Algemene Rapportjes

DeletedUser73696

Guest
Hallo,

beste topic van elke wereld. Hou het ook bij alleen rapportjes en reacties daar op, dat kata gezeik hoef ik niet te lezen hierin.

Kusjes. :licht:
 

DeletedUser67609

Guest
MIKE speel jij hier ook? Waar lig je dan zal k ff spiken :D
 

DeletedUser71121

Guest
Alle geluk zit je nu in een topstam he! :D

Er was toch genoeg samenwerking om je stamgenoot zijn troepen dood te krijgen :p Als je stamgenoot rammen had gebruikt of zijn scouts wat meer had gebruikt was het anders afgelopen. Dus mss beter vragen stellen bij iemand anders zijn niveau :rolleyes:
 

DeletedUser74396

Guest
lol met jouw troepjes mag je zoveel adels kopen als je wilt xD het garandeert in elk geval geen 2e dorp voor je.
Als ik in jouw omgeving zou liggen zou ik je lekker naar 0 kata'en terwijl ik met zc langs kom.
Succes met offense maken om je edel een kans te geven terwijl je je moet verdedigen (y)
 

DeletedUser76018

Guest
Er was toch genoeg samenwerking om je stamgenoot zijn troepen dood te krijgen :p Als je stamgenoot rammen had gebruikt of zijn scouts wat meer had gebruikt was het anders afgelopen. Dus mss beter vragen stellen bij iemand anders zijn niveau :rolleyes:

Sorry ik was even heel dom geweest en dacht dat jij het AF acc van Khaleesi . was met een sarcastische post. Echt heel dom van me :p

Proficiat met de def, goed gedaan :eek:
Maar hij krijgt al os binnen en we kennen zijn niveau.
 

DeletedUser51627

Guest
Naja, soms heb je pech dat het lokale deff stammetje samenwerkt. Vaak is dit niet het geval. Geluk voor skykiller, juist stammetje gekozen!

@The Weirdness of Talent.

Aan een "als ik hier lag, dan kata'de ik die met kata's die ik al dan niet ook niet heb" reactie heeft niemand wat aan..
 

DeletedUser15432

Guest
Sorry ik was even heel dom geweest en dacht dat jij het AF acc van Khaleesi . was met een sarcastische post. Echt heel dom van me :p

Proficiat met de def, goed gedaan :eek:
Maar hij krijgt al os binnen en we kennen zijn niveau.

Mij in een ander topic 'te jong' noemen. Ennnn, pp-sletje, jij moet je hier niet bemoeien 'teamdream'. Jullie tijd komt wel nog, ik geef je een maand voor je volledig van de kaart bent, lokale falert.



Naja, soms heb je pech dat het lokale deff stammetje samenwerkt. Vaak is dit niet het geval. Geluk voor skykiller, juist stammetje gekozen!

Koop gwn opnieuw een edel met je pp :rolleyes:.
 

DeletedUser74396

Guest
@The Weirdness of Talent.

Aan een "als ik hier lag, dan kata'de ik die met kata's die ik al dan niet ook niet heb" reactie heeft niemand wat aan..

Hha jij hebt nog wat bij te leren als je niet snapt om welke reden ik dit post
 

DeletedUser76018

Guest
Mij in een ander topic 'te jong' noemen. Ennnn, pp-sletje, jij moet je hier niet bemoeien 'teamdream'. Jullie tijd komt wel nog, ik geef je een maand voor je volledig van de kaart geveegd bent, lokale fakert.

Nou jij hebt ook nooit iets vriendelijks over iets of iemand te zeggen
 

DeletedUser15432

Guest
Nou jij hebt ook nooit iets vriendelijks over iets of iemand te zeggen

Jawel, maar heb iets tegen pp-abusers die zeggen dat ze geen pp-abusen maar het een paar dagen eerder letterlijk toegaven.
 
Bovenaan