Algemene Rapportjes

Reactiescore
2.039
buren zijn toch edelvoer in de beginfase of .... :p

Toch van mening verandert over pj weet nog dat je eerst voorstander van was ale moet niet veel zeggen zat toen zelf mee in de leiding maar was wel 1 van de redenen dat ik gestopt was op w29 de ene stab actie na de andere terwijl de wereld al gespeeld was achter de schermen dan

Tgoh mijn mening was wel hetzelfde maar als leider van MT kon ik moeilijk over de bg die ons outgrowed was (door ons vv werk maar goed) zeggen dat het een vuile zooi was in de leiding. Moest ik slechts zeggenschap hebben over mijn eigen account had ik dat zeker wel gedaan maar voor de bestwil van mijn leden heb ik dit niet gedaan. Ook een van de redenen waarom ik op w29 gestopt ben overigens.
 

DeletedUser

Guest
Ja was idd wel jammer en yep perarsu had toen de leiding van mt of met andere woorden para had toen controle over mt zoals pj het altijd graag zei ^^
Die heeft in cervix (w3) gezeten onder leiding van pj toen
 

DeletedUser76176

Guest
76c595937b3dfa7f3db39b2b18488381.png


Deze is wel leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Ja was idd wel jammer en yep perarsu had toen de leiding van mt of met andere woorden para had toen controle over mt zoals pj het altijd graag zei ^^
Die heeft in cervix (w3) gezeten onder leiding van pj toen

w3 komt toch overal voor eh :)
 

DeletedUser51627

Guest
Nee hoor, het was een massa. Anders heeft bv Koekwauws al zen troepen gedumpt :p De rest zijn normale clears.
 

DeletedUser51627

Guest
Naja als je zover gaat lopen op een speler uit een stam die bestaat uit een blok van 5 aangrenzende spelers, en naar geen enkel stamlid fakes stuurt. Dan lijkt me dat het logische gevolg ;)
 
Bovenaan