Algemene Rapportjes

DeletedUser76176

Guest
alsof je kan verwachten dat er zo'n slechte aanvallen gaan plaatsvinden :D
Achteraf kan je altijd wel zeggen 'ik had beter geblockt', maar hoe groot is de kans dat je zo'n clears tegen komt :eek:

Met een beetje normaal nadenken kun je dit verwachten ja, maar helaas is normaal nadenken iets wat jij niet kunt.
http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&mode=conquers&id=180182
De dorpjes waaruit de aanvallen kwamen van Rhovanion heeft hij pas een week, hij gaat dus max een 1/3 clear of met heel veel geluk een 1/2 clear hebben. Maar goed.
 

DeletedUser74396

Guest
Vertel mij dan eens wat je dan behaald hebt hier :D
Geen idee waar je gespeeld hebt op andere werelden inderdaad, zelfs al ben je nog een baasje blijft het grappig dat je king gaat afkraken met zo'n groei.
was jij niet diegene die hier een defstart kwam promoten?

w44 niet serieus? Volgens doe jij als 1 van de meesten moeite om rates etc te bekritiseren...:rolleyes::eek:
proficiat, je hebt gelezen dat ik in de 1e weken actief was en de sp/zc rush was ah promoten.
Wel vreemd dat je op hetzelfde fora niet hebt gelezen dat ik vanwege gebrek aan concurrentie de def guide had opgegeven (zou toch geen bewijs zijn dat het werkte omdat mijn buurt niet groeide).
Nog vreemder dat je nog altijd niet door hebt dat ik gewoon een beetje troll en wat log om de verveling tegen te gaan, ook dat is meer aan bod gekomen dan dat ik mijn def guide had aangehaald. Jij hebt dus wel een zeer handig geheugen zeg! Je onthoud letterlijk alleen de zaken die je wilt onthouden, of die nog van toepassing zijn of niet.

Verder breek ik king niet af op zijn groei ofwel? Als je zou kunnen lezen zou je merken dat ik van 1 (dodge) actie zeg dat het een faalactie is. Dus jij zegt dat spelers met een hoge rang nooit een faalactie kunnen maken? In wat voor wereld leef jij dan wel vraag ik me af :D

En ik doe moeite denk je? Grappig dat je dat denkt, dan weet ik in elk geval al waar jij moeite bij hebt.
Ik volg het AF als een soapserie dus als ik ergens leven in wil brengen of iets tegen kom waar ik gemakkelijk voor de fun even kritiek op kan leveren, dan doe ik dat ook. Alles zodat MIJN leesplezier groter wordt, wat jij daarvan denkt maakt mij geen zak uit. Dat je dit nog niet door had (en zelfs denkt dat ik moeite doe) zegt wel al genoeg lijkt me :D

Met een beetje normaal nadenken kun je dit verwachten ja, maar helaas is normaal nadenken iets wat jij niet kunt.
http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&mode=conquers&id=180182
De dorpjes waaruit de aanvallen kwamen van Rhovanion heeft hij pas een week, hij gaat dus max een 1/3 clear of met heel veel geluk een 1/2 clear hebben. Maar goed.

Ik zei dat je het NIET ALTIJD kon verwachten. Ik ben de situatie echt niet dieper gaan bestuderen hoor :p
Als wat je zegt klopt dan kon hij dit inderdaad voorspellen. Maar dan zijn het net echt zeer rare aanvallen... Geen bluf-actie maar gewoon troependumb die er toevallig is doorgekomen :p

Ik gaf gewoon een opmerking omdat ze zeiden dat je zo'n dingen altijd zou kunnen weten :D
 

Deleted User - 2242732

Guest
Wel vreemd dat je op hetzelfde fora niet hebt gelezen dat ik vanwege gebrek aan concurrentie de def guide had opgegeven (zou toch geen bewijs zijn dat het werkte omdat mijn buurt niet groeide).
boeit dat er toe? het is het idee. ;)
Verder breek ik king niet af op zijn groei ofwel? Als je zou kunnen lezen zou je merken dat ik van 1 (dodge) actie zeg dat het een faalactie is. Dus jij zegt dat spelers met een hoge rang nooit een faalactie kunnen maken? In wat voor wereld leef jij dan wel vraag ik me af :D
zeg ik dat? :eek:
Als jij nog zou kunnen lezen heb ik het dat jij king afkraakt MET zo'n groei
Ik heb het dus over jouw groei als je het nog niet beseft.
Het ware een fail als hij andere opties had ;) Op dat moment had hij die niet.
En ik doe moeite denk je?
je typte hier anders bijna een boek. In die tijd waren mijn farms er alweer uit.
 

DeletedUser

Guest
proficiat, je hebt gelezen dat ik in de 1e weken actief was en de sp/zc rush was ah promoten.
Wel vreemd dat je op hetzelfde fora niet hebt gelezen dat ik vanwege gebrek aan concurrentie de def guide had opgegeven (zou toch geen bewijs zijn dat het werkte omdat mijn buurt niet groeide).
Nog vreemder dat je nog altijd niet door hebt dat ik gewoon een beetje troll en wat log om de verveling tegen te gaan, ook dat is meer aan bod gekomen dan dat ik mijn def guide had aangehaald. Jij hebt dus wel een zeer handig geheugen zeg! Je onthoud letterlijk alleen de zaken die je wilt onthouden, of die nog van toepassing zijn of niet.

Verder breek ik king niet af op zijn groei ofwel? Als je zou kunnen lezen zou je merken dat ik van 1 (dodge) actie zeg dat het een faalactie is. Dus jij zegt dat spelers met een hoge rang nooit een faalactie kunnen maken? In wat voor wereld leef jij dan wel vraag ik me af :D

Ik meen nu echt op meerdere fora te lezen dat je telkens gewoon niet serieus speelde / geen moeite deed. Dat zwakke excuus begint wel erg afgezaagd te geraken...


En ik doe moeite denk je? Grappig dat je dat denkt, dan weet ik in elk geval al waar jij moeite bij hebt.
Ik volg het AF als een soapserie dus als ik ergens leven in wil brengen of iets tegen kom waar ik gemakkelijk voor de fun even kritiek op kan leveren, dan doe ik dat ook. Alles zodat MIJN leesplezier groter wordt, wat jij daarvan denkt maakt mij geen zak uit. Dat je dit nog niet door had (en zelfs denkt dat ik moeite doe) zegt wel al genoeg lijkt me :D

En net zoals op andere fora, zeg dat het je totaal niet uitmaakt wat mensen over je denken, maar daarover ga je telkens wel weer met ze mee in discussie. En telkens weer gebruik je dezelfde woorden en argumenten. Ben je er echtens zeker van dat het je niet uitmaakt wat anderen over je denken?
 

DeletedUser74396

Guest
boeit dat er toe? het is het idee. ;)

zeg ik dat? :eek:
Als jij nog zou kunnen lezen heb ik het dat jij king afkraakt MET zo'n groei
Ik heb het dus over jouw groei als je het nog niet beseft.
Het ware een fail als hij andere opties had ;) Op dat moment had hij die niet.

je typte hier anders bijna een boek. In die tijd waren mijn farms er alweer uit.
Ik was er wel van overtuigd dat de sp/zc rush nog altijd zou werken als je een gemakkelijke buurt had. Dat weet iedereen denk ik? Ik wou echter bewijzen dat de sp/zc rush het ook zeker haalde tegen andere toppers, en met mijn ligging ging dat niet. Daardoor verloor ik interesse en ben ik inactief geworden :)

En ach, ik ben een vlotte schrijver. Elke post is maximaal 3-4 minuten schrijven, vaak 1-2 minuten. Denken inbegrepen :) Als ik serieus zou zijn zou ik meer deftige argumenten gebruiken en niet enkel wat stoken door kritiek te geven op zaken die mogelijk niet eens waar zijn :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je bent een grote grap:D:D
 

Deleted User - 2242732

Guest
En ach, ik ben een vlotte schrijver. Elke post is maximaal 3-4 minuten schrijven, vaak 1-2 minuten. Denken inbegrepen :) Als ik serieus zou zijn zou ik meer deftige argumenten gebruiken en niet enkel wat stoken door kritiek te geven op zaken die mogelijk niet eens waar zijn :D

daarom suck ik hier zo hard in :( wil altijd overlezen etc dat ik niks verkeerd zeg :p
 

DeletedUser76329

Guest
Kreeg zojuist deze doorgestuurd die ik kan ik zeker waarderen denk meerdere wel hier :D


Aanvaller: Astraeus
Herkomst: 011-Athene (514|553) C55

Aantal: 0 0 4648 110 2379 0 212 7 0
Verliezen: 0 0 4648 3 2379 0 212 7 0

Verdediger: visser1967
Doel: visser1967 001 (516|547) C55

Aantal: 11278 11227 0 8 0 844 0 0 0 0
Verliezen: 2512 2501 0 2 0 188 0 0 0 0
Vlag: +7% verdedigingskracht


Aanvaller: Astraeus
Herkomst: 001-Athene (514|558) C55

Aantal: 0 0 7102 120 183 0 250 100 0
Verliezen: 0 0 7102 120 183 0 250 100 0


Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 19
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76329

Guest
080bca18bbe6a8c1b0ea739d6f210287.png


Lekker :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
En ach, ik ben een vlotte schrijver. Elke post is maximaal 3-4 minuten schrijven, vaak 1-2 minuten. Denken inbegrepen :) Als ik serieus zou zijn zou ik meer deftige argumenten gebruiken en niet enkel wat stoken door kritiek te geven op zaken die mogelijk niet eens waar zijn :D

Dit verklaart wel waarom je elke post overkomt alsof je een klap van de molen hebt gehad ja. Bedankt voor de verheldering.
 

DeletedUser74396

Guest
Dit verklaart wel waarom je elke post overkomt alsof je een klap van de molen hebt gehad ja. Bedankt voor de verheldering.

Wauw :D Nadat ik toch wel ruim meer dan 50x zeg dat ik niet serieus post, verdeeld over zowat alle werelden en verspreid over bijna 2 jaar ga je nog steeds doen alsof dit je verbaasd? Goeie grap (y)
 

DeletedUser

Guest
Je edelvoer al uitgekozen blijkbaar.

Spijtig geen pj op deze wereld :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Ja scheelt dat die mafkees eindelijk opgedonderd is, zijn maatje levi probeerde op w34 nog een vage stabactie te zetten maar werd easy door ons weggevaagd. Noemde trouwens slechts mijn buren op.
 

DeletedUser

Guest
buren zijn toch edelvoer in de beginfase of .... :p

Toch van mening verandert over pj weet nog dat je eerst voorstander van was ale moet niet veel zeggen zat toen zelf mee in de leiding maar was wel 1 van de redenen dat ik gestopt was op w29 de ene stab actie na de andere terwijl de wereld al gespeeld was achter de schermen dan
 
Bovenaan