noob' verlies is sws al pijnlijk :p
Jij snapt me :) Dat was dan ook de enige reden waarom ik ingame naar AF breng
 
Bovenaan